IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 1/10

Kapitola II: Do pololidského království


Jediné, co jsem slyšel, bylo chrastění našeho třesoucího se vozu. Sledovali jsme silnici a jeli řetězem tří širokých vozů, každý tažených dvěma koňmi.

Ten vepředu obsahoval pět rytířů z Belfastu, zatímco ten vzadu měl stejné množství Mismedských vojáků. Střežili kočár uprostřed, ve kterém byla moje parta, velvyslankyně Olga, a její malá sestra Arma.

Linze a Elze seděly vpředu, zatímco my ostatní jsme byli uprostřed vášnivé bitvy uvnitř vozu.

„Grr... tady to je!“ Yae převrátila jednu z mnoha karet tváří dolů. A i když to mohlo být smutné, mělo to číslo odlišné od toho již odhaleného.

„Jak nešťastné. Správná odpověď byla tady a tady. Teď byla na řadě Yumina. Bez váhání otočila dvě karty... které byly piky a srdce. Vzala je obě ze stolu.

Jak Yumina, Yae a Arma hrály paměťovou partii pomocí karet, Olga a já jsme stáli proti sobě v shogi.

Nedělat nic jiného než nechat kočár, aby s námi třásl, byla nuda, a tak jsme vytáhli shogi soupravu. Pak jsem použil [kreslení] k potištění nějakého papíru a v kombinaci s [modelováním] jsem syntetizoval tenké dřevěné desky a vytvořil sadu karet.

Trvalo by příliš dlouho naučit je hrát karty pro poker a podobně, tak jsem místo toho vytáhl jednoduchou hru s pamětí. Nicméně Yae byla dost neschopná, pokud šlo o vybavování si věcí, takže prohrála každé kolo.

„Zase mě porazily, byla jsem...“

„Zdá se, že to není tvoje hra, Yae. S úsměvem, jsem přesunul jeden ze svých kousků.

„A to je šach mat.“

„Ach...!“ Olga se zamračila na desku. Bylo to beznadějné. Nemohla nic dělat.

Takže jsem byla také poražena ... Jsi v tom mnohem lepší než já, Touyo." Olga si stěžovala, a očividně vypadala rozpačitě. Po pravdě řečeno, pokud jde o shogi hráče, patřil jsem mezi ty slabší. Přesto jsem ji naučil, jak hrát před pouhými okamžiky, takže samozřejmě prohrála. Upřímně řečeno, bál jsem se, o kolik bude lepší než já, po několika dalších hrách. Proto jsem si to dovolil ukončit a vzít si vítězství před tím, než k tomu došlo.

„Yae, vyměníme se. Zkus hrát proti Olze. “

„Velmi dobře. Dolan-dono mě naučil hrát shogi ve Stříbrném Měsíci, takže bych tu mohla mít větší štěstí, možná...“ Naučil? Spíš to vypadalo, že tě donutil s ním hrát…

„Dobrá, co kdybychom teď zkusili něco jiného než paměť? Po výměně s Yae, jsem ručně zamíchal vyrobenými kartami, přidal jednoho žolíka a začal vysvětlovat pravidla jiné hry Yumině a Armě. Byla to hra, kde taktika byla klíčem k vítězství – nesmírně pokročilá hra staré služebné.

„Fgahh ..." Kohaku klidně spal v rohu kočáru

Když se naučily pravidla, obě byly rychle okouzleny starou služebnou, zatímco Yae a Olga, které byly ve svých dovednostech vyrovnané, se s velkou intenzitou dívaly na desku shogi. Tak jsme strávili naší roztřesenou cestu do Mismede.

 

„A tak se z kočičí šelmy v botách stal šlechtic a žil šťastně až do smrti.“ Konec mého příběhu u táboráku byl přivítán bouřlivým potleskem všech naslouchajících. Nemohl jsem si pomoci, ale trochu jsem se začervenal. Začalo to jako malá pohádka, než jsme usnuli, ale já jsem se v tu chvíli chytil a udělal z toho něco velkolepého.

„To bylo tak hezké, Touyo!“ Arma vzrušeně promluvila, když jí uši nad hlavou vzrušeně cukaly. Viděl jsem i ten její huňatý ocas, který se příjemně kýval ze strany na stranu.

„Byl to nádherný příběh, Touyo. Ale musím se zeptat. Kde ses to naučil?“

„Ah, dostal jsem ho od barda, který kdysi navštívil místo, kde jsem žil.“ Odpověděl jsem na Olgin dotaz prostou bílou lží. Zdálo se, že i Mismedští vojáci shromáždění kolem ohně si to užívají. Příběh kočičí šelmy v botách, která zachránila svého pána a vykonala spoustu velkých skutků. Stvoření zručné s čepelí a bystré mysli.

S diskriminací, které bestie čelily, jsem předpokládal, že takové dobré příběhy, kde se setkaly s prosperitou, byly jen zřídka. Přesto jsem doufal, že omluvili další dramatizaci, kterou jsem přidal.

„Touya zná mnoho dalších příběhů.“

„Opravdu?! Prosím, řekni jich více, Touyo!“ Yuminina slova přiměla Armu rozzářit oči. Malá liška se ke mně vzrušeně naklonila. Jsem rád, že spolu tak dobře vycházejí. Asi musí být snadné mluvit s někým ve vašem věku.

„To je pro dnešek všechno. Počkej na další zítra. S úsměvem, jsem jemně Arminu žádost zamítl.

Náhle jeden z menších Mismedských vojáků vstal, položil si prst k ústům a dal všem znamení, aby byli zticha. Uši na hlavě mu cukaly. Vypadají jako... králičí uši? Asi je to králičí bestie.

„K naší pozici se blíží několik lidí. Kradmo se přibližují.... Jsme jejich cíl, o tom není pochyb.“ Jeho slova přiměla ostatní vojáky tiše vytáhnout čepele a zaostřit smysly. V podstatě se chystali dělat svou práci. Vstoupili do obranné formace určené k ochraně Olgy a Army. Belfastští rytíři také opustili kočár a začali pozorovat své okolí.

„Kdo to je?" Zeptal jsem se.

„Nejspíš jen bandité. Žádná hrozba sama o sobě, ale potíže ve velkém počtu.“ Ten, kdo odpověděl, byl kapitán Mismedské vojenské eskortní skupiny. Byl to vlčí bestie, který se specializoval na dvojité čepele.

«Pane, v okolí jsou určitě lidé, kteří nás hledají. Ani já nevěřím, že jsou přátelští. Jak řekl vlk, jsou to pravděpodobně banditi. » Kohaku promluvil hlasem, který jsem slyšel jen já.

Banditi, co? Asi je čas to prozkoumat.

Vytáhl jsem svůj smartphone a spustil aplikaci mapy. Zobrazovala okolní prostor. Dobře... prosté hledání „banditů“ dalo na mapu hromadu špendlíků. Páni, je jich docela dost.

„Osm na severu, pět na východě, osm na jihu a sedm na západě. Celkem jich je osmadvacet.“

„Ty je taky cítíš?!“ Kapitán se ke mně překvapeně otočil. Byli jsme v přesile. Ne že bychom nemohli vyhrát, ale pravděpodobně bychom z toho nevyšli bez úhony.

„...Myslím, že to teď můžu zkusit.“ Byla to pro mě příležitost vyzkoušet si konkrétní aplikaci jednoho z mých kouzel. Podle všeho by to mělo fungovat, ale...

„[Enchant]: [Multiple].“ Aplikaci mapy jsem obohatil nulovým kouzlem, které umožňovalo souvislou zkratku odříkávání a současnou aktivaci. Jeden po druhém, jsem poklepal na značky banditů na obrazovce a nastavil je jako své cíle. Byla to trochu bolest, ale byl jsem hotov během chvilky, opravdu.

„[Paralyze].“ S tím, jsem vypustil kouzlo na všechny, které moje aplikace označila. O chvíli později jsem z okolních lesů zaslechl několik sténání a žuchnutí.

„Ugh!”

„Ngh!”

„Gyah!”

„Hhgh!

„Ahgh!" Zaznělo živé množství hlasů a pak se ozvaly zvuky hroutících se mužů. Očividně to fungovalo.

„C-Co jsi to udělal?“

„Použil paralyzační kouzlo. Všichni by teď měli být znehybněni, myslím...“

„Cože, všichni?!“

„Jestli jich není víc než osmadvacet, tak jo. Vzhledem k tomu, jak moje kouzlo [Search] fungovalo, mým cílem byli pouze lidé, které bych osobně posoudil jako „bandity“. Jinými slovy, kdyby existovali normální lidé, kteří by mi jen připadali jako bandité, také by je to kouzlo chytilo. Ale to bylo dost nepravděpodobné, vzhledem k tomu, kde jsme byli. Přesto jsem se rozhodl, pro všechny případy, použít [Paralyze]. Nechtěl jsem ublížit žádnému přihlížejícímu.

Vojáci a rytíři vstoupili do lesa a vytáhli zhroucené bandity. Celkem jich bylo osmadvacet, jak jsem očekával. Každý měl na hřbetě ruky tetování ve tvaru ještěrky, což byl pravděpodobně symbol jejich gangu. Všichni se podíleli na zločinu, o tom není pochyb.

„Úžasné! Vyřídil jsi jich tolik během pouhého okamžiku...“ Zamumlala Olga, očividně ohromená.

„Ještě že na žádném z nich nebyly žádné talismany, které by odvracely magii. Kouzla jako [paralýza] jsou blokována i tím nejmenším magickým odporem. Byl jsem rád, že na něco takového nejsou připraveni.“

I kdyby ano, s touto mou metodou bylo několik dalších problémů. Za prvé, měl jsem štěstí, že se moc nehýbali, protože bylo mnohem těžší zaměřit se na pohybující se cíl. Také samotný zaměřovací proces byl zatraceně únavný.

„No, to vyšlo. Nečekal jsem však, že se něco takového stane.“ Kapitán stráže zlehka zamumlal.

„Upřímně řečeno, všechno je to kvůli tomu chlápkovi, co je slyšel přicházet. Rozhodně byl působivý.“

„Aha, ty myslíš Lain? Je to králičí bestie. Lepší uši nenajdeš. Kapitán se zasmál, odtáhl banditu a podíval se na chlapce s králičíma ušima. Byl to malý a pokorný chlapík s hedvábně rudými vlasy. Vypadal tak na můj věk. Aha, takže se jmenuje Lain. Mimochodem, ten vlčí kapitán se jmenoval Garm.

„Paralýza by měla u lidí trvat asi hodinu. Co s nimi uděláme?“

„No, kdybychom byli v Mismede, mohli bychom je zabít, než se to zvrtne, ale myslím, že takhle to tady nechodí. Garm zavolal na kapitána Belfastských rytířů. Ten, kdo přišel, byl blonďatý mladík v řinčící plné zbroji. Sakra, ten chlap je fešák...

Lyon Blitz, rytíř patřící k prvnímu řádu království. Dvacet jedna let. Byl to syn Leona Blitze a já měl stále potíže uvěřit, že on a ten generál jsou příbuzní. I když byl rozhodně druhým synem generála, seriózní a pilný Lyon se naprosto nepodobal svému výstřednímu otci.

Po vyslechnutí Garmova vysvětlení situace, Lyon chvíli přemýšlel, než navrhl své řešení.

„Prozatím je všechny svážeme a pošleme posla na koni do vedlejšího města, aby sem přivedl nějaké stráže. Měli by přijít ráno, abychom jim mohli předat bandity a pokračovat v cestě. Co na to říkáš?“ Zdálo se, že Garm nemá žádné námitky, a tak bylo rozhodnuto o našem postupu. Svázali jsme bandity a dali jim roubík. Jen pro jistotu, jsem také použil zemní magii, abych vykopal nějaké díry a pohřbil je, takže zůstaly jen jejich hlavy. Vzhledem k tomu, že paralyzující magie byla stále aktivní, vypadalo to jako malé pole bezvládných hlav. Vypadá to trochu surrealisticky...

„Postaráme se o darebáky, zatímco Mismedští vojáci budou dávat pozor na jakékoliv vnější hrozby. Princeznu nechávám na vás, pane Touyo.“ Lyon mi ta slova zašeptal do ucha.

Prostě se stalo, že kromě mé skupiny a Olgy byl jediný, kdo věděl, že Yumina je korunní princezna Belfastu. Zdálo se, že se s Yuminou ještě nikdo nesetkal, takže nebylo třeba se obávat, že by byla odhalena její totožnost. Ani ostatní Belfastští rytíři na hradě nikdy nepracovali.

Lyon byl také jediný, kdo si byl vědom mého předběžného postavení jako snoubenec Yuminy. O ničem takovém jsem nebyl informován, ale nepřekvapilo by mě, kdyby měl za úkol ji chránit.

„Sire Lyone, omlouvám se, že jsem způsobila potíže.“L Olga k němu přišla a vyjádřila mu svou vděčnost zářivým úsměvem na tváři. Mladý rytíř v odpověď na to upadl do zmateného stavu.

„Ah, ne to není třeba. Tohle je jen součást mé práce! To nestojí za řeč, opravdu!“ Jeho chladný postoj úplně zmizel, zlatovlasý mladík zrudl, když mluvil s Olgou. Při pohledu na něj se liščí kráska zmateně zahihňala.

Ohoho... Tak takhle to je. Pomalu jsem couval, abych se ujistil, že si mě nevšimnou. Postavil jsem se za jeden z vozů a mlčky jsem pozoroval, jak si ti dva vesele povídají.

„Ah, mladá lásko."

„Ano, je to vskutku nádherné...“

„Jo, to určitě je.“

„Taková úžasná věc...“

Kdy jste sem přišli? Dvojčata, samurajské děvče a princezna s Kohaku v rukou stály hned vedle mě a pozorovaly ty dva stejně jako já.

„Zajímalo by mě, jestli Olga-dono ví, co k ní Lyon-dono cítí...?“

„Jsem si jistá, že ano. Na rozdíl od někoho se nezdá být příliš zabedněná,“ řekla Yumina. Huh? Proč se díváte na mě?

„...Zabedněnost je jedna věc, ale také si myslím, že Touya je příliš laskavý ke každému, koho potká, zamumlala Linze.

„Oh, naprosto souhlasím," prohlásila Elze a kývla hlavou.

„Nejsem si jistá, co si mám myslet o jeho postoji, nejsem.“ Nejistě se ozvala Yae.

„Víš vůbec, o čem tu mluvíme?! Sedni si!" Elze na mě najednou křičela, zjevně naštvaná z nějakého zvláštního důvodu.

C–co?! Nerozumím. O co tady jde? Nemohl jsem jim odolat, tak jsem byl nucen se posadit a být vystaven směšnému množství nesmyslného vynadání. Proč ale? Většina jejich slov jen letěla nad mou hlavou a podivná událost pokračovala do hluboké noci.


  

1 komentář: