IwS 5 - Kapitola I: Zakládací večírek 1/3

Kapitola I: Zakládací večírek

       

Kdysi byly dvěma velmocemi západní oblasti kontinentu říše Regulus a Belfastské království. Na hranici těchto dvou národů se zrodil nový suverénní stát. Tento nový stát byl společně podporován oběma supervelmocemi.

Vévodství Brunhild.

Území státu bylo minimální, skládalo se z nepatrné půdy, kterou přispěly oba větší národy. Velkovévoda, který vládl nad tímto územím, byl muž jménem Mochizuki Touya. Byl to statečný a mocný dobrodruh, který dokázal nevídané. Jeho vzestup na stříbrný žebříček v cechu byl nejrychlejší v historii světa.

Nakonec, ten muž... a jméno jeho malého národa, Brunhildu, by mělo mnohem větší význam v kontextu světových tradic a dějin.

Ale to, milý posluchači, je příběh, který ještě nebyl vyprávěn...



Ti tři, kteří přijeli, aby se stali prvními v armádě vévodství Brunhild, byli rozhodně zruční v bojovém umění. Nebylo to žádné překvapení, vzhledem k tomu, že je Leen považovala za dostatečně hodnotné, aby je přivedla.

Lain byla zručná se standardním mečem, Norn byla nositelkou dvou čepelí, a Nikola třímal halapartnu, co byla dlouhý kříženec kopí a sekery. Nechal jsem je předvést své schopnosti proti Yae a drželi se docela dobře. Upřímně, byl jsem trochu překvapený.

„Milorde, nejsou v areálu hradu žádní koně?“

„Koně?“ Nikola nadnesl spravedlivý bod, což se začínalo stávat zvykem, a díky tomu jsem si uvědomil, že v mém malém vévodství nejsou koně. Většinou jsme používali [bránu], takže to nebylo potřeba. A kdykoliv jsme byli zpátky v hlavním městě Belfastu, jezdili jsme na kole.

„Potřebujeme koně?“

„Považoval bych je za nezbytnou součást každé vojenské jízdy. Popravdě, nečekám, že se v dohledné době dočkáme boje, ale bylo by velmi cenné, kdybychom měli nějaké, kteří by nám umožnily trénovat boj na koni.“

To dávalo smysl. Moji vojáci tu byli, aby za mě bojovali, takže jsem asi musel strávit trochu víc času investováním do jejich výcviku.

Regulus a Belfast byli na obou stranách Brunhildu, takže jsem se nebál, že uvidím nějakou vojenskou akci… Přesto nebylo zaručeno, že se v nedalekých horách neobjeví bandité nebo darebáci nebo tak něco.

„Kdybychom měli koně, mohli bychom začít hlídkovat na území a také bychom mohli zmapovat a prozkoumat určité oblasti zájmů v regionu.“ Lain přinesla další bonus k tomu mít koňskou posilu.

Když o tom tak přemýšlím, její hlas je opravdu chlapecký... Opravdu mi lze vyčítat, že jsem si ji spletl s mužem?! To stranou, koně...

„Mám nápad, přivolám ti něco mnohem lepšího než koně.“

„Prosím?“ Ignoroval jsem Nikola, která se na mě teď díval se zmateným výrazem, a soustředil svou magii na zem.

„Vystup, temnoto! Hledám toho, co vládne obloze, [Griffin]!“ Jakmile se kouř rozptýlil, kouzelný kruh zmizel a na jeho místě stál griffin.

„Whoa!”

„Neuvěřitelné...“

„Co je to?“ Všichni tři reagovali úplně jinak, ale jejich zmatek byl stejný. Jednoduše zírali na griffina před sebou.

„No... ty jsi, ehm, Paul? Ne, ty jsi John, že? Dobře, Johne? Od teď, jsi Nikolův parťák, chápeš? Prosím, vycházejte spolu.“

„CAW!“ John vydal tichý zvuk a odklusal k Nikolovi. Nikola vypadala nejdřív ustaraně, ale váhavě se natáhl, aby Johna pohladila po hlavě a pak po zádech.

„Páni, vypadá dost poslušně. Dokáže pochopit, co jste právě řekl?“

„Jo, neumí mluvit, ale rozumí ti dobře. Myslím, že bude mnohem lepší trénovat a starat se o něj než o normálního koně. Chceš na něm zkusit jezdit?“ I když na Johnových zádech nebyl připevněný postroj, Nikola se na něj odvážně rozkročil. V odpověď se tvor začal procházet.

Na Nikolův rozkaz John přidal do kroku. Procházka se pomalu změnila v malý klus a pak v plnohodnotný běh. Zanedlouho, John zatřepetal křídly a vyskočil vysoko do vzduchu. Po malém letu, ne příliš vysoko, John přistál zpátky na zemi s užaslým Nikolou v závěsu.

„Tak jaké to bylo?“

„To... Bylo to neuvěřitelné. Výška je určitě něco, na co si budu muset zvyknout, ale jsem si jistý, že takové věci časem překonám.“ Zatímco mluvil, nechal Johna znovu letět vzhůru. Nikola vypadal nesmírně spokojený sám se sebou. Neměl jsem lano nebo něco, v čem bych je zakotvil, takže jsem se trochu bál, že odplují…

„Milorde! A co já?! Taky bych si přála!“ Norn se najednou přišourala blíž ke mně. Překvapilo mě, že mě neukázněná dívka jako ona začala nazývat něčím tak zdvořilým, ale zdálo se, že to tak na tomto světě prostě je. Lain, i když trochu zaraženější, také předváděla podobný výraz vzrušení.

Sheesh, Chtěl jsem něco přivolat, aniž byste z toho byli nadšení. Hmph... byla by to nuda, kdybych zavolal dalšího griffina, i když... Tyhle dvě jsou dívky, takže přesně vím, co by chtěly!

„Vystup, temnoto! Hledám nebeského koně, [Pegasus]!“ Poté, co se mlha rozplynula a magický kruh zmizel, dva nádherně čistě bílí koně s křídly se objevili z ničeho.

„Páni! Úžasné! Jsou tak hezcí!“ Norn přiběhla k jednomu z nich a začal mu kartáčovat záda. Lain, věčně rezervovaná, se nesměle dotkla jednoho z jejich křídel.

„Ach, tihle dva se jmenují Anna a Diana. Anne, ty se spojíš s Norn a Diana může jít s Lain.“ Pegasi souhlasně zavrtěli hlavami. Anne okamžitě sklonila hlavu a pobídla Norn, aby nastoupila. Stejně jako Nikola, Norn se rozkročila na koně a pomalu se rozehřívala klusáním kolem. Po krátké době vyskočili vysoko do vzduchu.

Po chvilce obav, Lain vylezla na Dianu a vyletěli vysoko do nebe

Všichni tři nakonec přistáli poté, co několikrát obešli hrad. Ignoroval jsem jejich vzrušené činy a vzal jsem si část sklizené kůže z příšer ze [skladu]. Použil jsem to k výrobě sedel, třmenů, otěží a tak dále. Potom jsem je podal těm třem.

Řekl jsem jim, aby strávili nějaký čas létáním nad hlavami a kontrolou území samotné země. Budou si moci zároveň nacvičovat ovládání svých koní, takže to všechno bude fungovat docela dobře. Řekl jsem jim, aby si nedělali starosti, kdyby došlo k potížím, protože přivolaná zvířata by se se mnou mohla telepaticky spojit a upozornit mě na jakékoli nebezpečí.

Řekl jsem, že by mohli mít odpoledne volno, ale Nikola zřejmě ochotně přijal svou práci a chtěl strávit celý den průzkumem regionu. Ten chlap byl stoický a nesmírně poslušný.

Pokud jde o mě, byly věci, které jsem musel udělat a které se netýkaly mých vojáků. V prvním patře mého hradu, jsem předělal interiér malé místnosti. Na stěně teď viselo obrovské zrcadlo, dost velké, aby jím mohl projít člověk. Poblíž jsem také instaloval kovovou desku.

„Touyo, brácho. Takže tohle všechno?“

„Když se dotkneš kovové desky, měla by se otevřít [brána] a ta zaznamená, kdo byl poslední, kdo prošel. I to může použít pouze pověřený personál. Je to způsob, jak ověřit tvoji totožnost.“ Renne zírala do zrcadla, oči rozšířené úžasem, tak jsem jí to trochu vysvětlil. Na tomto světě nebyly žádné dotykové senzory a nefungovalo by to, kdybych to okouzlil [hledáním] nebo něčím podobným. Pokud se někdo rozhodne použít transformační magii, aby se zamaskoval, pak je možné, že bude schopen projít bez problémů. Nakonec jsem se rozhodl aplikovat [program] na železnou destičku, která skenovala otisky prstů a magické vlnové délky lidí, kteří se jí dotýkali.

„Navíc si můžeš stanovit cíl. Ale teď máme jen Belfast.“ Podobné zrcadlo jsem si postavil už doma v Belfastu.

Možná bych si měl koupit malé nemovitosti v Mismede a Regulusu? Ne, lepší bude počkat, až mi tam králové udělí oficiální velvyslanectví nebo tak něco... ... Hm... Myslím, že by to bylo v pořádku s císařem Regulusu, ale Bestie ve skutečnosti neví o mém kouzlu [brány]... dobře, to vyřeším později.

„Takže, Renne. Pomůžeš mi to otestovat? Dotkni se toho kovového plátu.“

„Takhle?“ Renne udělala, co jí bylo řečeno, a zvedla ruku k plátu. Myslím, že jsem to dal trochu moc vysoko. V okamžiku, kdy se Renne dotkla kovové destičky, se zachvěla a objevilo se na ní její jméno.

Na oplátku se zrcadlo začalo třpytit a zářit, jak se [brána] zahřívala.

„Dobře, a kam chceš jít?“

„Cože? Uh ... sídlo v Belfastu!“ Zrcadlo v reakci na Renneina slova vyslalo ještě oslnivější jiskru. Renne do něj vešla a zmizela z místnosti. Skvělé, hádám, že to funguje.

Dotkl jsem se kovové desky a rychle jsem ji následoval. Nastavil jsem ji tak, aby portálem mohl projít jen poslední člověk, který se kovové desky dotkne, což znamenalo, že se lidé budou muset plátu dotýkat jeden po druhém, aby jím prošli.

Bylo to jen bezpečnostní opatření. Tak by tudy nemohli projít ani zlí hoši nebo tak něco.

Když jsem prošel zrcadlem, vyšel jsem v belfastském sídle. První, čeho jsem si všiml, bylo, že tam Renne není.

Otevřel jsem dveře a vyšel do haly, pak jsem slabě uslyšel Rennein hlas vycházející z hlavního vchodu do domu. Zajímalo by mě, jestli máme hosta nebo tak něco.

„Něco se děje, Renne?“

„Eh, bruv - Eh, pane ... přišel dopis a pochází z královského paláce.“

Tom, náš strážce brány, byl u vchodu. Podal mi dopis. Tom a ostatní, kteří obsluhovali toto místo, v současné době žili ve staré oblasti, ve které žili Julio a Crea, než se přestěhovali na hrad.

Prohlédl jsem si dopis a v něm stálo, že mě okamžitě potřebují na belfastském královském dvoře. Přemýšlel jsem, co chtějí.

 

„Panebože, milostivý bože... Vy musíte být ten mladý muž, o kterém všichni žvaní, Mochizuki Touya! Nebo, ehm, velkovévoda, předpokládám!“

„Jo...“ Jeho Veličenstvo král Belfastu mě představil holohlavému muži. Vypadal tak trochu podobně jako ten jeden hollywoodský herec, který hrál nejnešťastnějšího detektiva na světě. Ještě důležitější bylo, že tenhle plešoun byl ve skutečnosti Rig Reek Refreese, císař impéria Refreese. To z něj samozřejmě také udělalo otce toho otravného autora. Toho, kdo napsal ty věci.

„Král Belfastu mi vyprávěl o vašich činech. Nemůžu uvěřit, že jste potlačil celý převrat sám.“

„Aha, no, chci říct, není to jako já...“ Nevěděl jsem proč, ale najednou jsem se začal trochu bránit a omlouvat se. V reakci na to se imperátor Refreese jen zazubil.

„...Chápu. Je to tak, jak řekl dobrý král! Zdá se, že nemáte žádné nečisté cíle.“

„Promiň, ale.... Nevím, co tím myslíte.“

„Jste muž, který sám sejmul vycvičenou armádu a legii příšer, a jste také zasnouben, abyste se oženil s princeznami z Regulusu i Belfastu. Z pohledu mého národa jste značnou hrozbou.“

Ah... Asi jsem neuvažoval o tom, jak by to mohlo připadat cizinci. Ale to bylo pravděpodobně nevyhnutelné, navzdory mým záměrům.

„Situací v ostatních zemí si nejsem jistý, ale nejspíš mají prozatím skloněné hlavy. Možná se nakonec budou bát, že když vás rozzlobí, můžete přijít a zhroutit jejich vlády.“

„Ale nemám v plánu se takhle angažovat v politice.“ No, to je pravda jen do určité míry. Kdyby nějaká země vyslala vraha a zabila Yuminu kvůli politickému zisku nebo tak něco, nejsem si jistý, jestli bych to mohl odpustit... Rozhodně bych mistra za něčím takovým vytáhl a ublížil mu tak, že by si přál, abych ho zabil. Ale z větší části, rozhodně teď nemám v plánu nic dělat. To ovšem nutně neznamená, že tomu někdo uvěří.

„My z impéria Refreese bychom rádi prohloubili náš vztah s vámi, velkovévodo. Normálně bychom vás požádali, abyste si vzal mou dceru za nevěstu…“

„Ne, to není nutné! Ne, opravdu, upřímně. Ne, děkuji!“ Nechci mít tu ženu nablízku. Vážně ne.

„Nebojte se, říkám, že bychom se zeptali, kdybych ji už neslíbil jinému cizímu království. Obávám se, že to zasnoubení nemohu zrušit, je to docela škoda.“

Spíš štěstí. Už teď je mi líto jejího nastávajícího manžela. Doufám, že bude v pořádku. Když o tom tak přemýšlím, její románové psaní je tajemstvím i pro jejího otce, že? Hádám, že to bude držet pod pokličkou i před tím manžílkem.

„V každém případě, dostanu se k věci. Váš hrad v Brunhildu byl nedávno dokončen, že? Pokud ano, požádal bych vás tam o audienci. Přátelské setkání králů a císařů. Co říkáte? Žádný politický program, prostě noc veselí.“

„Tak počkejte, chcete, abych pozval vládce západních států nebo tak něco?“ Má na mysli jen sebe, nebo všechny...? Když jsem se nad tím návrhem zamyslel, král Belfastu se ke mně s úsměvem otočil.

„Hmhm... Belfast, Refreese, Mismede, Regulus... Myslím, že všichni čtyři vůdci těchto národů by se měli sejít v Brunhildu na slavnostní noc.“

„... Chceš to udělat?“

Oba muži náhle promluvili jednohlasně.

„I vládce potřebuje čas od času volno!“

No nazdar.

„Každou chvíli potřebujeme čas, abychom si odpočinuli, hráli si a zapomněli na své královské postavení. Jsem si jistý, že dokážeš připravit něco, co pomůže ulehčit naší unavené mysli, chlapče.“

No, byla pravda, že jsem pocházel ze země, která se specializovala na zábavu, a tento svět neměl moc co nabídnout, ale... Nebylo pozvání každého z těchto vládců dost velká věc? Musel bych se plně věnovat jídlu, zábavě a obraně.

„Nepřemýšlej o tom, rozumíš? Jednoduše nás pozvi, jako bys pozval pravidelnou skupinu přátel.“ Císař promluvil, ale na složitosti situace to nic nezměnilo.

Jaké důsledky to vůbec bude mít? Bylo by dobré zlepšit své postavení u ostatních národů, ale stejně... Mohl bych je prostě popřít, ale proč se na mě musí dívat očima štěňat?! Asi se prostě rozhodli beze mě, co?

„Tak dobře. Pozvu vás všechny formálně. Ale prosím, žádná politika v mém domě. Žádné boje, ani sepisování dohod.“

„Rozumíme. Mohli bychom vzít s sebou i naše rodiny?“

„To je rozumné, ale prosím, přiveďte jen pět lidí na jednoho monarchu, včetně vás. Zatím nemám na hradě moc zaměstnanců.“

Ugh, vidím, že to jde špatně... Doufám, že se neukážou celé jejich rodiny. Vypadá to, že budeme mít opravdu rychle hodně napilno...


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Všem příjemné prožití vánočních svátků

4 komentáře:

  1. Děkuji za překlad a také přeji příjemné svátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za překlad a také přeji pěkné svátky a hlavně pevné nervy s námi čtenáři :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem, vianoce ako majú byť - plné super darčekov.

    OdpovědětVymazat