INN - Kapitola 52: Výběr daní

Kapitola 52: Výběr daní


Před zimou.

Beezel přišel vybrat daně.

Nějak vypadá unaveně.

Je v pořádku?

Prozatím ho vedu ke skladu, kde je uložená část plodin na daň.

„Je to všechno?“

Naše dohoda je 10 procent, ale protože sklízíme mnohokrát do roka, nejsem si jistý celkovým objemem naší sklizně.

I když jsem ochoten zaplatit přesnou částku, je těžké vypočítat naši sklizeň, protože nemůžeme ani všechno sklízet za jeden den... to znamená, že jsem tomu nevěnoval pozornost.

Rozhodl jsem se tedy odevzdat třicet procent sklizených plodin z naší poslední sklizně.

„Jablka jsou na jiném místě. Nedáváme je tady dohromady, protože ovoce by se mohlo zničit.“

„Jablka? Je to ovoce, které jsem dostal dříve?“

„Ano, to je jablko. Buďte opatrný na cestě domů. Ale... proč jste sám? Dokážete je všechny odnést zpátky?“

I když je to jen 30 procent naší poslední sklizně, protože jsme zvýšili počet polí, je to značné množství.

Může naplnit sklad asi 8 rohoží tatami.

Tato částka není něco, co může unést jedna osoba.

„Nebojte se. Mám koberec.“

„Koberec?“

Když Beezel zatleskal, objevil se obrovský koberec.

„Je to létající koberec. S tím je mohu odnést zpět domů.“

„Chápu.“

Nemůžu mu dovolit, aby si naložil daň na koberec, tak jsem požádal ještěry, aby to udělali.

Mezitím jsme se s Beezelem lehce najedli.

Tier mě instruovala, abych tak učinil a shromáždil informace.

„Stalo se nedávno něco?“

Nemám žádné zpravodajské dovednosti, takže jsem mu položil příležitostnou otázku.

„Válka s lidmi je v současné době v patové situaci. Ale nejproblematičtější věcí je, že hrdina řádí na různých místech.“

Očekával jsem, že uslyším nějaké lehké informace, ale proč jsem slyšel něco těžkého?

Lidé a démoni jsou ve válce?

Vážně?

Je tu král démonů.

A je tu hrdina.

Heh.

.........

„Je to tak? Takže proto vypadáte unaveně…“

„Hahaha. Těsně předtím, než jsem sem přišel, nastal problém.“

.....Problém.

Myslím, že je lepší se na to více neptat.

Změňme téma... nenapadá mě nic jiného.

Zdá se, že Beezel mě prohlédl a sám změnil téma.

„Mimochodem, i když jsme už dostali vaši daň, rád bych si za peníze koupil nějaké plodiny.“

„Peníze?“

„Ano. Jablko, které jsem dostal dříve, je opravdu populární a jsem si jistý, že ostatní plodiny jsou stejné. Dokonce i toto jídlo, které jím, je vynikající.“

I když to může být jen společenská etiketa, jsem rád, že věci odtud jsou chváleny.

Zdá se, že můj obličej neúmyslně vydával mé emoce.

„Beezel-san, pij více vína.“

„Ehm? Ah, ne.“

„Prosím, nedrž se zpátky. Hahahaha.“

Dalo by se říct, že jsem snadný.

Stala se z toho hostina a Beezel mohl jít domů až druhý den.


Hrad krále démonů.

„Beezeli, právě ses vrátil? Jaké to bylo?“

„... Kdo zase jsi? Ah, teď si vzpomínám. Jsi Randan ze čtyř nebeských králů, který měl jít minule do té vesnice, ale utekl.

„Ach, to znamená, že přišla nějaká nouzová práce. Hrdina se objevil na západě. Není to lež. Podívej, tohle je zpráva.“

„Fuh.“

„Nedívej se na mě takhle. Moje chyba. Tak jak to bylo?“

„Jako co?“

„Vesnice. Je tam ten velký démonický pavouk?“

„Hahahaha, potvrdil jsem to. Není tam žádný velký démonický pavouk.“

„Ah, je to tak? Věděl jsem to. Ten chlap není něco, co můžete jen tak někde najít.“

„Velký démonický pavouk je velký pavouk, jehož celková délka přesahuje 20 metrů.“

„Hnnn? Vím to.“

„Víš, co se stane, když se velký démonický pavouk poroste dál?“

„... Co? Ještě to není ve své konečné podobě?“

„Když velký démonický pavouk dále roste, stane se z něj nelegální démonický pavouk.“

„Nelegální?“

Ano. Když se velký pavouk stane nelegálním, hodně se zmenší.“

......“

„Bude to asi dva až tři metry.“

„Neříkej…“

„Je tam.“

„......“

„A má spoustu pavouků.“

„C-chceš říct... že tam vybudoval šťastnou rodinu? Hahaha.“

„Hahahaha.“

„Přece jen rezignuji. Děkuji za veškerou pomoc.“

„Neunikneš! Nenechám tě utéct, ať se děje cokoliv!“

-------------------------------------------------------------------------------

🕷🕷🕷🕷😁😂

1 komentář:

  1. ďakujem, dane, obchod a obojstranné zhromažďovanie informácií. Celkom plodné stretnutie.

    OdpovědětVymazat