DM 10 - Kapitola 262: Mithrilový štítek (5)

Kapitola 262: Mithrilový štítek (5)     


Satou je tady. Myslím, že překvapení by mělo být povoleno pouze tehdy, pokud je to dobrá věc. V dnešní době chci být ze všech sil ušetřen incidentů

V oblasti 66 horní vrstvy je pouze jedna místnost.

Je to obrovský otevřený prostor, kde se nachází vyvolávací kruh pro podlaháře. Je dostatečně prostorná, abych zde rozebral pět velryb, strop je také vysoký a dosahuje 100 metrů

Vzhledem k tomu, že místnost je široká, můžete vidět, že je plochá, ale je zde spousta 2-3 metrů velkých kamenů roztroušených po celém středu, takže není problém s kryty. Neočekávám však, že se budou moci stát zdí proti útokům podlaháře.

„Co bychom měli dělat? Měl bych být ten, kdo zavolá podlaháře?“

„To je v pořádku! Udělám to!“

Navrhl jsem to, protože to byla nejnebezpečnější pozice, ale Arisa, jejíž oči se třpytily, odmítla.

„Včera jsem se Seoru-san potvrdila, že se to vždy nemůže hýbat 10 sekund po přivolání.“

„Vím, přesto, nebuď neopatrná a udělej to, až nastavíš obrannou magii, ano?“

„Un, já vím. Sheesh, ty jsi opravdu starostlivý.“

Varuji Arisu při plnění části magické síly, která byla použít k otevření brány.

Každý zaujme svou bojovou pozici a drží si kousek od prázdného centra. Kouzlo podlaháře se bude vyrábět v závislosti na jeho typu, takže Mia se také umístila na místě, kde ji Nana a Lulu mohou chránit.

„Všichni! Zaujali jste svou pozici správně! Já začnu!“

Přenáším Arisin hlas s větrnou magií všem.

Je to, aby se zde hlasy ozývaly, protože tato místnost je příliš široká.

Arisa položila magické jádro, které se stane spouští, na hliněný hrnec s podivnými vzory umístěnými na oltáři. Podle AR je to svatý grál.

„Jsem ten, kdo zpochybňuje nemožné! Jako někdo s předurčenou délkou života se stávám tím, kdo jde proti bohu, ďáblovi a zákonu světa! Postavím tento důkaz tady a teď, abych hledal konkurenci proti mistrovi podlahy, vezmu ty tři důkazy, brzy se dostanu na tvé místo!“

V reakci na Arisinu přivolávací pasáž podobnou chuunibyou je z přivolávacího kruhu vyzařováno červené světlo. Když Arisa dokončila zpívání, světlo tak intenzivní, že je těžké otevřít oči, přeběhne po vrcholu vyvolávacího kruhu.

A pak se ten chlápek objeví, jako by se vynořil z vyvolávacího kruhu.

„Ah, promiňte. Využil jsem tvého vyvolávacího kruhu. Pán podlaží by měl přijít brzy, nezlobte se na mě a běžte to napadnout.“

Ve vyvolávacím kruhu se objevil asi 180 centimetrů vysoký pán. Má na sobě pěkně padnoucí bílý třídílný oblek a bílý plášť, v rukou na kterých má odpovídající bílé rukavice drží metrovou tvrdou hůl. S hedvábným kloboukem v podpaží přátelsky hovoří s Arisou.


Arisa, která je vedle mě, mě třese za paži.

„Fumu, vidíš to? Nebudu ti zavírat ústa. Jediní, koho chci svrhnout, jsou bohové a jejich fanatici. Promiň, ale nerad vyhlazuju loutky bohů kvůli svému sebeuspokojení, takže ani nepřemýšlej o tom, že bys mě vyzval, ano?“

Pán démonů s psí hlavou a fialovou srstí to vypráví, jako by ji litoval.

Kupodivu moje vnímání krize nereaguje. Pravděpodobně to myslí vážně, že nechce zasahovat.

Podle AR indikátorů jsou jeho schopnosti bohužel neznámé, ale jeho úroveň je rekordně vysoká. Pořád to ale není ani polovina mé úrovně, ale tenhle chlapík má útoky, které dokážou prolomit mou obrannou magii, takže by se mohlo ublížit každému, pokud s ním nebudu opatrně komunikovat.

„Pa.. pán démonů.“

Jednou rukou podpírám Arisu, která z toho šoku ztratila rovnováhu. Právě v tu chvíli se mi zdálo, že se můj prst zachytil o její závoj, trochu ho rozhrnul a odhalil její fialové vlasy.

„Hú, není divu, že to vidíš.“

Pán démonů, který se chystal odejít, uviděl Arisiny vlasy a otočil se zpět.

„Ó semenáčku, která v sobě skrýváš úlomky, dám ti radu.“

Takže Arisa má opravdu boží fragmenty.

„Nakonec dojdeš k pravdě. Nikdy však nezoufej. Ať už se z tebe stane pán démonů, který ztratil emoce a hrdina tě porazí, nebo pán démonů s rozumem jako já, který se rozhodne bojovat proti světu, rozhoduje síla tvého srdce. I když také záleží na tvé volbě, zda se staneš pánem démonů, nebo odvrátíš oči od pravdy a budeš žít dál jako člověk.“

Fumu, je racionální, přestože je pánem démonů, nebo spíš říká nějaké všetečné rady. Nechtěl jsem, aby se o tom Arisa dozvěděla, pokud je to možné.

Dal jsem ruce znamení směrem k Naně a ostatním za mnou.

„Dávej si pozor na hrdinu. Ten chlap je Parionin pes. Kukkukku, ohař, huh, psí hlava jako já, která říká, že je to jako roubík."

Když Nana a Lulu signál zachytí, nasadí překrývající se fyzickou a magickou obranu.

Obsah zní: „Objevil se mocný nepřítel, dejte svému životu na důležitost.“

Mluvím s ním, abych mu potvrdil několik věcí.

„Můžu se tě na něco zeptat?“

"Nebudu naslouchat sluhovi nosiče zavazadel. Jestli si se mnou chceš promluvit, zvedni svou úroveň na úroveň téhle holky.“

Pán démonů s psí hlavou se poprvé otočí ke mně. Když o tom tak přemýšlím, sloupec změny by měl mít moji úroveň 34.

Pán démonů, který mě uviděl, se zatvářil zmateně, ale pak se zamyslel, jako by si něčeho všiml. Položí si prst na čelo a pak se podívá na oblohu s úhlem 45 stupňů jako narcista.

„Vydávat se za člověka na místě, jako je tohle, nejsi moc náladový?“

Chrlí taková slova, jako by byl unavený.

Neříkej mi, že prokoukl mou úroveň 310? I tak je ale kruté říkat, že se vydávám za člověka.

„Buď umírněný ve své hře. Od nynějška mám důležitou práci – vypalovat chrámy po celém světě.“

Chrámy--

Mrtvola Sery z doby s králem divokých prasat se mi odráží v mysli jako flashback.

A pak jsem uviděl šťastné postavy chrámových kněží, jak vycházejí s hlavní miko.

--Spálit je?!

Moje tělo začne jednat, jakmile uslyším tato slova.

Bleskovou jízdou přitlačím Arisu k Naně zezadu a pak znovu použiji bleskovou jízdu, přiblížím se k pánovi démonů a vrazím mu svatý meč na hrdlo. Meč se zastaví poté, co hrot na chvíli prorazí tenký plát, který se mu objevil před očima.

Jsem vznětlivý, když to řeknu sám. Možná mě trochu ovlivnilo město labyrintu.

Viděl jsem iluzi pána démonů, který zabil Seru a hlavní miko poté, co jsem slyšel předchozí poznámku. Ty holky by neměly mít žádný způsob, jak uniknout takovému osudu, když stojí proti tomuhle klukovi.

„Ty jsi něco absurdního jako vždycky. Prorazit absolutní fyzickou obranu (Anti-Fyzickou), která zcela vynuluje fyzický útok, jako je tento.“

„Promiň, ale nemohu schválit tvou poznámku dříve.“

Dobrý zármutek, i když jsem si myslel, že je to pán démonů, který s námi může koexistovat. Polevil jsem v ostražitosti, protože svá slova končí normálně.

Nebo spíše, prosím, přestaň mluvit, jako bys byl můj známý. Nemám žádného známého pána démonů s psí hlavou.

„Chceš se vyhnout tomu, aby shořely chrámy?“

„Přesně tak.“

Přemýšlím o způsobech, jak porazit pána démonů - k ničemu, je tu příliš těsno, všichni se srolují. Pokud použiji magii ze všech sil, všichni se svou současnou úrovní a vybavením nevyváznou bez úhony.

„Pojďme si na chvíli vyjít ven.“

Chytil jsem jeho kabát a teleportoval se do pouště západně od města labyrintu.

Šetřit na horší časy. Jsem rád, že jsem si předem připravil teleportační bod pro experimentování s Luluiným dělem s hladkým vývrtem v poušti.

Myslel jsem si, že pán démonů se teleportaci postaví na odpor, ale překvapivě mě poslušně následoval.

„Máš v úmyslu odvolat svou dřívější výpověď?“

„Odmítám. To by mohl být smysl mé existence. Stal jsem se pánem démonů, abych zničil dřevěné panenky z chrámů bohů.“

Snažil jsem se změnit jeho názor, ale nebylo to nic platné.

Sekl jsem po něm, protože jsem se právě rozpálil, ale pokud by to bylo možné, byla bych rád, kdybychom se setkali na společné půdě a promluvili si.

Soudě podle tónu a chování pána démonů se to však zdá být nemožné.

„Fumu, zajímalo by mě, kolikrát jsi mě s tímhle zabil? Jednou za čas se však zakousnu. Dokonce i já jsem hrdý na to, že jsem pánem démonů původem, který před 20 000 lety vypálil chrámy po celém světě.“

Bylo už rozhodnuto, že prohraje od začátku?

Kromě toho je dalším důležitým bodem to, že “mnohokrát byl zabit“. Pravděpodobně se občas oživí, i když ho zabiju. Před časem mi někdo řekl, že bohové a polobozi budou oživeni sami od sebe, i když zemřou. Ten chlap musí být v říši polobohů, o tom není pochyb. Díky tomu může bez váhání bojovat.

Nicméně pán démonů je tu už dávno, i když historie hrdiny je jen 1300 let, co. Nevím, jak ví, že uplynulo 20 000 let, ale to je triviální.

Pokud se nedokážu vyhnout boji, budu bojovat ze všech sil.

Pokud je ve stejné třídě jako Zlatý kančí král, se kterým jsem bojoval předtím, neměl by to být příliš těžký boj.

Aniž bych v klidu čekal na signál, provedl jsem preventivní útok pomocí [laserové] magie.

Tentokrát jsem nepoužil [kondenzační] magii, abych to naskládal. Nebyl by to překvapivý útok, kdybych použil nadbytečnou magii.

Magie terče, která kdysi opékala velkou obludnou rybu (Tovukezeera), pokřivila svou trajektorii, jako by se vyhýbala tělu pána démonů, a provrtala se pouští a vytvořila mnoho vyhloubených čar.

Proč se netrefila?

„Zapomněl jsi? Před mou jedinečnou schopností Fluktuace pravděpodobnosti (Podvodník)] magie a zbraně přesného typu střelby neprojdou.“

Tenhle zatracený podvodník. Trochu chápu Arisiny pocity. Mělo by se to jmenovat podváděcí dovednost místo unikátní dovednost.

Zdá se však, že jeho nedorozumění stále pokračuje, odhaluje svou vlastní jedinečnou dovednost, která upřímně pomáhá.

Je to docela nefér dovednost, ale nezdá se, že by souvisela s tím, zda je proti přímému útoku nebo plošnému útoku. Překvapilo mě, že trajektorie laseru byla odkloněna, ale zajímalo by mě, jestli by švihnutí laserem fungovalo.

„Tak mi dovol, abych s tebou bojoval.“

Odmotává si kožešiny kolem uší a pak je rozhazuje foukáním.

„Ó moji následovníci.“

Z těchto kožešin se stanou fialově zbarvení psi, kteří se společně snášejí dolů.

Jsi Sun Wu-Kong!

Indikátor ukazuje, že psi běžící po obloze jsou ohaří duchové úrovně 50. Zdá se, že mohou použít [rozpadající] dech.

Vzhledem k tomu, že mají nějaký nepříjemně vypadající útok, spálím je všechny najednou magií [ohnivá bouře], než se psi stihnou rozšířit. Na rozdíl od [plamenné pece (kovárny)] má tato magie rozsáhlou oblast působení, takže je to snadné.

„Máš šílenou sílu jako vždycky. Vůbec to nevypadá jako ohnivá magie s nízkou úrovní [ohnivý kruh]. Opravdu s tebou stojí za to bojovat.“

Ne, ne, ohnivá bouře je středně pokročilá!

--Hmm?

Všiml jsem si trochu nepříjemné věci, když jsem v duchu odsekával pánu démonů.

Existuje někdo, kdo dokáže vytvořit ohnivou magii s nižším hodnocením, aby měla stejnou sílu jako moje ohnivá bouře? Pokud taková existence existuje, je to pravděpodobně něco podobného jako démonický bůh.

Zatímco se cítím unavený, měním svůj cíl z [vyhlazení pána démonů] na [shromažďování informací]. V zájmu bezpečnosti všech a poznávacího života od nynějška musím získat informace od tohoto chlapíka.

Sbírat informace od někoho, na koho nemůžu jít lehce, je jako hrát nějakou nemožně těžkou hru, ale někdo jako tento chlap bude pravděpodobně klábosit sám.

4 komentáře:

  1. Koukam ze si se rozhodl pokracovat misto tadomi :)

    Dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, "portfólio" sa rozsiruje

    OdpovědětVymazat
  3. Wow. Velké to překvapení.. děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlady a už jsem ani nedoufal v pokračování překladu DM.

    OdpovědětVymazat