IwS 1 - Kapitola 2: Čím více, tím lépe! Dvojnásobek radosti, polovina smutku 2/10

Dívka měla na sobě jasně růžové kimono s tmavě modrou hakamou, bílými punčochovými ponožkami a pár sandálů s černými řemínky na geta. Kolem pasu jí visely čepele daisho. Její dlouhé, splývavé černé vlasy byly svázány do ohonu a byly rovně střižené těsně nad obočím. Její ohon byl na konci také vodorovně zastříhnut a končil těsně nad rameny.

Jednoduchá malá vlásenka, kterou nosila, jí dobře vyhovovala.

Řekl jsem, že je samuraj, ale ona opravdu vypadala trochu víc jako hlavní postava z Haikara-san, ze shoujo mangy o Japonsku v roce 1920. Přesto se rozhodně na základní úrovni podobala samurajovi.

Kolem deseti mužů obklopovalo samurajskou dívku, každý s nebezpečným pohledem v očích. Někteří z nich už vytáhli své meče a nože.

„Jsme tu, abychom poděkovali za ten malý incident předtím, holčičko!"

„... Co tím myslíš? Na nic takového si nevzpomínám, já ne.“ Co to bylo za způsob mluvení? Byla jako filmová postava!

„Přestaň hrát hloupou! Nemysli si, že se z toho bezpečně dostaneš poté, co jsi udělala takové číslo na našich kamarádech!“


„... Aah, vy musíte být společníci těch rváčů, které jsem dnes předala městské stráži. Ten incident byla opravdu jejich chyba. Opravdu by neměli chodit kolem opilí a chlubit se násilím v polovině dne.

„Drž hubu! Chyťte ji!" Muži zaútočili všichni najednou, jako by jeho slova byla signálem, na který čekali.

Samurajská dívka se hbitě vyhnula každému z jejich útoků, než popadla jednoho muže za paži, otočila se a hodila ho. Muž omdlel v agónii, když mu záda narazila přímo do země.

Šla do kroku se svým soupeřem, zlomila mu držení těla a pak ho hodila... Bylo to ... aikido? Jujitsu, možná? Dívka hodila druhého muže, pak třetího a pak se trochu zapotácela. Její pohyby se trochu zpomalily.

Jeden muž si všiml příležitosti a přistoupil k ní zezadu, aby na ni zaútočil mečem. „Pozor!“

„Vystup, písku! Bránící písečná bouře: Slepý písek [Blind Sand]!"

Reflexivně jsem vychrlil zaklínadlo a nasměroval své kouzlo.

„Augh, mé oči...!" zaječel muž.

Bylo to jednoduché kouzlo, které jsem se nedávno naučil. Jediné, co to opravdu udělalo, bylo že hodilo písek do soupeřových očí. Nebylo to moc, ale bylo to dobré na to, aby se člověk dostal z nouze.

Zatímco byl muž s mečem oslepen, zasáhl jsem ho dropkicem. Samurajskou dívku překvapil náhlý nový vyzyvatel, který vstoupil do boje, ale zdálo se, že usoudila, že nejsem nepřítel, a tak se vrátila k těm, kteří byli před ní. (dropkic – speciální kop ve fotbale)

„Ach, bože, proč musíš vždycky strkat nos tam, kam nepatří?!" Elze vypustila pobavený komentář, když se připojila k boji s rychlým, ale těžkým úderem v rukavici. Ale přes všechny její stížnosti se hodně usmívala.

Netrvalo dlouho a všichni muži byli na zemi... Půlka z nich byla zbita do hlíny mou dobrou kamarádkou Elze. Vyděsila mě.

Městská stráž konečně dorazila, takže jsme zbytek nechali na nich a opustili tuto část města.


„Opravdu, jsem ve vašem dluhu. Jmenuji se Kokonoe Yae. Ach ano, Yae je moje křestní jméno a Kokonoe je moje rodinné jméno. “

Samurajská dívka, Kokonoe Yae, se představila a hluboce sklonila hlavu. Její vlastní představení mi dalo pocit deja vu.

„Ach, jsi z Eashenu?"

„Vskutku, to jsem. Přišla jsem sem z Oeda. “

Oedo? Staré jméno pro Tokio? Eashen je vážně podobný Japonsku?

„Jsem Mochizuki Touya. Touya je moje křestní jméno a Mochizuki je moje příjmení. “

„Ooh! Touya-dono, jsi také z Eashenu, že?! “

„Ah, ne. Je to podobné místo, ale ve skutečnosti jsem odjinud.“

„Huh,Cože?!" Dvojčata za mnou byla překvapena mou odpovědí. Oh, správně... Vysvětlit, odkud pocházím, byla bolest, tak jsem je nechal věřit, že jsem z Eshenu.

„To nevadí... Vypadala jsi trochu nejistě, když jsi tam bojovala. Nejsi nikde zraněná, že ne?"

„Ne, jsem bez úhony. Nicméně ... Stejně mě to zahanbuje přiznat, že jsem upustila své cestovní prostředky. Proto..." Grrrrooowwwwllll

Jako by na povel, Yaenin žaludek vypustil masivní rachot. Její tvář téměř okamžitě zčervenala a zahanbeně stočila ramena dovnitř.

A tak se k naší partě připojil hladovějící samuraj.


  

2 komentáře: