DM 10 - Kapitola 269: Extra: První sycená voda

Kapitola 269: Extra: První sycená voda


Dnes mám pauzu, protože už půl měsíce pracuji bez jediné přestávky.

Oddávám se nečinnosti na vlastnoručně vyrobené terase ve stínu stromu na nádvoří.

Přesto začínám toužit po syceném nápoji, když je takové horko. Pokud se nemýlím, měla by zbýt nějaká sycená voda. Nápoje začínám připravovat poté, co požádám Lulu, aby usmažila bramborové lupínky. Do sycené vody přidávám hroznovou šťávu, aby vypadala jako šumivé víno. Také přidávám více cukru, protože mám pocit, že není dostatečně sladký.

S Lizinou pomocí jsem přinesl bramborové lupínky a sycenou hroznovou šťávu na místo, kde všichni hrají výukové karty.

„Bublinková bublina~?“

„I když je to sladké a chutné, bublinková bublina praskne nodesu!“

„Kuh~ Už je to nějaký čas, co jsem měla sycenou vodu~ Kdyby to bylo možné, rád bych pila profesora Peppera~“

Tři, kteří jsou prostě potěšeni, a děti, které jsou zatvrzelé. Bylo tam také dítě, které upustilo pohár, ale Tama ho obratně chytila.

„Hau, to se trefuje.“

„?!“

„Škytavka.“

Je tu také dítě, které nemůže přestat škytat, je to docela úspěch.

„To je specialita pohoří vinné révy, že?“

„To víš dobře. Mám to od známého. Napadlo mě, že si to užiju se všemi, protože to bylo neobvyklé.“

Paní Miteruna věděla o sycené vodě, protože si ji jednou dopřával předchozí vikomt Shimen, když byla malá. Podle ní je sycená voda v labyrintovém městě extrémně drahá. V této oblasti se nevyrábí, navíc proto, že se musí převážet ve vzduchotěsných nádobách, aby se zabránilo úniku kyseliny sycené oxidem uhličitým, existuje mnoho případů, kdy kontejnery během přepravy explodují, takže sem dorazí jen zřídka. Vypadá to, že stojí za jednu zlatou minci za jeden šálek. Děti se zatvrdily, když slyšely tento příběh, ale Arisa je přesvědčila: „Když to nebudete pít a necháte čas plynout, stane se z toho normální voda, tak jděte a pijte to.“

Zdá se, že bramborové lupínky se příliš dobře hodí ke sladké sycené vodě, talíř na hranolky se vyprázdní mrknutím oka. Lulu řekla dětem, které si olizovaly prášek z bramborových lupínků na prstech: „Udělejme ještě něco dobrého.“

Později jsem pochopil, že je snadné extrahovat sycenou vodu alchymií. Bylo to rychlé, protože jsem si vzpomněl, že nějaký likér jako pivo obsahuje nepatrné množství sycené vody. Samozřejmě, že místní alchymisté o tom věděli, ale zdálo se, že to nikdo neudělal, protože nemělo smysl z něj extrahovat sycenou vodu.

Vypadá to, že by se z toho mohl stát nový speciální produkt, pokud dokážu levně extrahovat sycenou vodu.

Sním o takové budoucnosti, zatímco zírám na praskající bubliny ve sklenici.

O týden později jsem věděl, že existuje místo, kde ve střední vrstvě labyrintu vytryskla sycená voda.

2 komentáře: