IwS 1 - Kapitola 2: Čím více, tím lépe! Dvojnásobek radosti, polovina smutku 4/10

Od té doby jsme prošli několika malými městečky a zanedlouho uplynuly tři dny od chvíle, kdy jsme se původně vydali na cestu.

Na mapě jsem potvrdil, že jsme právě na půl cesty k cíli. Připadalo mi, že v poslední době nás také míjelo více lidí a vozů.

Pokud jde o mě, pokračoval jsem v zírající soutěži s telefonním seznamem kouzel. Díky svému úsilí se mi podařilo zvládnout dvě nová zajímavá kouzla. Takové, který na krátkou dobu drasticky snížilo účinky tření o zem, a to, které rozšířilo smysly uživatele tak, aby detekcí pokryl mnohem širší rozsah.

Na tom kouzlu, které rozšířilo mé smysly, bylo skvělé, že když jsem se opravdu soustředil, mohl jsem se domáhat konkrétních událostí, které se dějí až kilometr od místa, kde jsem byl.

Teď, než promluvíme o nebezpečí tohoto kouzla, rozhodl jsem se ho naučit jen proto, že jsem měl pocit, že schopnost vidět, slyšet a vyšetřovat věci, aniž bych tam musel jít přímo, je zřejmě užitečná. Dívky však vehementně požadovaly, abych přísahala, že ji nikdy nebudu používat pro šmírování žen. Co za člověka mě jako viděly...? Vyzkoušel jsem účinky toho kouzla dlouhých smyslů [Long Sense] a potvrdil všechno v okruhu jednoho kilometru, když jsem si všiml něčeho divného.

Tohle je... Byl to... pach krve? Můj zvýšený čich ho jasně zachytil. Když jsem obrátil zrak k místu, odkud pach přicházel, viděl jsem prvotřídní kočár, obklopený muži oblečenými do brnění ... Vypadali jako vojáci, pomyslel jsem si. Byli napadeni smečkou toho, co jsem mohl popsat jen jako Lizardmany s koženou zbrojí na sobě. Přesto mezi nimi byl i jeden muž v černých šatech.

Polovina vojáků už byla poražena a položena na zem. Zbytek bojoval za ochranu kočáru před ještěry, kteří k němu pochodovali, očividně vyzbrojeni kopími a zakřivenými meči.

„Yae! Jsou tam lidé napadeni monstry! Plnou rychlostí vpřed!"

„Ah...! Ano, rozumím!" Yae pobídla koně a my jsme zrychlili. Když jsme se blížili, držel jsem svou vizi spojenou s oblastí, abych mohl sledovat situaci. Ještěři prořízli vojáky jednoho po druhém. Uvnitř kočáru byl zřejmě zraněný stařík a dítě. Budeme schopni to zvládnout včas ...?! Tamhle jsou ...!

„Vystup, ohni. Vířící spirála : Ohnivá bouře [Fire Storm]!“ Linze vrhla kouzlo ohně zevnitř vozu. O několik desítek metrů dál se v centru smečky ještěrů probudilo k životu ohnivé tornádo.

S tím, jako naším signálem, jsme vyskočili z vozu, když míjel monstra. První byla Elze, následovaná mnou, s Yae vzadu. Otěže jsme nechali v rukou Linze.

„Kshaaaaa !!!" Jeden Lizardman se otočil a zamířil přímo na mě. Zaměřil jsem svou energii, abych vyslal jedno z nových kouzel, které jsem se právě naučil.

„Uklouznutí [Slip]!”

Veškeré tření mezi nohama Lizardmana a zemí v mžiku zmizelo, což ho poslalo do tak směšného salta vzad, že by to dokonce nebylo vyloučeno z komediální show.

„Gurghagh !!!" Podal jsem smrtící úder Lizardmanovi a poté sekl Lizardmana B, když skočil, aby na mě zaútočil.

Nedaleko Elze svými rukavicemi zachytila zakřivený meč Lizardmana C, což Yae použila jako otvor, aby se vkrájela do boku monstra.

Když jsem se soustředil na tu scénu, proletěl kolem mě oštěp ledu a nabodl Lizardmana D, který se ke mně plížil, zatímco jsem byl otočený zády. To muselo znamenat, že se Linze podařilo zastavit koně a připojit se k bitvě.

S proudem bitvy v náš prospěch jsme řezali Lizardmany jednoho po druhém. Přesto bylo na celé situaci něco divného... Na jednom místě bylo příliš mnoho nepřátel, že...? Už jsme jich hodně porazili. Ještěři sami o sobě nebyli nijak zvlášť silné příšery, ale byla to bolest, vypořádat se s tolika najednou ...

„Vystup, temnoto. Hledám strašného bojovníka. [Lizardman]!“ Muž v černém stál za armádou Lizardmanů a zaříkával. Když skončil, ze stínů kolem jeho nohou vylezlo několik dalších ještěrů. Co to k čertu bylo?!

„Touya, to je vyvolávající magie! Ten muž v černé róbě je ten, kdo svolává všechny ještěry!“ Křičela Linze mým směrem.

Vyvolával je ... Takže používal magii temného typu. Není divu, že jsme nebyli schopni snížit čísla Lizardmanů. Dokázal by dál volat monstra, dokud by jeho magie vydržela, jaká bolest… Dobrá. Můj kurz byl nastaven.

„[Slip]!”

„Gah ?!" Nohy muže v rouchu vylétl zpod něj a s hlasitým bouchnutím ho povalily na zem. Vyškrábal se, aby vstal, ale znovu se zhroutil na zem.

„Grr...!”

„Posluž si." Yae skočila nemožnou rychlostí a čistě odřízla mužovu hlavu. Hej, trochu strašidelné ... Mužova hlava spadla na zem a trochu se skutálela, než se zastavila. Odpočívej v pokoji.

Protože o vyvolávače bylo postaráno, zbylí ještěři se prostě vytratili. Předpokládal jsem, že se vrátili tam, odkud je vytáhl.

„Vypadá to, že je po všem ... Všichni v pořádku?"

„Jde mi to skvěle,“ odpověděla Elze.

 „Jsem v pořádku," zamumlala Linze.

„Stejně jako já, jsem." Zvládli jsme to dobře, ale lidé, kteří byli napadeni, utrpěli velké ztráty. Jeden ze zbývajících vojáků se vydal ke mně a nohu táhl za sebou.

„Děkuji ... zachránili jste nás ..."

„To nestojí za řeč ... Jaká je míra obětí?“

„Z deseti strážců ... dostali sedm z nás ... sakra! Kdybychom si toho všimli dříve ...! “ Muž se frustrovaně chvěl a zaťal pěst. Svým způsobem jsem se cítil stejně. Kdybychom se ukázali o něco dříve ... ale už nemělo smysl se o takových věcech bavit.

„N-Někdo!" Je tam někdo? Gramps ... Gramps je ...!“ Všichni jsme se otočili čelem ke kočáru, když jsme nečekaně zaslechli hlas dívky. S pláčem a křikem vylezla z kočáru malá holka s dlouhými blond vlasy. Vypadala, že jí je teprve asi deset let.

Běželi jsme ke kočáru a vedle bílé oblečené malé holky ležel šedovlasý stařík v černém slavnostním oblečení. Když sípal bolestí, z hrudi mu tekla krev.

„Prosím, zachraňte Grampse! Zasáhl ho šíp ...!“ Dívka, s tváří nasáklou slzami, nás prosila o pomoc. Tento starý muž pro ni musel být velmi důležitý. Vojáci stáhli starého muže z kočáru a položili ho na trávu.

„Linze! Nemůžeš na něj použít svoji léčivou magii?!“

„Já... já nemůžu. Šíp musel prasknout a jeho část je stále zasunuta v ráně. Pokud ho v tomto stavu vyléčím, tak se mu šíp zasekne uvnitř těla...  K-kromě toho ... moje magie by nebyla účinná na tak hroznou ránu...!“ Linzenina slova byla prokládána omluvou a lítostí.

Jakmile malá holka uslyšela, co Linze říká, její tvář se zalila zoufalstvím. Když plakala, sevřela postaršího muže pevně za ruku a vypadalo to, že nikdy nepřestane plakat.

„Mladá slečno ..."

„Gramps...? Gramps!”

„Obávám se ... že se tady musíme rozloučit ... Ale prosím, vím ... dny, které jsem s vámi strávil ... byly mezi nejšťastnějšími z mých - ghh! Ack ...! “

„Gramps, to stačí!" Sakra ... ten stařec kašlal a prskal. Opravdu jsme nemohli nic dělat? Nikdy předtím jsem nezkoušel hlavní kouzlo léčení, ale četl jsem o tom v tom, co mi Linze půjčila. Znal jsem i zaříkávání. Nebylo pro mě nemožné to použít... pravděpodobně.

Měl bych tady hrát hazard? Ale i když ho uzdravím se zlomenou šipkou stále zasunutou v ráně, nedá se říct, co by se mohlo stát. Hojení ran může dokonce způsobit, že se šíp propadne hlouběji, což způsobí, že mu propíchne srdce. Počkejte... kdybych mohl vytáhnout šíp... z rány.... To je ono!

„Prosím, uhněte z cesty!“ Popohnal jsem vojáky stranou a poklekl u starého muže. Poté jsem rychle vytáhl jednu z ostatních šípů z boku kočáru a do paměti vložil tvar šipky. Pak jsem se silně soustředil na obraz v mé mysli.

[Apport]!“ V mžiku jsem v ruce pevně svíral zakrvácený zlomený šíp.

„Úžasné! Použil jsi kouzlo, abys získal šíp!“ Elze se podíval na mou ruku a málem vykřikla radostí. Ale ještě jsem neskončil, byl tam ještě jeden krok.

„Vystup , světlo!" Uklidňující pohodlí: Léčení [Cure Heal]!“ Když jsem vrhl kouzlo, rána v hrudi starého muže se začala jemně regenerovat. Bylo to skoro jako sledovat přetáčení videa zpět. Tak to pokračovalo, dokud se zubatý otvor úplně nezavřel.

„... Co je to? Bolest ... ustupuje? Ať se děje cokoli, nebolí to? Nebolí to ... Jsem uzdravený?“

„Gramps!" Stařec tam seděl úplně zmatený, ale vzpřímený a nezraněný, když ho malá holka objala. Plakala bezpočet slz úlevy a celou dobu odmítala starého muže pustit. Když jsme se dívali, všichni jsme si uvolnili povzdech. Sesunuli jsme se na zem.

„Phew...“ No, Jen jsem byl rád, že to všechno vyšlo.


  

3 komentáře:

  1. děkuji :-) , jen bych míso písmen požil první, udruhý,... ještěr v češtině to zní líp :-) to samí lizardmen bych dal jen ještěří muž :-) když to má český překlad proč ho nevyužít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písmena dal autor. Jinak nad českým překladem jsem uvažoval, ale u isekai světů je potřeba nějak rozlišit mezi zvířetem/monstrem a pololidmi, takže radši zůstávám u lizardmen jako u neměnného názvu druhu :-) Ale i tak děkuji

      Vymazat