HRH 6 - Bonus: Liscia v rekonvalescenci

Liscia v rekonvalescenci


Jsem Liscia Elfrieden. Kandidátka na Soumovu první primární královnu.

S vyřešením záležitosti v pohoří Hvězdná Dračí Hora jsme se včera všichni vrátili do království, ale musela jsem být vyčerpaná ze všeho toho pohybu, který jsem udělala, protože mě opustilo zdraví. Příznaky byly závrať a letargie, kterou jsem cítila, když jsem vystupovala z gondoly. A taky jsem měla trochu slabší chuť k jídlu než obvykle.

Protože to asi byla jen rýma, odpočívala jsem a zotavovala se ve své posteli. Kolem hradu se pořád někdo honil, ale dnes byl klid. Byla jsem si jistá, že se museli snažit nedělat tady v pokoji moc hluku, protože mi nebylo dobře.

„Mám pocit, že... se zastavil čas,“ zamumlala jsem.

Od chvíle, kdy přišel Souma, ubíhaly dny oslepivě rychle, takže to mohlo chvíli trvat, než jsem se cítila tak uvolněně. Souma měl vždycky nějakou práci, a od té doby, co jsem mu začala pomáhat, už to bylo docela dlouho, co jsem měla čas, kdy jsem nemusela nic dělat. Bylo dobré být v klidu, ale...

„...Ale, nudím se.”

Vždycky, když jsem měla čas, přidala jsem se k hradní stráži v jejím výcviku s Aishou, ale v mém stavu to nešlo. Dobře, uvažovala jsem, že si přečtu knihu, ale v téhle místnosti jsem měla jen příručky o vojenské taktice a strategii. Když si to teď přečtu, určitě přijdu o oběd. Bolelo mě si to sama přiznat, ale rozhodně jsem měla nevýrazný pokoj. Jediná dívčí věc v téhle místnosti byla panenka, kterou udělal Souma jako součást svého koníčku, takže jsem se cítila dost uboze. (Souma měl až moc dívčí síly.)

Zatímco jsem tam seděla a neměla co dělat, ozvalo se zaklepání na dveře.

„Pojďte dál,“ zavolala jsem a vešla Roroa s Aishou, která nesla nějaký velký zakrytý předmět.

„Hej, sestro Cio, jak se ti drží zdraví?”

„Promiňte ... Oof.“ Aisha položila svůj velký balíček na podlahu.

Zamrkala jsem. „Mé zdraví se stabilizuje, ale... co je to za věc?”

Roroa se zlomyslně zasmála.

„Myslela jsem, že se budeš nudit, tak jsme si šli půjčit tohle od miláčka. Správně, velká sestro Ai?”

„Jo. Ta-dah.”

Aisha stáhla kryt a odhalila jednoduchý přijímač vysílacího hlasového klenotu. Když Roroa stiskla spínač, byli přímo uprostřed pěveckého programu.

„Šel a nechal upravit jednu jednotku královské rodiny, aby mohla přijímat veřejné vysílání,“ řekla Roroa se samolibě sebevědomým pohledem. „Tohle by mělo zahubit nudu, když nemůžeš jít ven, nemyslíš?”

„Můžu ho použít? Tolik jednoduchých přijímačů nemáme...”

„Dostali jsme povolení od Jeho Výsosti. Neměl v plánu ho v nejbližší budoucnosti použít, tak řekl, že je to v pořádku,“ vysvětlila mi Aisha.

Když dostaly povolení, bylo by to asi v pořádku, asi jo?

„Díky, Roroo, Aisho.”

„Ha ha ha!“ zasmála se Roroa. „Nedělej si s tím starosti.”

„Brzy se uzdrav,“ dodala Aisha.

Obávaly se, že zůstat dlouho by pro mě mohlo být břemenem, a tak obě rychle opustily místnost. Poté, co jsem zůstala sama, bezmyšlenkovitě jsem sledovala hudební program. Obvykle jsem byla na straně produkce těchto věcí, takže jsem se neuvolnila a nesledovala to takhle předtím, ale... bylo to překvapivě dobré.

Zatímco jsem o tom přemýšlela, ozvalo se další zaklepání na dveře.

„Pojďte dál,“ zavolala jsem a tentokrát vešly Juna a Naden.

„Promiňte,“ odpověděla Juna.

„Jdeme dovnitř.”

Zdálo se, že ty dvě mají plnou náruč knih. Vlekly je dovnitř a nechaly mi je u postele. Podle vzhledu obálek a titulů to vypadalo, že jde o dobrodružné a romantické romány.

„Co je s těmi knihami?“ zeptala jsem se.

„Jsou moje, přivezené sem z pohoří Hvězdná Dračíh Hora,“ Naden hrdě nafoukla hruď.

Juna se rozpačitě usmála a dodala, „Slyšely jsme od lady Roroy, že se cítíš znuděně, tak Naden přinesla své knihy, aby je půjčila.”

„Protože jsem slyšela, že nemáš nic než vojenské knihy. Všechny ty knihy jsou skvělé.”

Zdálo se, že Juna a Naden, stejně jako Roroa a Aisha před nimi, přišly s něčím, co by mi pomohlo utišit nudu. Usmála jsem se a poděkovala jim.

„Díky, Juno, Naden.”

„Prosím, dávej na sebe pozor,“ řekla mi Juna.

„Kdybys něco potřebovala, zavolej nám,“ dodala Naden.

Obě dvě odešly z místnosti. Zamávala jsem jim, když za sebou neochotně zavřely dveře a přitiskly mi k hrudi jednu z knih. Byla jsem opravdu vděčná za laskavost všech.

 

„Ngh...“ zamumlala jsem.

Vypadalo to, že v určitém okamžiku jsem usnula s Nadeninou knihou v ruce.

Když jsem se probudila, slunce už zapadlo. Ale uvnitř místnosti bylo stále světlo. To proto, že svítily lucerny. Pravděpodobně to za mě udělala jedna ze služebných, když jsem spala.

Když jsem se posadila, ozvalo se zaklepání na dveře.

„Jak se máš? Liscio.”

Ten, kdo přišel po tom zaklepání, byl Souma. V rukou držel podnos s malým hrncem. Carla byla také za ním, nesla talíř s polévkou a další.

„Slyšel jsem, že nemáš chuť k jídlu, ale myslel jsem, že bys měla aspoň něco sníst,“ řekl mi Souma. „Uložil jsem kuchyňskému personálu, aby to udělal."

S tím, Souma zvedl víko hrnce, aby mi ukázal, co je uvnitř.

„Ta-dá. Babiččin speciální recept na nemocenskou, „Tamatama Udon.“

„Tamatama Udon?”

„Ve vývaru vaříš cibuli, dokud není měkká, pak přidáš nudle udon, jako ty, co mi udělal Poncho. Jakmile se uvaří do té míry, že jsou měkké a snadno stravitelné, vhodíte do něj vajíčko. Je v něm i zázvor, takže tě zahřeje a je vysoce výživný.”

Z polévkového vývaru mi před očima stoupala pára. Pořád jsem neměla moc chuť k jídlu, ale zdálo se, že mám hlad. Chtělo se mi strašně jíst.

„Díky, dám si,“ řekla jsem.

„Jen tolik, kolik zvládneš, jasný? Aisha ty zbytky určitě sní.”

„Hee hee! Možná to všechno sním a Aisha bude smutná... Jo, je to dobré.”

Souma a Carla se usmívali, když se dívali, jak jím udon. Cítila jsem laskavost všech...

Je to tajemství, ale říkala jsem si, Víš, není to tak zlé, jednou za čas.

Ale nemohla jsem dopustit, aby se o mě všichni navěky strachovali. Souma se zbytkem vyrazí do republiky, ale znělo to, že doktorka Hilde brzy přijede. Potřebovala jsem, aby mě důkladně prohlédla.

----------------------------------------------------------------------------------------------------Tamatama udon – Zřejmě zkomoleni Kamatama udon aby se zvýraznilo, že se jedná o domácí variantu

Kamatama udon – Kamatama Udon – Recepty (mykitsunecafe.com)
                            -          Recept: Kamatama Udon (michelin.com)

3 komentáře: