IwS 2 - Kapitola 1: Každodenní život 4/7

O chvíli později ...

„Je to dopis od mého otce. Říká, abychom si to přečetli a okamžitě zamířili do královského paláce.“ Do Stříbrného Měsíce dorazil dopis, doručený kočárem taženým koňmi. Yumina vysvětlila, co to bylo poté, co si to prohlédla. Mám z toho špatný pocit... ale asi to nemůžu jen tak ignorovat.

„Co se tam tedy píše?“

„Z vděčnosti a uznání za to, jak Touya Mochizuki před časem vyřešil incident, rád bych mu udělil šlechtický titul.“

„Titul?!“ Elze a ostatní překvapeně zvýšily hlas. Oh, tak je to tedy... ... No, nejsem úplně překvapen, že k tomu došlo.

Je logické, že ten, kdo se zasnoubil s princeznou Yuminou, by měl patřit ke šlechtickému rodu. Vzhledem k tomu, že její zasnoubení ještě nebylo oznámeno veřejnosti, pravděpodobně zařizovali věci v zákulisí, aby mi vytvořili patřičný obraz, až budu konečně odhalen obyvatelstvu.

„Hej, ehm, můžu ten titul odmítnout?“

„Ano, můžeš odmítnout, pokud si to opravdu přeješ. Jen žádám, abys to formálně odmítl osobně.“

„Odmítnout?!" Dívky opět zděšeně zvedly hlasy. Sheesh (syknutí), vy holky určitě děláte kravál.

„Manželství stranou, neměl bys ten titul odmítat! Je to totální plýtvání!“ Elze ze sebe chrlila svůj názor, upřímný jako vždy. Ale upřímně... převzetí tohoto titulu by ze mě udělalo hlavu šlechtického rodu, že? To mi vůbec nevyhovovalo...

„Když se přidáš ke šlechtě, znamená to, že budeš sloužit vlasti... Musel by jsi se starat o své povinnosti a odpovědnosti, jako třeba o správu pozemku.“ Linze tiše zamumlala, zatímco si rukama prohrábla Kohakovu srst. Jak jsem si myslel, je to totální otrava... Rozhodně to odmítnu.

„Touya-dono, jaký důvod uvedeš, když odmítneš?“

„Uh... Asi řeknu, že život dobrodruha mi vyhovuje víc.“

Když jsem to řekl, dokonce jsem si myslel, že jsem o tom lhal. Přesto jsem se chtěl vyhnout hněvu Yumininých rodičů, takže tohle byl pravděpodobně nejlepší způsob, jak toho dosáhnout.

„To bude v pořádku, neboj se. Můj otec tě taky nebude chtít nutit.“

„Tak jo, jdeme. Zdá se, že chtěl, aby Elze a ostatní přišly do paláce také. Ne jako formální účastníci slavnostního předávání titulů nebo tak, spíš to vypadalo, že se chce setkat a poděkovat dívkám, které se tak pilně staraly o jeho dceru. Všechny tři byly tou vyhlídkou příliš vyděšené, než aby ji zpočátku přijaly, ale když si to promyslely, uvědomily si výhody setkání se samotným králem.

„Ach, Kohaku. Chceš tu tentokrát zůstat?“

„Pokud to přikázáte, zůstanu -"

„Ani náhodou."

Oh. Jednohlasné odmítnutí dívkami.

„Nemůžeme tu Kohaku nechat, blbče!“

„Ano, bylo by to příliš smutné ..."

„Kohaku je také náš společník, Kohaku je!"

„Neboj se Touyo, Kohaku může jít s námi. Budu dávat pozor.“ Bože, Kohaku je určitě populární. Trochu jsem žárlil, ale po pravdě řečeno, i já jsem chápal, že nadýchanost Kohaku nemá z hlediska přitažlivosti sobě rovného.

Hned jsem otevřel [bránu] a v mžiku jsme byli v královském paláci. Yuminin pokoj, abych byl přesný.

Řekl jsem Yuminin pokoj, ale nebyla to ložnice nebo obývací pokoj. Byl to pokoj určený k přivítání hostů. Král mi dal povolení použít tuto místnost pro mé kouzlo [brány], kdykoli jsem přivedl Yuminu na návštěvu.

Když jsme odcházeli z místnosti, strážný venku vypadal na vteřinu zmateně, pak se jeho výraz změnil v podezřívavý, ale když uviděl Yuminu, rychle se uklidnil.

Chvíli jsme šli, potom Yumina otevřela dveře na konci chodby. Dveřmi jsme viděli krále, generála Leona a Olgu, Mismedskou velvyslankyni, kteří si společně užívali čaj.

„Otče!“

„Ach, Yumino!“ Když král uviděl svou dceru, vstal ze židle a přiběhl ji obejmout.

„Vypadáš šťastně a zdravě, mám radost.“

„Jsem po Touyově boku, otče. Není možné, abych byla nešťastná.“ Agh... ztrapňuješ mě...! Tváře mi zrudly, když Yumina promluvila, a pak se král otočil ke mně.

„Už je to nějaký čas, mladý Touyo.“

„To ano.“

„Jsou lidé s vámi vašimi společníky? Nemusíte si dělat starosti s formalitami, přátelé. Zvedněte hlavy“. Otočil jsem se, abych viděl, o čem král mluví, a uviděl jsem, že dívky za mnou se s hlavami na podlaze hluboce klaní. Bože... je to horší, než když jste potkaly Sue. Všiml jsem si však, že před Yuminou se neuklonily. Ale to bylo pravděpodobně proto, že byly tak šokované, že se se mnou ochotně vrátila do hostince.

„Touyo.“ Olga ke mně přistoupila. Její liščí uši a ocasní kombo byly lákavé jako vždy. Nevhodné myšlenky tančily v mé mysli... Musím se dotknout načechraného ocasu ... Co je měkčí, její srst nebo Kohaku?

„Potřebuji, abys věděl, že máš mou nejhlubší vděčnost. Nejen, že jsi zachránil Jeho Veličenstvo, ale také jsi zachránil Mismedské království. Kdybys někdy navštívil naše krásné království, ujišťuji tě, že se ti dostane vřelého přivítání.“

Olga ke mně sklonila hlavu. Ne, sakra. Už se nechci vnucovat! Já taky nechci vyčnívat...

„Jak se má Arma? Drží se dobře? “

„Vede si velmi dobře, děkuji. Kdybych věděla, že sem dnes přijdeš, vlastně bych ji vzala s sebou.“ Olga se opatrně zasmála, ale najednou ztuhla a zírala na něco za mnou. Zmatený tím, co se stalo, jsem se otočil a viděl, že zírala přímo na Kohaku.

„... Touyo, co to je?"

„Ach, tohle je Kohaku, malé tygří mládě, o které se starám. Chceš pozdravit dámu, Kohaku?“

„Rawr!“ Rozhodli jsme se, že pro jednoduchost, by měl Kohaku předstírat, že je normální tygří mládě. Mít s námi mluvícího tygra by byla příliš velká podívaná. Také to všem pořád vysvětlovat by všichni super rychle zestárli.

Olga dál podezřívavě zírala na Kohaku, přimhouřila oči a lehce naklonila hlavu.

„Děje se něco?“

„Ah, to nic není. Jde jen o to, že v Mismedu je Bílý tygr vnímán jako nebeský posel od Boha. Říká se, že sám Bílý Monarcha je členem druhu Bílých tygrů. Zapomeň na druh, Kohaku je ten pravý... Když o tom tak přemýšlím, Yumina se zmínila o tom, že Kohaku je král zvířat... Přemýšlel jsem, zda by bylo dobré vzít toho tygra do Mismede.

Najednou mi tělem projel šok. Někdo mě tvrdě praštil po zádech. Byl to generál Leon. Může ten chlap komunikovat jen tím, že mlátí lidi nebo tak něco?!

„Už je to nějaký čas, Touyo můj chlapče! Bwaha, Nikdy jsem nečekal, že si vezmeš malou princeznu! Ty jsi opravdu zajímavý muž, že?! Myslel jsem, že bychom si mohli někdy zatrénovat!“

„Ještě nejsem její manžel, takže odmítnu, díky.“ Měl jsem pocit, že kdybych trénoval s tím chlapem, moje tělo by se rozpadlo na kusy, než by zesílilo. Koneckonců, byl to ten typ chlapa, který tě praštil, aby tě pozdravil. Jak už bylo řečeno, rozhodně to nebyl špatný člověk ...

Počkejte chvilku ... všiml jsem si páru měděných hnědých rukavic visících u pasu generála. Nevypadali nijak zvlášť honosně nebo okrasně, ale z nějakého důvodu vyzařovali pocit odvahy a statečnosti.

„Generále, co to je?"

„Hm? Ah, Mám je u sebe, protože dnes probíhá vojenské cvičení. Já jsem bojovník! Přesněji řečeno, rukavicový bojovník. Neslyšel jsi o mně...? Říkají mi Ohnivá pěst Leon!“

Bohužel jsem o něm vůbec neslyšel. Také jsem o něm neslyšel, jak o něm někdo mluví. Na rozdíl od mého ohromeného ticha však někdo za mnou najednou promluvil vzrušeným hlasem.

„Páni!!! Slyšela jsem o vás! Vy jste ten chlap s hořící pěstí, co sám vyhladil tábor banditů v Melicijských horách, že?! Slyšela jsem všechno možné... Je pravda, že jste měl souboj na život a na smrt s kamenným Golemem?!“

„Ohoho, ty se opravdu vyznáš, že? Ty jsi taky bojovník? Je vzácné vidět dívku, jak se věnuje umění pěstních soubojů!“

Generál se široce usmál, když se podíval na vzrušenou Elze a všiml si nesourodých rukavic, které jí visely u pasu.

„Co ty na to, chtěla by jsi se zúčastnit dnešního vojenského výcviku?“

„C-Co, můžu?!“ Elze pokývala hlavou pořád dokola a na tváři měla zářivý úsměv. Bylo by dobré, kdyby se od něj naučila víc technik, předpokládal jsem. Když jsem se podíval na Elze a Leona, král mi pokynul, abych k němu přistoupil.

„Mimochodem, Touyo... s ohledem na vznešený titul, který jsem chtěl udělit...“

„Ahh, poslouchejte... Vážím si nabídky a tak, ale...“ Bylo mi krále líto, ale stejně jsem ho musel odmítnout. Opravdu jsem se necítil být šlechticem, alespoň ne prozatím.

„Po pravdě řečeno, plně jsem očekával, že odmítneš. Já jen, že by se to na mně špatně odrazilo, kdybych já, král, nenabídl nejštědřejší odměnu muži, který mi zachránil život. Takže v tomto případě jsem jen potřeboval vytvořit patřičnou situaci – pokusit se udělit titul svému zachránci, ale chlapec milostivě odmítl. Kdybys byl přijal titul, byl by tvůj.“  No, to je pro královská odměna. Opravdu jste si museli dávat pozor na všechno, co děláte, až do nejmenších detailů... Vypadalo to že pro krále je nutné, aby jeho vzhled byl královský. Právě když mi bylo líto krále, někdo náhle vtrhl dveřmi do pokoje.

“SLYŠELA JSEM, ŽE TOUYA JE TADY, KDE JE?!” Byla to Charlotte, dvorní kouzelnice. Chvíli jsem ji skoro nepoznal. Upřímně, tentokrát vypadala úplně jinak. Pod očima měla těžké pytle a vlasy měla kadeřavé a rozcuchané. Jak najednou začala pochodovat ke mně, všiml jsem si, že oči za brýlemi má podlité krví. Agh! Co se to sakra děje? Děsí mě! Jako by mi chtěla zabránit v útěku, popadla mě jednou rukou za kabát a druhou rukou mi podala několik stříbrných mincí a sklenic na pití.

„H-Hej! Tyhle brýle, Potřebuju víc! Tři páry navíc, ano! Nedávno jsem tě naučila [Transfer], tak mi pomoz, dobře?!“

„H-Huh? Minule jsi mi pomohla, ale co je to za brýle?!“ Přestože jsem se vyděsil z Charlottenina vzhledu, podařilo se mi vyplivnout, na co jsem se chtěl zeptat.

„Co tím myslíš?! Nedokážu to rozluštit dost rychle...! Jsem na hranici svých možností, že?! Sama to nezvládnu! To je nemožné, nemožné, to vám říkám! Přijdu na to, co říká jedna věc, ale je tu vždycky více, co je třeba rozluštit. To nikdy nekončí! Víš vůbec, kolik práce musím udělat?! Víš vůbec, kolik práce musím udělat?!“ Proč to opakování? Je to zlomená deska?! Nemusela na mě takhle křičet, když se snažila požádat o pomoc... ještě jsem byl příliš vyděšený na to, abych se pokusil odmítnout, a tak jsem se pustil do toho a v rychlém sledu jsem použil jak [modelování], tak [okouzlení], a co nevidět jsem ty mince a sklenice proměnil v překladatelské brýle.

„Mockrát děkuju! Charlotte rychle popadla brýle, které jsem jí vyrobil, a jak její záležitost skončila, vypadala, že je připravena vystřelit z místnosti stejně rychle, jak vešla.

„Jen se ujistěte, že máte věci složené a dobře zpracované, Charlotte. Nechceme, aby se zpráva o tom rozšířila do Říše, že ne?“

„Rozumím, Vaše Výsosti!" Charlotte odpověděla králi téměř okamžitě a vystřelila z místnosti jako kulka. Co se právě stalo?

„Charlotte se poslední dobou chová poněkud znepokojivě. Od té doby, co dostala ten zvláštní nástroj, je zalezlá ve svých ubikacích a nedělá nic jiného než práci. Skončí to tak, že se tímhle tempem unaví! Možná budeme potřebovat, abys na ni brzy použil [Recovery], Touyo.“

Pane na nebi, Náhodou jsem vynalezl znak charakterů uzavřených. “Začne být něčím posedlý a ustoupí ze světa jako poustevník“ typ člověka... jej.

„Právě teď... byla to opravdu lady Charlotte, dvorní kouzelnice...?“ Linze tiše zamumlala a zírala na dveře. Dobře, její reakce na tu scénu mě nepřekvapuje. Charlotte rozhodně nevypadala jako největší mág v království.

„Aww ... chtěla jsem s ní mluvit o magii ..."

„Ooh, být tebou, tak to nedělám! Když budeš mluvit s Charlotte, zatímco bude v tomhle stavu, nechá tě strávit půl dne napomáháním jejím divokým experimentům a druhou půlku dne posloucháním její přednášky o Antické duchovní magii! Lepší je počkat, až se trochu uklidní.“ Generál při řeči zavrtěl hlavou ze strany na stranu. Jo, pochybuji, že by byla vnímavá k něčemu, co by někdo řekl, když je v tomto stavu...

„Tak tedy je čas připravit se na obřad! Budeš muset vklouznout do vhodnějšího oblečení, Touyo můj chlapče!“ Král zatleskal a jako na povel se objevily dvě služebné. Sakra... to je otrava.

„Linze, Yae. Co vy dvě budete dělat? Počkáte tady na mě?“

„Myslím, že půjdu a podívám se na Elze tre...“

„To udělám taky, udělám to! Hádám, že všichni kromě Yuminy jdou na trénink, pak... Vypadá to, že Yumina se taky stará o Kohaku. No, hádám, že se převléknu, jak nejrychleji to půjde.

Služka mě doprovodila do soukromého pokoje, kde jsem se převlékl do čerstvého oblečení.


  

2 komentáře: