INN - Kapitola 9: Jména psů

Kapitola 9: Jména psů


Rozhodl jsem se dát psům jména.

Není dobré nazývat je navždy psem a matkou.

Vlastně už jsem pojmenovala čtyři štěňata.

Protože jsou to černá štěňátka, pojmenovala jsem je Kuroichi, Kuroni, Kurosan a Kuroyon.

Kuroichi je zvědavý a aktivní.

Kuroni je opatrný a je vždy blízko Kuroichi.

Kurosan je nejsilnější ze čtyř. Je jedinou ženou mezi těmi čtyřmi.

Kuroyon má své vlastní tempo. Dělá věci jinak než ostatní tři.

Když jsem volal čtyřem s takovým pocitem, náhodou jsem si vzpomněl na jména rodičovských psů.

Myslel jsem, že Kuropapa a Kuromama jsou přijatelné...

Ale když jsem jim tak říkal, měli velmi smutný obličej, takže jsem se rozhodl myslet pevně.

Volby:

Kuro

Black

Schwarz

Noir (francouzský název, lze číst jako No-wa)

Nero

Hei

Kurotaro

Kuromaru

Byl jsem trochu v rozpacích z nedostatku smyslu pro pojmenování, ale rozhodl jsem se napsat jméno na zem a nechat ho, aby si vybral.

Chtěl jsem psát japonsky, ale bylo to převedeno do podivného charakteru.

Mohu to však bez problémů přečíst.

Je to vliv balíčku začátečníků, o kterém mi bůh řekl?

Doteď jsem s nikým nemluvil a neuvědomil jsem si to, protože jsem nepsal žádná písmena.

Každopádně jsem ho nechal rozhodnout o jménu.

Jakmile se Kuropapa rozhodne pro své jméno, vymyslím pro Kuromamu odpovídající dívčí jméno.

V této době jsem znovu potvrdil vysokou inteligenci psů.

Jsou schopni číst znaky, které jsem napsal? Kuropapa si vybral Schwarze, ale Kuromama protestovala a přitiskla hlavu na Kura.

Prohrál jsi protest? Kuropapa se neochotně dotkl znaku Kuro tlapkou.

„Jsi s tím v pořádku?“

Slyšel to.

Ale neodpověděl. Oči Kuropapy jako by mi říkaly, „Nemůžu neposlechnout svou nevěstu.“

Nechám tě dnes večer sníst něco luxusního.

Bylo rozhodnuto, že Kuropapovo jméno je nyní Kuro.

A co takhle Kuromama?

Volby:

Shiro

Yuki

Tsurara

Mizore

Po chvíli přemýšlení se zdá, že se Kuromama rozhodla pro Yuki.

Zdá se, že se diví, proč jsem se jí snažil pojmenovat Shiro. Je to proto, že je Kurova nevěsta, i když by to bylo jako kdybych ignoroval její barvu srsti.

Zdá se, že Kuro si myslí, že jeho smysl pro pojmenování je pravděpodobně lepší než můj. Mám pocit, že se na mě dívá, chce to říct, ale chci si myslet, že je to jen moje představivost.

V každém případě bylo o Kuromamině jménu rozhodnuto pro Yuki.

Kuro, Yuki, Kuroichi, Kuroni, Kurosan a Kuroyon.

.......

Jméno Yuki se zdá být nemístné, ale nevadí to.

Kuro a ostatní jsou v podstatě svobodní.

Chodí do lesa a rozhlížejí se po polích.

Jeden z nich však z nějakého důvodu zůstává blízko mě.

Dělají nějaký strážní systém?

Každopádně moje osamělost z práce o samotě se trochu snížila.

Když jsem měl trochu volného času, vyrobil jsem ze dřeva létající disk.

Pokud máte psy, měli byste mít toto.

Snažila jsem se ho hodit, abych si hrál se štěňaty, ale oslovilo je to víc, než jsem čekal.

Nejen štěňata, Kuro a Yuki také soutěží.

Jsou docela vážní.

Štěňata se také nevzdávají.

Chtěl bych, aby to bylo harmoničtější.

Nezbývalo mi nic jiného, než udělat pro každého z nich jeden a postupně je hodit.

Boj mezi psy ustal, ale chci, abys mi přestali nosit svůj létající disk, až budu volný.

Fyzické schopnosti psů jsou tak velké, že musím dát co nejlepší hod, abych je uspokojil... Bolely mě ruce.

--------------------------------------------------------------------

TN: Kuro = černá, Shiro = bílá, Yuki = sníh

2 komentáře: