INN - Kapitola 39: Vyjadřování vděčnosti bohu a zlepšování rezervoárů

Kapitola 39: Vyjadřování vděčnosti bohu a zlepšování rezervoárů

 

Jako obvykle, když přišlo jaro, Zabutonini pavouci odejdou, takže je vyprovázím. Začalo také odhazování rohů kuros.

Poté budou hledat partnery.

Umu.

Skvělé.

Konečně jsem si na to zvykl.

Zkusím vylepšit nádrž.

Voda z vodopádu v současné době putuje přímo do nádrže.

Z tohoto důvodu, když odpad vstoupí do vodní cesty, půjde přímo do nádrže.

I když mohu jednoduše sbírat odpadky, bude to obtížné, pokud do ní vstoupí živá bytost.

Abych tomu zabránil, udělal jsem před hlavní nádrží další nádrž jako polštář proti infiltraci.

Hlavní nádrž je obrácená pyramida s hloubkou 5 metrů uprostřed, zatímco tlumící nádrž je hluboká pouze 50 cm.

S tím, i když odpadky nebo živé věci přicházejí, je možnost, že budou zablokovány dříve, než se dostanou do hlavní nádrže.

Samozřejmě by měl být mezi tlumicí nádrží a hlavní nádrží rozdělovač.

Drátěná síť by byla perfektní, ale já takové věci nemám, tak jsem vyrobil filtr z bambusu.

Odpadky budou jistě filtrovány.

Podobně bych měl zlepšit i vodní cestu pro odvodnění.

Udělal jsem drenážní bazén u odtoku vany a dal tam sliz, aby očistil vodu.

Také jsem ho připojil k odtoku z hlavní nádrže.

Jedná se o opatření, které má zajistit, aby do řeky spadla pouze čistá voda.

Do nově vybudovaného drenážního bazénu jsem také instaloval bambusové filtry podobné tlumící nádrži.

To nemá zabránit zpětnému vstupu odpadků, ale udržet sliz v drenážním bazénu.

To znamená, že slizy zvýšily svůj počet dříve, než jsem si toho všiml.

Teď často vidím, jak se sliz volně pohybuje.

I když jsem zpanikařil, když jsem je poprvé viděl, jak se volně pohybují, nechal jsem je být, protože jsou neškodné a pohybují se pouze na místech, kde mohou žít.

Občas vidím sliz jiné barvy, ale nemyslím si, že by s tím byl problém.

Když jsem dělal všechny tyto věci, přišel čas hledání partnerů kuros.

Většina z nich se ale letos na cestu nevydala.

Zdá se, že se vytvořily páry s těmi, kteří jsou v současné době zde.

Je to asi dobře.

Maa, předpokládejme, že je to dobré.

Jako náhradu za tuto událost jsem vyslal pozvání potulných vysokých elfů v lese, jako je Ria a ostatní, aby se sem přestěhovali.

Spolu s 10 kuros, jsem měl Rif a Raasu.

Bez ohledu na to, co se stane, musí se vrátit do zimy.

Zároveň s předstihem vyrobíme nové srubové domy pro nové obyvatele.

Věci budou rušné.

 

Doba sklizně hroznů na víno přišla v mžiku oka.

Nyní, když jsme je sklidili, je čas vyzvat výrobu vína.

Vzpomínám si, že lidé z minulosti na ně šlápli a rozmačkali je, ale já osobně jsem proti šlápnutí na jídlo.

Tak jsem je rozmačkal hmoždířem a paličkou.

Po rozmačkání jsem je uchovával v sudu a skladoval.

Hotovo.

Bylo to snadné, ale protože je to příliš snadné, jsem poněkud nesvůj, kdybych s tím mohl dělat víno.

I když je to snadné, kvůli množství to může být nazýváno obtížnou prací.

Byl jsem schopen vyrobit 16 velkých sudů. Ty sudy jsou dost velké na to, aby se do nich vešel člověk.

Pokud to udělám stejnou metodou, budu frustrovaný, pokud selžu. Z tohoto důvodu jsem zkusil změnit metodu mačkání pro každý sud.

Tímto způsobem bude alespoň jeden pravděpodobně v pořádku.

Problém.

Co teď udělám s vinohradem?

Pokud je to obvyklé, znovu to zorám a zasadím to samé....

Mám pokračovat v pěstování hroznů, i když si nejsem jistý, jestli budu schopen vyrábět víno?

Pokud přemýšlíte o době uchování, pšenice, sója, rýže nebo kukuřice mohou být lepší.

Protože jsem se trápil, rozhodl jsem se poradit se všemi.

Jsou sjednoceni, aby zůstal jako vinici pro víno.

Ehto...

„Těším se na víno.“

„Chci to rychle vypít.“

„Zavolejte mě prosím na ochutnávku vín.“

„Víno, to je moc pěkné.“

„Fufufu.“

„Můžu vypít značné množství vína.“

„Prosím, nechte výrobu sudů na mně.“

Zdá se, že každý opravdu chce víno.

I když nevím, co s tím bude, rozhodl jsem se, že to bude vinice.

Vinice není jediným polem.

Stále potřebujeme sklízet pšenici, sóju, rýži, kukuřici a další obiloviny. Musíme také sklízet kořenové plodiny, jako je mrkev, brambory, ředkvičky, česnek a cibule.

Rozdělení sklizňových prací je založeno na tom, zda je pavouci mohou sklízet nebo ne.

Pavouci mohou sklízet plodiny, které je třeba sbírat nebo řezat, ale je nemožné, aby sklízeli věci, které potřebují sílu.

Kvůli tomu jsem nechal pavouky sklízet rajčata, zelí, dýně, okurky, lilky a ovoce.

Ty, které je třeba sbírat lidskýma rukama, jako je špenát, cukrová třtina a čaj, jsme sklidili my. Také jsme sklízeli řepku a zpracovávali ji k zajištění oleje.

Jsem opravdu vděčný za nárůst pomáhajících rukou.

I když se spotřeba potravin zvýšila, s AFT rostou plodiny rychleji a nemusíme se obávat hladovění.

Moje vděčnost.

To znamená, že jsem experimentoval s plodinami různými způsoby.

Zajímalo by mě, jestli plodiny, které jsem zasadil, porostou jinde.

Testoval jsem to s cibulí.

Výsledek: rostou na místě, které jsem zoral, ale na jiných místech shnily.

Snažil jsem se pěstovat cibuli ve vodě, ale také to nešlo dobře.

Hnije, jakmile vyjde pupen.

Je tato metoda špatná nebo je špatná voda...? Každopádně je skvělé vědět, že i bez AFT mohou plodiny růst v místech, která jsem zoral.

Tempo růstu je však pomalé.

I když říkám pomalé, tempo růstu je normální tempo růstu této plodiny.

Jinými slovy......

To vše díky AFT, že rychlost růstu plodin je rychlá.

Znovu vyjadřuji svou vděčnost bohu.

Mimochodem, ovocné stromy, které jsem zasadil AFT, rostou rychle, ale po produkci svých prvních plodů se jejich rychlost růstu zpomalí na normální hodnotu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------



2 komentáře:

  1. ďakujem, ešte trochu odborných info a môžme skoro maturovat, ako na strednej poľnoškole.

    OdpovědětVymazat