IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 5/10

„Sheesh, jsem unavený." Roztáhl jsem se na trávu a dostal jsem se do pohodlí. Z východní oblohy vyšlo slunce a oslepilo mi oči světlem. Už svítá...?

Když jsme porazili černého draka, museli jsme hodně běhat po vesnici. Linze použila kouzelnou vodu k uhašení požárů, Elze pátrala po zraněných a já je ošetřoval pomocí léčivé magie. Ve chvíli, kdy jsem si uvědomil, že jsem mohl provést mapové pátrání po zraněných osobách, jsme už skončili. Při té události nikdo nezemřel, ale vesnice se v podstatě proměnila v trosky. Finanční náklady byly vskutku velké.

„Ach, pane Touyo. Tady jste byl.“

„Ach, Lyone. Skvělá práce dnes.“ Dobrý rytíř se ke mně přiblížil. Situace zřejmě chladla. Cítil jsem dokonce nějaké jídlo pro oběti.

„Musím však říct, že porazit draka jen se čtyřmi lidmi ... jsem dalece překvapen. Ve skutečnosti jsem prostě hluboko v tom pocitu, kdy ztrácíte schopnost plně formulovat komentář.“

„No, byl to jen mladý drak, takže ještě nebyl nijak zvlášť silný nebo tak něco. To je asi jediný důvod, proč jsme vyhráli.“ Tuhle část jsem mu vysvětlil, ale příhodně jsem vynechal všechno, co se týkalo červeného draka. Najednou k nám přišel vlčí kapitán Garm.

„Ah, pane Touyo. Co máte v úmyslu dělat s drakem? “

„Co tím myslíš?"

„No, jen pomyslete na ingredience. Prodej by vám přinesl velké množství mincí. I když, transport by byl problém...“

„Chceš mi říct, že můžu prodat drakovu mrtvolu?“ Dračí šupiny, drápy, rohy, tesáky a kosti byly očividně skvělým materiálem pro výrobu zbraní a brnění, zatímco maso bylo poměrně lahodné. Zdá se, že mrtví draci byli extrémně drahé zboží. A protože jsem to byl já, kdo porazil černého draka, měl jsem právo se rozhodnout, k čemu ho použiju. Hmm, v tom případě...

„Vesničané si ho můžou nechat. Mělo by jim to pomoci znovu se postavit na nohy.“

„Všechno?! Pro ně?!“

„Pane Touyo, víte, co říkáte?! Cena draka je ohromující! Ta mrtvola by sama o sobě nevyšla na méně než deset královských mincí!“ Deset královských mincí?  Vážně? Stálo to za více než sto milionů jenů?! Skvělý! Rozhodně si to nechám v  - Oh. Sakra. Právě když jsem se chystal přehodnotit své rozhodnutí, viděl jsem vesničany schoulené v mém periferním vidění. Sakra, slyšeli mě.

„...J-JE TO MALÁ CENA NA POMOC TÉTO KRÁSNÉ VESNICI. OPRAVDU DOUFÁM, ŽE HO VYUŽIJÍ DOBŘE." Nemohl jsem své prohlášení odvolat, a tak jsem vynutil větu, díky které jsem se zdál mnohem laskavější, než jsem ve skutečnosti byl. Vsadím se však, že se mi to na tváři ukázalo.

„Myslím, že mluvím za celý Mismede, když to říkám. Děkuji, sire Touyo.“

„Hah... vskutku. Jak řekl otec, jste opravdu muž s dobrým postavením. Nemohu si pomoci, ale obdivuji vás, sire Touyo. Sbíhaly se ke mně pohledy úcty a respektu. Ne. Stop. Jen jsem udržoval zdání... Mohl jsem jen doufat, že děvčata budou tuto chybu tolerovat.

Použil jsem falešné teleportační zrcadlo, abych k nám přivedl Olgu, Armu a Yuminu, a Olga neváhala, než mi poděkovala. Většina její vděčnosti byla za to, že jsem porazil draka a zachránil vesnici, ale já jsem neměl skoro nic společného s tím, že nedošlo k žádnému úmrtí. To bylo pravděpodobně způsobeno tím, že náš doprovod odvedl dobrou práci.

Když už o nich mluvíme, byli úplně vyčerpaní a zaslouženě se vyspali vedle kočárů. A upřímně, opravdu jsem se k nim chtěl přidat. Jako by mi však chtěl tento luxus upřít, přibelhal se k nám starý zvířecí muž a podpíral se holí.

„Jsem Solum, náčelník vesnice. Rád bych vám upřímně poděkoval za porážku draka, který napadl naši vesnici, a za tak velkou podporu našemu ozdravnému úsilí. „Podporou“, myslíš můj štědrý dar, že? Podělal jsem to tím, že jsem to prostě odevzdal... Ale když je vesnice v tomhle žalostném stavu, budou potřebovat všechno, co dostanou. To je fuk, nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem.

Náčelník zavolal nějaké vesničany, kteří něco nesli. Co to je? Vypadá asi jeden a půl metru dlouhý... Velký černý zakřivený kužel? Á, Už jsem to viděl.

„Tohle je jeden z dračích rohů. Prosím, vezměte si ho pro sebe. “

„Huh? Ale já..."

„Slyšeli jsme, že jste si poškodil zbraň. Tento roh můžete použít k výrobě nové, nebo ho prodat a koupit něco již vyrobeného.“ No, nemýlili se. Asi bych to měl vzít. Jakmile to náčelník předal, nedokázal jsem skrýt překvapení nad tím, jak lehké to bylo. Přesto jsem slyšel, že je mnohem tvrdší než nejkvalitnější ocel. Začal jsem chápat, proč tak velké stvoření může skutečně vzlétnout ze země.

Pokud jsem věděl, jediné materiály silnější než dračí části byly hihi'irokane, mithril a orichalcum.

Tak jako tak, laskavě jsem přijal roh a odešel od náčelníka vesnice a ostatních. Abych byl upřímný, byl jsem na pokraji zhroucení vyčerpáním. Ale nějakým zázrakem, jsem se dokázal odtáhnout do kočáru. Při pohledu dovnitř jsem viděl Elze, Linze a Yae klidně spát. Nemohl jsem se k nim připojit, tak jsem se prostě sesul a rozvalil se na trávě vedle kočáru.

„Tady, Touyo. Deka.“ O chvíli později přišla Yumina s něčím, co jsem opravdu potřeboval. Perfektní načasování... Poděkoval jsem jí a přikryl se, a přitom jsem se snažil zabránit tomu, aby mi tu a tam poklesla víčka.

Ah, sladké teplo... Už jsem to nemohl déle zadržet. Zavřel jsem oči a dostavila se ospalost.

 

Probudil jsem se a uviděl Yuminu s širokým otevřeným nebem za ní. Stále jsem si plně neuvědomoval své okolí, podíval jsem se do jejích očí, když zírala na moje.

„Konečně jsi vzhůru?“ Cítil jsem pod hlavou něco měkkého, když jsem ji slyšel to říkat... Počkejte, mám hlavu na jejích stehnech nebo co? Odkutálel jsem se na zem, abych unikl situaci. Jak dlouho jsem takhle spal?! Spěšně jsem vstal a všiml jsem si vesničanů a nyní probuzených stráží, kteří se usmívali a dívali se na mě, jako bych byl něco rozkošného. Páni, tyto rozpaky jsou na další úrovni. Opírat se dívce o stehna před skupinou lidí...?! Lhal bych, kdybych řekl, že mi to nepřipadá příjemné, ale stejně je to moc trapné, chlape!

„Oh. Je vzhůru.“

„...Zdá se, že jsi spal dobře.“

„Vskutku. Vypadal docela spokojeně. “

Po zádech mi přeběhl mráz. Ustrašeně jsem se otočil, abych viděl důvod. Tři dívky tam tiše stály s plnými úsměvy na tvářích. V jejich očích se však neodrážela vůbec žádná radost. Moment, jsou na mě naštvané?

„Ehm... uniklo mi něco?“

„Ani náhodou.", „Ne...", „To ne.“ Očividně lhaly. Viděl jsem to na jejich mrzutých tvářích.

„Teď, dámy. Nechme to tak! Výsledky kámen, nůžky, papír jsou posvátné. Žádná zášť není dovolena, dobře? “

„Bože, vím to dobře ...“

„Mhm...”

„Je to dost otravné, to je...“ Yumina trochu zatleskala a pronesla slova, díky nimž se všechny tři odvrátily a uklidnily se. Co bylo tak důležité, že se naštvali tím, že prohrály kámen, nůžky, papír?

„Sire Touyo, měl byste se začít připravovat k odjezdu. Musíme hlavnímu městu oznámit, co se tu stalo.“ Garm přišel s Olgou v závěsu a řekl nám, ať se připravíme. Prolomilo to nepříjemný vzduch, tak jsem využil příležitosti a zamířil ke kočáru. Pohledy, které se mi zarývaly do zad, mě rozptylovaly, ale předstíral jsem, že si toho nevšímám.

« Kohaku, co přesně se stalo, když jsem spal? » Telepaticky jsem mluvil s Kohaku, který byl zřejmě uvnitř kočáru. Napadlo mě, že by ten tygr mohl přece jen něco vědět.

«No ... Jak to mám říct...? Předpokládám, že byste mohl říci, že došlo k souboji žen »

«Huh?» Nevěděl jsem, co to znamená, ale bylo jasné, že nikdo jiný kromě Yuminy nemá nejlepší náladu. Musel jsem s tím něco udělat ... Aha!

Zasažen náhlým nápadem, jsem šel do domu náčelníka a udělal malý obchod, abych něco jistého získal.

 

Když se kočár otřásal a chrastil, vydechl jsem úlevou a díval jsem se na spokojené dívky. Na zápěstí Elze, Linze, Yae a Yuminy svítily stříbrné náramky.

Byly samozřejmě vytvořeny mnou. Koupil jsem si nějaké stříbrné předměty od náčelníka a pomocí [modelování] je přetvořil na náramky. Design byl založen na jednom z těch umírněnějších, které jsem našel na internetu. Jakmile byla moje práce hotová, dal jsem každé z nich jeden, abych poděkoval za všechno do této chvíle.

Zpočátku vypadaly dost překvapeně, ale žádná z dívek neváhala vzít si ten svůj. Podle toho, jak se občas dívaly na náramky, jsem snadno poznal, že se jim líbí. I když, občasné úsměvy byly trochu zneklidňující, upřímně.

„Olgo, jak dlouho nám bude trvat, než se dostaneme do hlavního města?“

„Do Berge bychom měli dorazit za dva dny. Touyo, měla bys dostat zbraň v jednom z měst po cestě.“

Dobrý postřeh. Garm mi řekl, že nejlepším místem, kde se dá vyrobit zbraň z dračího rohu, je hlavní město. Ale až do té doby pravděpodobně není chytré být neozbrojen. Myslím, že jistě dokážu bojovat v pořádku pouze s magií, ale když jsem beze zbraně po boku, cítím se trochu bezmocný. Hm? Počkejte. Nemohu použít [modelování] k tvarování rohu sám? Ne, počkejte, neměl bych riskovat, že ...

„No, jsou to jen dva dny, takže to zvládnu jen s kouzlem." Nemá smysl kupovat zbraň, pokud ji budu používat dva dny. Berge je stejně hlavní město, takže bude mít mnohem lepší zboží. Zdálo se, že Olga si na něco vzpomněla a vytáhla z tašky předmět zabalený v látce.

„Jen jsem si vzpomněla, šéf vesnice mi to dal." Olga to předala a okamžitě jsem si uvědomil, že se jedná o nůž zabalený v látce. Byl černý, jednolitý, mírně zakřivený a měl délku asi dvacet centimetrů.

„Co je to ...?"

„Hm? Slyšela jsem, že byl nalezen v dračím oku ... Není to tvoje? “ Oh, to je ta zbraň. Takže šéf ji získal, co? Vzal jsem nůž od Olgy, znovu jej zabalil a pokusil se ho předat Yae.

„Tady máš, Yae."

„Hm? Ale to není moje, to není.“ Huh...? Jestli to není Yae, tak možná Elze? Nebylo to ani Elze. Linze? Ne, něco takového by ani pořádně neudržela. Čí je to tedy nůž? Nebyli jsme tam jediní? Pomohl nám někdo ze stínu? To znamená, že to nebyli naši nepřátelé, ale pořád je to super strašidelné...

«Kohaku. Byl tam během boje ještě někdo jiný než my? »

«Někdo tam byl. Cítil jsem přítomnost na vrcholu stromu v háji. Ne, vlastně tam byli pravděpodobně dva ... Necítil jsem žádný úmysl zabíjení, takže jsem předpokládal, že jsou pouhými vesničany. » Telepaticky jsem si to potvrdil s Kohaku. Zjevně bylo jisté, že někdo pozoroval naši bitvu s drakem. Proč? Najednou jsem si vzpomněl, že někdo sledoval Yuminu a mě zpět v Langley. Mohli to být stejní lidé?

To nebylo něco, na co bych mohl přijít pouhým přemýšlením. Prohlédl jsem si nůž, ale nezdálo se mi, že by něco konkrétního vyčnívalo.

Prozatím jsem se rozhodl, že si tu čepel nechám u sebe. Ale nemít pochvu byla opravdová bolest.

Vážně ... kdo to mohl být?


  

2 komentáře: