INN - Kapitola 40: Další elfové

Kapitola 40: Další elfové


Letošní počet narozených kuros je poloviční.

Některé z nich neotěhotněly.

Překvapilo mě to, protože jsem si byl jistý, že vše bude jako v předchozích letech.

Mohou kontrolovat své těhotenství?

Yuki to letos také nevydržela.

I tak potřebuji zvětšit jejich přístřešky typu nájmu spolu s rozšířením prostoru pro psy.

Psí oblast je na východ od mého bydliště a v současné době je na velikosti čtyři na čtyři pole.

Vzhledem k tomu, že populace kuros je nyní poměrně velká, cítí se už chvíli přeplněná.

To jim však nevadí, protože psí prostor je pro ně jen místem na spaní.

Rozšířil jsem prostor pro psy na východní straně. Rozšířená oblast má stejnou velikost jako původní oblast.

Díky tomu je nyní psí oblast čtyři na osm polí.

Chvíli to bude v pořádku.

Když skončilo období narození kuros, v době, kdy novým mláďatům začaly růst rohy.

Rif a Raasa, které šly spolu s některými z kuros, aby pozvali další vysoké elfy, kteří se potulují v lese, se vrátili.

Počet, který přivedli zpět, bylo víc, než jsem očekával.

Osm skupin, celkem 42 vysokých elfů.

Zdá se, že všichni jsou stejně staří jako Riina skupina.

Je vysoký elf čistě ženská rasa?

„Když byla vesnice napadena, muži bojovali, zatímco ženy se evakuovaly.“

Chápu.

Přesto by tam měli být alespoň kluci....

„Mezi těmi, kteří se evakuovali, staří lidé a děti migrovali do jiných kmenů.“

„Hnn? Pokud máte kam jít, proč jste tam nešly?“

„Jít do jiných kmenů, než je kmen vašeho původu, znamená, že budete služebníkem. Když se to stane... neexistuje žádná záruka, že s ženami našeho věku bude zacházeno hezky.“

Ach... tak to je důvod, proč jsou potulní vysocí elfové jen mladé elfky.

Místo toho, aby sloužily jiným kmenům, zvolily si tuláctví v lese.

„Děkujeme, že jste nám dovolili se zde usadit.“

„Ne ne, prostě jsem udělal, co jsem musel udělat. Nebuďte tak skromné. Také, i když jsme již připravili další domy... jsou stále nedostatečné. Pomozte mi je postavit.“

Čekal jsem jen asi 10, maximálně 15. Nyní počet domů zcela nestačí.

Stavěli jsme domy ve spěchu.

........

Zajímalo by mě, jestli těch 42 navštíví mou ložnici poté, co se usadí.

.....

„Rio, jestli znáš nějakého vysokého elfího samce, přiveď ho sem.“

„Ah... náčelníku vesnice. Pokud mluvíte o těch vysokých elfích chlapcích, kteří emigrovali do jiných kmenů, bude to těžké.“

„Hnn? Jak to myslíš?“

„Vesnice, do kterých emigrovali, byly také zničeny lidmi.“

„Je to tak? Omlouvám se, že se na něco takového ptám.“

„Ne. Setkaly jsme se s některými členy těchto kmenů a slyšely jsme, že také chránili muže našeho kmene. Muži jsou pro ně také cenní. Pokud je požádáme, aby nám je vrátili, dojde ke sporu a vypukne boj.“

„......“

Protože atmosféra ztěžkla, změnil jsem téma.

„Vzhledem k tomu, že se váš počet zvýšil, vyberte si prosím zástupce pro vysoké elfy.“

„To bude moje práce.“

„Pokud je to Ria, pak se mi ulevilo... mimochodem, souhlasily nově příchozí?“

„Nebojte se. Hodnocení již skončilo.“

Hodnocení......

Neptejme se podrobně.

„Je to tak? Každopádně, prosím, naučte nově příchozí, aby je seznámily s tímto místem.“

„Potvrzuji.“

----------------------------------------------------------------------------------

Hodnocení 😅😂

2 komentáře: