HRH 1 - Kapitola 2: Začněte od X 6/7

V okamžiku, kdy jsem to řekl, místnost zchladla. Všichni oněměli, jen bezhlase žvanili jako banda zlatých rybek. Než se do toho pustím podrobně, nejprve musíte vědět několik věcí.

To, co si lidé na tomto světě mysleli, když mluvili o démonech nebo příšerách, a to, na co lidé na světě, ze kterého jsem přišel, mysleli, když mluvili o démonech nebo příšerách, bylo trochu jiné. Ve světě, ze kterého jsem pocházel, netvoři nebyli „lidé“ nebo „rostliny a zvířata“, ale byly vnímány jako odchylky.

V tomto světě však byla slova „osoba“ a „zvíře“ definována velmi široce.

Abych byl konkrétnější, lidé, elfové, šelmy a draci byli všichni „lidé“ a spadali do kategorie „lidstvo“.

V kategoriích „rostliny a zvířata“, i s výškou čtyř metrů byl rudý grizzly stále savec. I když vypadal jako dinosaurus, sledovací ještěrka byla stále plaz. I kdyby byl velký jako člověk, obří mravenec je pořád hmyz. A i kdyby požíral lidi, lidožrout je rostlina. Kromě toho geliny, slizké bytosti, které dělaly věci jako splynutí dohromady, rozštěpení, roztavení a další, také z nějakého důvodu spadaly do kategorie „rostliny a zvířata“.

Mimochodem, draci a podobně se nazývali „boží bestie“ a byly rozděleny zvlášť.

Důvod, proč nikdo z těchto tvorů nebyl nazýván příšerami, byl proto, že byli původem z tohoto světa. Protože byli součástí ekologie tohoto svět po celou dobu, každý z nich měl svá vlastní stanoviště daleko od místa, kde žili lidé. Ve skutečnosti by osminozí koně Sleipnir v této zemi, podle standardů světa, ze kterého jsem přišel, a hospodářská zvířata jako krávy a kuřata vypadaly, jako by byly navrženy tak, aby vypadaly více monstrózně.

Pokud jste se však zeptali, co jsou to příšery, tento termín odkazoval na věci jako chiméry, které byly mišmašem různých zvířat spojených dohromady, zombie, kostry a jiné nemrtvé typy, stejně jako skřeti, orcové a zlobři, které vypadaly téměř jako lidé, ale nikdo by si je nezmýlil s vnímajícími bytostmi.

 

Od chvíle, kdy se objevil svět démonů, propukla na severu kontinentu velká epidemie těchto příšer, ale ještě před objevením se světa démonů obývali oblasti známé jako žaláře, které byly všude po celém kontinentu.

Dungeony byly podzemní prostory se záhadnou ekologií. Byl jsem zvyklý vidět je ve hrách, ale ve skutečnosti na tomto světě existovaly. Mimochodem, slyšel jsem, že na tomto světě existují lidé, kterým se říká „dobrodruhové“, kteří prozkoumávají tyto druhy žalářů, chrání obchodníky, eliminují nebezpečná zvířata, která ničí pole, a zabíjejí příšery, které vylézají ze žalářů jako způsob obživy.

Než se objevil svět démonů, myslelo se, že příšerám chybí inteligence. Ve skutečnosti, příšery v kobkách, dokonce i téměř humanoidní jako skřeti, měli pouze inteligenci na úrovni zvířat.

Mezi příšerami v Doméně démonů však byli ti, kteří se chovali, jako by byli inteligentní.

Tyto příšery jednaly ve skupinách, používaly zbraně a magii a uměly dávat dohromady strategie. Chovaly se skoro jako „lidé“. Když lidstvo selhalo při invazi do panství Pána démonů, jejich nedostatek podrobnějších znalostí o existenci těchto netvorů byl největším faktorem jejich porážky. Lidstvo se rozhodlo nazývat tyto inteligentní příšery „démony“, aby je odlišilo od zvířecích příšer.


Vraťme se nyní k příběhu. Tomoe v zásadě řekla, že mluvila s jedním z těchto démonů.

Až dosud se zřejmě nikomu nepodařilo promluvit si s démonem. S náhlým zjevením armády, která mluví cizím jazykem, a s neutuchajícími nepřátelskými akcemi, k vzájemnému porozumění prostě nedojde.

Liscia se přiblížila k Tomoe.

„S čím jsi mluvila a o čem jsi mluvila?!“

„S panem Koboldem. Liší se od nás. Jsou malí a celé jejich tváře, nejen uši, jsou psí... Den předtím, než byla naše vesnice napadena, řekl: „Nemůžu snést, když vidím napadat ty, kteří mají stejnou vůni jako já. Pospěšte si a utíkejte“. Byl zázrak, že jsem pochopila, co pan Kobold řekl, ale... díky němu jsme se dokázali vyhnout potížím...“


„Takže, shrnu to ... Démoni mají jasnou vlastní vůli, že?" řekl Ludwin, jako by zasténal.

Lidé tohoto světa o démonech smýšleli jen jako o něco chytřejších příšerách. Jako kobylky rojící se po zemi nebo barbaři, kteří mají radost z vraždění. Podle toho, co jsem slyšel, to nebyl mylný dojem, pokud šlo o příšery. Nicméně. Pro démony bude možná zapotřebí jiný úhel pohledu.

Kdyby démoni měli vlastní vůli, jak naznačovala Tomoe, lidstvo by možná bojovalo ve „válce“ proti démonické rase, aniž by si to uvědomovalo. Válka bez diplomatických kanálů. Vzhledem k tomu, že jejich rodiny byly zabity, jejich domy srovnány se zemí a jejich země ukradeny, chovalo lidstvo velkou zášť vůči monstrům a démonům. Pokud to byla válka, bylo možné, že démoni nenáviděli lidstvo stejně.

„Kdyby se tyto znalosti rozšířily do všech ostatních zemí ... začal jsem.

„...nastal by chaos,“ dokončila Liscia.

Liscia a já jsme oba svěsili ramena.

Nemyslel jsem si, že dialog bude možný s každým démonem nebo monstrem z panství Pána démonů. Ti, s nimiž jsme mohli mluvit, jako ten kobold, který nechal uniknout mystické vlky, mohli být jen malou částí z nich. Kdyby však lidé zjistili, že i někteří démoni jsou takoví, démonická rasa by přestala být společným nepřítelem celého lidstva.

Právě teď, i když to bylo jen na povrchu, byly všechny ostatní země sjednoceny proti doméně démonů. Pokud by se tyto informace šířily, co by se s tím stalo? Pokud by to znamenalo, že by se s démony pokusili uzavřít mír, bylo by to skvělé, ale bylo by zcela nepřekvapivé, kdyby někteří z nich dali na první místo zájmy své vlastní země a postavili se na stranu démonů, aby napadli jiné země. Pokud by se to stalo, lidstvo by se rozpadlo na kusy.

„Myslíš si, že to Říše ví?“ zeptal jsem se.

„... Nejsem si jistá," řekla Liscia. „Bylo to jen s jedinečným darem Tomoe. Někdo s nimi konečně mohl komunikovat. I kdyby si to uvědomili, neměli by to jak ověřit.“

„Takže v zásadě má naše země pro tuto informaci prozatím monopol." Proboha … To byla sakra věc, co nám spadla do klína.

Je jako bomba. Mohu ji použít jako trumf, ale kdybych s ní špatně zacházel, mohla by mi to všechno vyhodit do povětří.

„J-Je mi to líto ..." Tomoe sebou škubla, takže do mě Liscia šťouchla.

„Ach, ne, neobviňujeme tě," řekl jsem rychle. „Vlastně jsem rád, že jsi přišla do této země. Mrazí mě, když si pomyslím, co by se mohlo stát, kdybys místo toho odešla do jiné země.“

„Přesto ty informace zatajíte? „Zeptal se Ludwin. „Pokud lidé zjistí, že jsme skrývali tak důležité informace, není možné, že bychom byli odsouzeni jako nepřítel celého lidstva?“

„...Máš pravdu." Chtěl jsem se chytit za hlavy, když na to Ludwin upozornil. „Dělat špatnou práci, skrývat to a poté přimět lidi, aby si ve výsledku uchovávali ambice, není skvělý plán. Kromě toho, pokud se jedná o válku, není současná situace, kdy obě strany vedou vyhlazovací válku, dobrá. Abychom se ujistili, že válka nebude pokračovat, dokud nebude vymazána jedna strana, musíme tyto informace postupně propouštět.“

Musím to vyřešit. Pokračoval jsem v mluvení a díval se na lidi kolem sebe. „Možná jsou mezi démony i ti, s nimiž bychom mohli mluvit.“ Prozradíme ostatním zemím něco, co zní jako nic jiného, než jen hypotéza. Pokud to uděláme, měli by být trochu opatrnější. Přinejmenším by se měli pokusit zjistit, jestli je na těch pověstech něco pravdy.“

„Není v rámci tohoto procesu možné, že se dostanou ke stejným informacím, jaké máme?" Neodstranilo by to hodnotu jeho utajení? “

„Mýlíš se, Marxi. Náš trumf je sama Tomoe. “

„J-Já ?!" zapištěla.

Rozhodně jsem kývl na Tomoe, která zmateně vytřeštila oči. „I když démoni skutečně mají vlastní vůli, k vyjednávání s nimi musí existovat nějaké komunikační prostředky. Například zatímco ostatní země stále hledají způsob vyjednávání s démony, můžeme s nimi mluvit pomocí Tomoe jako prostředníka. To je obrovská výhoda.“

Nevěděl jsem, na kolik by naše království dokázalo vyjednávat samo. Tím, že máme vlastní nezávislou komunikační linku, bychom však mohli zabránit situaci, kdy si jiná země monopolizovala právo vyjednávat a odmítla nám jakoukoli příležitost k dialogu. Výměnou bychom na sebe brali břemeno, ale to bylo mnohem lepší než nechat osud našeho království v rukou jiné země.

„Takže, Tomoe, naše země musí udělat vše pro to, aby tě ochránila," řekl jsem.

„C-Chránit mě ...?!"

„Ano. Není přehnané říci, že právě teď jsi mnohem důležitější než nějaký člověk jako já. Upřímně řečeno, pokud tyto informace uniknou, v okamžiku, kdy tě unesou, je tato země zničena.“

„V žádném případě ... to si vymýšlíte ... ne?" Tomoe se neklidně rozhlédla, ale nikdo to nepopřel.

Nebylo přehnané říci, že Tomoe držela osud této země ve svých rukou. I když bych to sám nikdy neudělal, jiná země by mohla předstírat, že nikdy nic z toho neslyšela, a „zbavila by se jí “. Právě tak důležitá byla existence Tomoe.

„Takže, abychom tě udrželi pod nejvyšší úrovní ostrahy, jakou můžeme, chci, abys žila tady v paláci. Jestli na to přijde, možná bychom nebyli schopni tě ochránit v uprchlickém táboře.“

„Awoo ..." zasténala Tomoe.

„Počkejte chvíli,“ zvedl ruku Marx. „Pokud v paláci žije někdo, kdo nemá královskou krev, nemohlo by to vést k nežádoucí kontrole?“

„Hmm. No, řekni mi, jak ji tedy můžeme přivítat jako královskou hodnost. “

„Říkáte, že to je tak snadné ... Existuje řada způsobů, jak se obyčejný člověk může stát královskou hodností." Jedna by byla, abyste si ji adoptoval, sire. Jelikož se však svatba zatím nekonala, není to možné. Přípravy na váš svatební obřad bude koneckonců trvat déle než rok.“

„Slyšela jsi ho, Liscio,“ řekl jsem.

„Hej, neházej to ke mně.“ Liscia rychle odvrátila pohled.

Žít s Liscií jako mou ženou a Tomoe, které je už kolem deseti, jako s mojí dcerou, jo ... Jo, prostě si to nedokážu představit.

„Něco dalšího?“ zeptal jsem se.

„Mohl byste si ji vzít jako sekundární manželku, sire.“

„To je... všechno tak trochu v háji.“

Je dost mladá na to, aby chodila na základní školu, kámo. Připomíná mi to obraz Backbearda, jak říká: „Ty zatracenej lolikone.“

Marx si odkašlal. „Věřím, že je sotva v přijatelném věkovém rozmezí pro politické manželství.“

„Soumo ... Deset let je trochu mladá ...“

„Proč mě tu obviňuješ?!"

Nyní se na mě Liscia chladně dívá. Nejsem na ty věci, dobře?!

„Hej, počkej, bývalý královský pár si ji může prostě adoptovat.“

„Hmm. Věřím, že by to bylo přijatelné.“ zachechtal se Marx.

Ten parchant, řekl všechny ty věci, když už věděl, že je to možné!

„To zní dobře! Vždy jsem chtěla sestřičku!“ řekla Liscia.

„Whuwhuh!“ Tomoe zmateně vykřikla.

Liscia Tomoe pevně objala a způsobila její prskání a paniku. Pokud jde o samotnou Liscii, měla uvolněnější pohled, než jaký jsem kdy na její tváři viděl.

Přemýšlím o tom, protože Liscia je moje snoubenka, Tomoe bude moje švagrová. Loli švagrová s vlčíma ušima... To je příliš mnoho atributů postavy najednou.

„Ale, ale ... já mám rodinu. Moje matka a malý bratr na mě čekají v táboře,“ řekla Tomoe a vymanila se z nadměrného dotykově-dojímavého objetí její (budoucí) velké sestry.

„Ach, adopce je pouze pro zdání, takže si s tím nemusíš dělat starosti. Pokud se staneš mojí švagrovou, tvoje matka a bratr budou také rodinou, takže mi nevadí, pokud budou také bydlet v paláci. Poskytneme jim nějaké prostředky na živobytí, a pokud budou chtít pracovat, dáme jim něco, co mají dělat v paláci.“

„No ... v tom případě ... dobře,“ přijala Tomoe trochu nesměle.

Dobře. Není to všechno pěkně zabalené, ale myslím, že jsem pro tuto chvíli udělal, co jsem mohl. Nějak jsem v tomto procesu získal švagrovou, ale hej, je roztomilá, takže je to všechno dobré.

„Pojďme tedy zpátky do haly," řekl jsem. „Necháváme slečnu Junu čekat."

Koneckonců už je to téměř třicet minut. Pravděpodobně už nemůže vytahovat věci mnohem déle.

„Prozatím dáme Tomoe jen peníze za výhru jako odměnu. Pokud by bývalý královský pár najednou oznámil, že si ji adoptují, bylo by to jako všem říct, že se něco děje. Necháme uplynout nějaký čas a potom to oznámíme další den. Chtěl bych, abyste s tím všichni jednali, rozumíte? “

"" "Ano, pane!" ""


1 komentář: