HRH 3 - Epilog: Mír je zatím vzdálený

Epilog: Mír je zatím vzdálený

       

Tohle místo bylo centrum péče o děti, které bylo v hradu už dlouho. Většinou to bylo místo, kde lidé, kteří na hradě pracovali, například služky, nechávali své děti.

„Králi, hraj si s Uuuem!“ křičelo jedno dítě.

„Králi, nech nás jet na tvých panácích!”

Mlčel jsem.

Na koberci seděl rozkošný malý, asi tříletý chlapec s vlčími uchy a hrál si s lidskou dívkou. Mezitím mi na klíně seděla dívka s kočičíma ušima, přibližně ve stejném věku, a válela se po něm. Kočičí ocas, který jí vyrůstal ze zadní části, sviští sem a tam.

„Hmm, nemůžu teď vstát, tak si vylez sám.“ řekl jsem.

„„Aye!”” vykřikly děti.

Ti dva, co spolu blbli, mi začali šplhat po zádech. Jo, byli zatraceně rozkošní. Zvykl jsem si, že mi teď visí přes ramena a dotýkají se obličeje.

„Hee hee. U dětí jste opravdu oblíbený, Vaše Veličenstvo.” Rodná matka mé milované sestřičky Tomoe, Tomoko nás s úsměvem pozorovala, když skládala dětské prádlo.

Když jsme prakticky donutili Tomoe, aby se stala mou adoptivní švagrovou, také jsme nechali Tomoko, aby se usadila tady a pracovala v mateřské škole. Mimochodem, ten malý chlapec, který se právě dotýkal mojí tváře svou uslintanou rukou, byl její nejstarší syn (Tomoin skutečný mladší bratr), Rou.

„Velký bratře,“ řekla Tomoe. „Jsem ráda, že si hraješ s Rouem a jeho přáteli, ale jsi si jistý, že je to v pořádku? Nebude se na tebe velká sestra zase zlobit...?”

Tomoe, která tu zůstala, aby pomohla matce, když nemusela pracovat na vyjednávání s nosorožci, měla plné ruce práce s chlácholením dítěte. Když jsem o tom přemýšlel, Tomoe bylo stále jen deset let. Jak dobré, spolehlivé dítě to bylo.

„To je v pořádku,“ řekl jsem. „Už nemám moc práce, kterou bych musel projít. Kromě toho, nechal jsem své živé poltergeisty v úřadu pro vládní záležitosti, aby drželi krok s prací.”

„Aha, chápu,“ řekla Tomoe. „Můžeš si tedy vzít den volna. Není to hezké, Rou?”

„Aye!“ Rou zpříma zvedl ruku.

Je tak roztomilý.

Měl jsem děti opravdu rád. Mohl bych je sledovat, jak se celý den batolí se svými krůčky. Povzbudilo to ve mně ochranné nutkání. Když ještě žili moje babička a děda, koneckonců jsem v místní školce pomáhal s čtením knih.

Poté, co jsem si nějakou dobu hrál s dětmi...

„To je na vás neuvěřitelný pohled, pane”

Když jsem se otočil, abych viděl, kdo na mě zavolal, stála tam Carla. V kostýmu služky.

„Ne, nechci to slyšet od tebe, Carlo,“ řekl jsem.

„...Myslím, že je to fér. “ Carla svěsila ramena. Opravdu, když jsem se na ni podíval ...

„Je děsivé, jak moc ti ta uniforma sluší.”

„Prosím, neříkej mi.... Cítím to stejně.”

Carla byla na začátku dragonewt, takže už přišla s více doplňky, než je váš průměrný člověk. Měla ocas, dračí křídla a malé rohy. Pokud jste ji k tomu donutili nosit uniformu služebné, bylo to příliš mnoho povahových rysů navršených na jednu osobu a ona zářila příliš velkou osobností.

„Aby toho nebylo málo, není ta sukně na šatech pro služku strašně krátká?“ zeptal jsem se.

„N-Nedívej se,“ řekla Carla a přidržela si předek své sukně.

Služebné na hradě byly oblečeny do klasických komorních šatů s dlouhými sukněmi, ale s těma, které měla Carla na sobě právě teď, to vypadalo, že se hodí spíš pro práci v Maid kavárně. Sukně jí sahala jen těsně nad kolena a byl to vzdušný oděv pro služku. O to víc vyčnívala její postava.

„Urgh... hlavní služebná... říkala, že si mám vzít tuhle...“ zamumlala Carla, celá rozrušená.

„Ahh. Myslel jsem, že by to mohlo být Serinino dílo.”

Hlavní služebná, Serina, byla talentovaná služka, ale měla sadistickou stránku vyhrazenou takovýmhle roztomilým dívkám. Očividně si užívala, když je nutila nosit trapné oblečení, a pak se dívala, jak si dívky procházejí tou hanbou a utrpením.

A co víc, čím byla dívka se silnější vůlí, tím víc si užívala jejich “týrání“, což znamenalo, že Liscia a Carla byly přímo uprostřed jejího útočného pásma. Liscia mi vyprávěla příběhy s nepřítomným pohledem v očích.

Buddha je obě zachrání.

„Ale stejně.... Od té doby uplynul už týden?“ zeptal jsem se. „Už máš po výcviku služebné?”

„V-výcvik... Urkh... Ah...“ chytila se Carla za hlavu.

Ne, vážně, co se ti stalo? Divil jsem se. Nebyla jsi právě vyškolena v základních dovednostech, které budeš potřebovat jako součást služebných?

„To... Bič...”

„Bič?!”

„Použila bič... aby mě uhodila...”

„To bylo tak těžké?!”

„A co víc, byl zvláštní a měl na sobě kouzlo,“ řekla Carla. „Nezanechalo by to stopy po tom, kde mě praštila.... ale udeřil napůl bolestí a napůl potěšením.”

Co je s tím bičem?! To není na ukáznění, ale na jejich rozbití, že?

„Podle hlavní služebné, „Bolest ti brání v tom, aby ses tomu potěšení poddala, zatímco to potěšení ti brání nést bolest tím, že tě lechtá na žebrech“. I když jsem možná padla, a stala se otrokyní a služkou, nenechám se zredukovat na zbytečnost, takže jsem byla rozhodnutá naučit se svou práci pořádně, ale... ten bič mě děsí. Možná by bylo jednodušší, kdybych mohla dát do potěšení ...”

„To proto, že služebné jsou pánovi psi,“ řekl příjemně nějaký hlas. „Zvrhlá prasnice je nám k ničemu.”

„Eek?!“ zaječela Carla.

Když se otočila, stála tam Serina s lesklým úsměvem. Vzhledem k tomu, že právě přiměla Carlu, která se nebojácně vrhla na bitevní pole, takhle křičet... jak děsivá byla?

„Děje se něco, sire?“ zeptala se Serina.

„...Ne, to nic není.”

Promiň, ale dokud na mě nemá zálusk, budu si hrát na ignoranta, myslel jsem. Bude to v pořádku, Carlo. Jsem si jistý, že neumřeš. ...alespoň fyzicky. Citově, tím si nejsem tak jistý.

„Tak tedy, Carlo,“ Serina se rozzářila. „Myslím, že jsem tě požádala, abys ustlala Jeho Veličenstvu v kanceláři pro vládní záležitosti, nebo ne?”

„No, um... Sbírat prostěradla muže, kterého dobře znám, bylo trapné, takže jsem...”

„O čem to mluvíš?“ dožadovala se Serina. „Pokud se nazýváš služkou, nakonec Jeho Veličenstvo a princezna budou [cenzurováni] a ty musíš ustlat postel, kde [cenzůrováni] a [cenzurováni], zatímco to vše [cenzůrováno], a přitom zachovat vážnou tvář.”

„Opravdu doufám, že mě toho alespoň ušetříš?!“ řekla Carla a tvář jí zrudla…

Počkej, co? Není nám s Liscií nepřímo trapně i tady? Cítil jsem se teď opravdu trapně.

A k tomu všemu, Tomoe se zeptala své matky, „Co je [cenzurováno]?“ a nechala ji, aby se snažila odpovědět.

Neříkej před dítětem věci, které ovlivní jeho emocionální vývoj...

Jak jsem si myslel, Serina tázavě naklonila hlavu na stranu. „Mimochodem, pane. Budete v pořádku, pane?”

„Co?”

„Ne, já jen, že vidím někoho, kdo tudy utíká zezadu, pane.“ Serina se usmála.

Když to Serina řekla s úsměvem, otočil jsem se, abych viděl....

„A sakra!”

Sundal jsem Roua ze zad, pak jsem se spěšně pokusil utéct, ale... Chytil mě pevně za límec.

„Gwah!“ vyjekl jsem.

„Gahaha! Hledal jsem vás, Vaše Veličenstvo!”

Když jsem se otočil, stál tam svalnatý muž, který právě začínal vykazovat známky stáří, s šedivými vlasy sčesanými dozadu a plnovousem ve stejné barvě, s panovačným úsměvem.

Když jsem soudil Castora a Carlu, byl jedním ze dvou, kteří se mnou nenechali zastrašit a dál je bránili. Byl to hlava rodu Jabana, Owen Jabana.

Po soudu, jsem si ho najal jako svého osobního pedagoga a poradce (a trenéra bojových umění). O tom budu víc mluvit v závorce později.

A mimochodem, co se týče té druhé osoby, který ty dva bránila, Piltory Saracen z rodu Saracen, když jsem mu vysvětlil zlé skutky bývalé hlavy rodu (jeho otce), řekl: „Mé slovo... Nemůžu uvěřit, že můj otec dělal takové věci. Nemohu vám nabídnout žádnou řádnou omluvu. Když vím, co teď dělám, jsem připraven sloužit vám až do hořkého konce, pane. Projdu pro vás jakýmkoliv nebezpečím.”

Zdálo se, že přemýšlí tak, jak by se dalo očekávat od vážného šlechtického mladíka, a tak jsem mu dal velmi nebezpečnou misi, kterou hledal. Poslání „zvláštního velvyslance“ na velvyslanectví Elfriedenského království, které má být zřízeno v Ř       íši Gran Chaos. Byli jsme ještě v experimentální fázi, takže se nedalo říct, jak dalece ho extrateritorialita ochrání.

A teď zpátky k Owenovi.

Owen byl ten typ, který dokázal hlasitě říkat pravdu těm nad sebou.

Na jeho vlastní účet, „Tyhle staré kosti nemají co ztratit. Budu žít to málo, co zbylo z mého života, abych byl věrný sám sobě!”

Říkal, že už mu nezbývá moc času, ale měl jsem pocit, že i kdybych ho zabil, stejně by se nějak vrátil…

Kdybych někoho takového, kdo by mohl svému vládci říct upřímnou pravdu, držel po svém boku, snížilo by to šanci, že sejdu ze správné cesty. I když jsem mohl Carle přikázat zemřít, aby mě zastavila, kdyby na to přišlo, raději bych se dostal do důchodu, aniž by mě zabila.

Takže, po chvilce toho a toho, jsem přivedl Owena, aby mě pomohl vzdělávat, ale...

„Gahaha, sire! Pokud jste byl bez administrativní práce, měl jste mi to říct! No tak, no tak, začneme náš dnešní trénink!”

Mlčel jsem.

Zdálo se, že v Owenově mysli vzdělání zahrnuje i tělesnou výchovu, a kdykoli jsem byl osvobozen od svých administrativních úkolů, snažil se mě vycvičit. Kdyby mě chytil, znamenalo by to běh, cvičné švihy, předstírané bitvy, všechno z výcvikového menu pro nově přijatého vojáka.

„Ne, Aisha už mě trénuje, takže...“ řekl jsem.

„Co to říkáte? Princezna z Bohem Chráněného Lesa, madam Aisha, je na vás příliš mírná, pane! Nutí vás trénovat jen s loutkami!”

„Jsi moc hlučný,“ řekl jsem. „Ale když použiju své loutky, můžu se aspoň poprat.”

„A co budete dělat, až se ocitnete v situaci, kdy je nebudete moci použít?“ dožadoval se Owen. „Váš život je životem samotné této země. Pokud atentátník zaútočí, pokud dokážete odrazit útoky nepřítele na několik výměn, nebo dokonce jen jednu výměnu, vaši bodyguardi se k vám dostanou včas. Ta jediná výměna rozhodne o životě nebo smrti naší země. Ta jediná výměna přinese naší zemi slávu.”

Urgh... Protože měl pravdu, nemohl jsem nic říct. Když jsem svěsil ramena, Carla, kterou Serina také popadla za límec, se na mě podívala s trochou soucitu.

„Vidím, že to máš taky těžké, pane.”

„Ty taky,“ řekl jsem bez emocí.

„Pojďte, pojďte, pane! Na cvičiště!” prohlásil Owen.

„Ty taky, Carlo,“ vynadala ji Serina. „Musíš si pospíšit a naučit se ustlat postel.”

A tak nás dva odtáhli různými směry.

 

O několik dní později jsme obdrželi zprávu, že v Amidonii vypukla vzpoura.



„Vypadá to, že můj brácha nakonec nemohl vyhrát,“ řekla Roroa.

V pokoji v hostinci ve městě nedaleko Van se první princezna z Amidonie podívala na dva lidi, kteří byli s ní. Jeden z nich, bývalý ministr financí, Colbert, zavrtěl hlavou.

„Tato země už byla poražena. Jednání měla pouze omezit škody. Myslím, že je příliš kruté vinit lorda Juliuse.”

Julius působil chladným dojmem, ale Colbertovy finanční schopnosti hodnotil vysoko a částečně kvůli jejich nízkému věku se mezi nimi vytvořilo přátelství. Colbert se nedokázal přimět ke kritice svého zaměstnavatele a přítele.

Roroa se na Colberta kysele usmála, když ho tak viděla. „Možná ne, ale jestli se budou platit válečné reparace, budou trpět lidé ve městě. Říkáme tomu hlavní město, ale je to jen jedno město. Oblast kolem není až tak produktivní. Neměl nechat království, aby si ho na chvíli ponechalo, a vyhnout se převzetí odpovědnosti za válku? Ještě nejsme úplně v háji, a kdybychom opustili území tak, jak je, Říše a království by nemohly říct víc. Kdyby nás to dostalo přes současnou krizi, zbývala by mu spousta tahů, které by mohl odehrát.”

Roroa to všechno říkala, jako by o nic nešlo.

Sebastian, druhý člověk, který tu byl s ní, pokrčil rameny. „Ne každý by to dokázal přijmout tak snadno. Lidé nejednají pouze podle aritmetiky zisku a ztráty. Všichni máme věci, ke kterým jsme citově připoutáni. Sir Julius je má, ty je máš... a jsem si jistý, že mladý král Elfriedenu je má také.”

„Já a Souma taky?“ zeptala se Roroa.

„Ano,“ řekl Sebastian. „Stejně jako byl duch Amidonie drahý pro lorda Gaiuse a lorda Julia, jsou ti drahé i úsměvy mužů a žen, kteří žijí v knížectví, že? Mohla bys je odhodit, protože ti to řekla aritmetika?”

„...Aha,“ řekla Roroa.

Pravda, to je něco, co chci chránit, zisk nebo ztrátu stranou, zamyslela se Roroa. Má ten Souma něco, k čemu je připoutaný? Výnosné nebo ne?

„Setkal ses se Soumou, že Sebastiane?“ zeptala se. „Při sledovat vysílání, vypadal jako chytrý, zábavný chlapík. Co sis myslel, když jsi se s ním setkal osobně?

„No, nech mě přemýšlet... Vypadal jako obyčejný mladý muž, schopný naslouchat názorům ostatních a víc než cokoliv jiného byl cítil jako někdo, kdo si váží blízkých lidí.”

„Úplný opak mého otce, co,“ přikývla Roroa. „Ale v tom případě je tu ještě šance.”

Roroa zahrozila sevřenou pravou pěstí v kruzích. Bylo to gesto, které udělala před házením kostek při hazardu nebo při hraní stolní hry.

„Vyjde to v můj prospěch, nebo ne? Myslela jsem, že moje šance jsou padesát na padesát, ale nakonec to možná není tak špatná sázka. Bude z něj skvělý soupeř pro největší hazard v životě téhle holky.”

„Princezno.... Jste si tím naprosto jistá?”

Colbert měl ustaraný výraz, ale Roroa řekla s vážným pohledem, „Musíme to udělat. Strejda Herman bude mít věci na jihu pod kontrolou... ale na severu něco smrdí. Máme informaci, že se u hranic objevily síly pravoslavného papežského státu Lunaria.”

Na tomto kontinentu byly dvě hlavní víry, Uctívání matky drak a Lunární pravoslaví. Centrem druhé víry, pravoslavného papežského státu Lunaria, byla nebezpečná teokracie s jedinečným systémem hodnot. Vzhledem k tomu, že tato země vypadá jako na pokraji smrti, mohli by se o něco pokusit.

Roroa vstala, otočila se k ostatním dvěma a zatleskala. „A teď, tady to všechno otočíme. Odteď už nenecháme mýho bráchu, papežskej stát, ani Soumu, aby si dělali, co se jim zlíbí. To my se budeme smát naposled!”

Roroa promluvila hrdě a nafoukla svou skrovnou hruď.

Pak v duchu dodala: a Soumo, budeš se smát s náma. I když, narozdíl od nás, ten tvůj bude nejspíš napjatý úsměv!

Roroa se usmála jako zlomyslné dítě, které právě vymyslelo nový trik.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Chudák Carla….
Serina opět potvrdila že je nebezpečí úrovně SS. Obzvlášť u [cenzůrováni]. 😂
Co se asi v Amidonii stalo …?
A příště zase krátké příběhy

2 komentáře: