INN - Kapitola 19: Kuroichi a cesta gangu

Kapitola 19: Kuroichi a cesta gangu


Jednoho dne chlad zmizel úplně. Oteplilo se a cítím se dobře.

Kuroichi, Kuroni, Kurosan a Kuroyon se na mě vážně dívají, zatímco se přede mnou řadí.

Co se přihodilo?

Sníh úplně roztál a určitá část lesa vyrostla více než předtím.

Jako by zástupce, Kuroichi štěká a začali utíkat v různých směrech.

Co?

Co to je?

To je zvláštní.

Jak jsem se rozčiloval, Kuro a Yuki se o mě otírali svými těly.

Eeh...

Když jsem se podíval na Kura a Yuki, přiblížili se k sobě, jako by mi něco ukazovali.

....Ah.

Chápu.

Kuroichi a ostatní se vydali hledat partnery.

Ach, ach, ach...

Chápu.

Dávám jim své požehnání.

I když se cítím osamělý.

Auuu.

 

Druhý den se Kuroichi a ostatní nevrátili, takže mě Kuro a Yuki rozveselili.

I když nic neřekli, jsem vděčný, že se o to snaží.

Bolí mě srdce.

Také chci nevěstu.

 

Protože Kuroichi a ostatní tu nejsou, zvyk, že mě jeden z nich doprovází, nepokračoval.

I když se Kuro a Yuki snažili zůstat po mém boku, požádal jsem je, aby místo toho lovili.

Děti Zabuton tvrdě pracovaly na polní hlídce.

Jejich páskovitá nit loví a děsí ptáky.

Navíc oceňuji, že jedí hmyz, který se snaží zamořit úrodu.

Těžká věc je, že musím dávat pozor na to, kam šlápnu, když vstupuji do pole.

I když jsou velcí jako pěst, bude nebezpečné, když na ně náhodou šlápnu.

Nechci, aby chodili po zemi. Chci, aby byli na co nejvyšším místě.

Když jsem si to myslel, požádal jsem je, aby se přesunuli asi 5 metrů nad pole a pokud potřebují udělat něco pod hřištěm, budou muset skočit bungee jumping.

Úžasné!

Překvapilo mě, kolik je dětí Zabuton.

Zdá se, že přesahují 100.

Vzdal jsem se pojmenování dětí Zabuton.

 

Moje aktivity jsou následující: péče a sklizeň polí, zpracování kořisti, kterou Kuro a Yuki ulovili, a vytváření vodní cesty.

Chci najít kamennou sůl, ale nechci to přehánět, protože Kuroichi a ostatní jsou pryč.

Zatím postavím vodní cestu.

Je to pro rýžové pole a také pro koupel.

Zvláště teď, když Zabuton dokázala vyrobit látku jako ručník.

Dokud nepřišla Zabuton, nebyla žádná látka, takže jsem používal listí k utírání těla.

Nicméně díky Zabuton si nyní mohu otřít tělo hadříkem, takže moje touha po koupání zesílila.

Udělám, co bude v mých silách, abych vybudoval vodní cestu.

Tvrdě jsem pracoval.

Je to už 60 dní, co Kuroichi a ostatní odešli.

Vodní cesta je z poloviny hotová.

Zatímco to dělám, děti Zabuton svlékají kůži. Stávají se většími, o velikosti časopisu. Pomohly mi při stavbě vodní cesty.

Nesou hlavně půdu.

To je hlína, kterou jsem změkčil a nabral lopatou. Dal jsem ji na velké listy, když ji nesou.

Množství, které nesou, je malé, ale vzhledem k jejich počtu to nelze považovat za hloupý nápad.

Také až dosud jsem byl vždy tím, kdo měkčil, nesl, balil a hutnil půdu.

Nicméně díky dětem Zabuton se teď můžu více soustředit na to, na čem pracuji.

Jsem vděčný dětem Zabuton a je mi líto, že je nemohu pojmenovat.

Tyto děti Zabuton se však Zabuton nepodobají.

Jsou poněkud podobné, protože mají také chlupy pokrývající jejich těla a krátké nohy, ale vypadají jako jiný druh, protože jejich vzor je odlišný.

Je to proto, že ještě nedozrály?

Zajímalo by mě, jestli se opakovaným línáním zvětší.

Je možné, že mají otce, kterého neznám?

V každém případě, protože mi hodně pomáhají při terénních pracích, nechám je jíst brambory.

 

Budování vodní cesty a terénní práce.

Je těžké dělat obojí.

Když jsem o tom přemýšlel, Kuroni se vrátil z jihu.

Doprovází ho černý pes větší než on.

Našel si svou partnerku bezpečně a vrátili se sem?

Trochu ukáply slzy.

Kuroniho partnerka se mě nejprve snažila zastrašit, ale když se mezi nás vložili Kuroni, Kuro, Yuki a Zabuton, začalo to být jemnější.

Zajímalo by mě, jestli ji přesvědčili.

Dík.

V každém případě je dobře, že je Kuroni v bezpečí.

Nezdá se, že by byl zraněný.

Zdá se, že také vychází se svou partnerkou.

Přál bych si, aby si jeho partnerka zvykla na bezpečí.

A jak jí mám říkat?

Protože je to Kuroniho nevěsta, Kuroniyome?

To je hrozné.

Jaa, ona je žena, takže Yukini?

Kurosan je žena.

Když se Kurosan vrátí se svým partnerem, co mám dělat?

Yuki je navíc také těhotná.

I když to není zřejmé, když se podíváte na její břicho, jsem si docela jistý, protože Kuro pracuje tvrději než obvykle.

Mám obavy.

Po několika dnech obav se Kurosan vrátila ze západu.

Jejím partnerem je černý rohatý pes, který je přibližně její velikosti.

Překvapuje mě, že Kurosanin partner je plný ran. Kurosan se naštěstí bezpečně vrátila.

Chodí stabilně po nohou, takže je asi v pohodě...

Když jsem se úzkostlivě podíval na Kurosanina partnera a snažil se jí zeptat, co se stalo, má obličej „Nic nevím“, takže jsem na něco myslel.

... Je možné, že Kurosan je ta, kdo to udělal?

„Mám tě ráda. Buď mým manželem,“ řekla Kurosan, a pak zaútočila?

Ne, ne, Kurosan má pravděpodobně hodně nápadníků, takže se kvůli tomu zranil.

Ano, je to tak.

Kurosan přikývla, jako by souhlasila.

Dělejte, co můžete.

 

O několik dní později se Kuroichi vrátil se svou partnerkou a odpoledne toho dne se Kuroyon vrátil se svou partnerkou

Všichni se vrátili?

Kuroichi vypadá důstojně, takže jeho partnerka ho sledovala a následovala.

Vypadá to, že se chlubí svou partnerkou, tak ho poplácám po hlavě.

Kuroyon je plný ran a má atmosféru podobnou Kurosanině partnerovi.

Byl napaden svou partnerkou?

Ne, to není ono.

Byl vyzván k boji o svou partnerku a nakonec zvítězil.

Chci, abyste vytvořili šťastnou rodinu.

 

Jsem rád, že se vrátili, ale trápí mě jména.

Umu.

Měl bych se vzdát této myšlenky, jako jsem to udělal s dětmi Zabuton?

Každopádně, každá z nich po tomto porodí.

Vzhledem k tomu, že jeden pár by mohl porodit tři až pět zvířat, je to problematické.

Když přemýšlím o jídle, měl bych potřebovat rozšířit pole?

.......

Udělejme to nejlepší různými způsoby.

Osvěžil jsem své srdce.

------------------------------------------------------------------------------------------

TN: Yome znamená dáma provdaná do domácnosti.


3 komentáře: