IwS 2 - Kapitola 2: Do pololidského království 10/10

 Lyon a jeho rytíři se prozatím rozhodli, že zůstanou v Mismede. Z toho, co jsem slyšel, neexistence žádných Belfastiánů by mohla způsobit stagnaci jakýchkoli poschůzkových formalit.

Byli tací, kteří trvali na ochraně princezny Yuminy na její cestě zpět do Belfastu, ale ona odvedla dobrou práci, když odmítla. V podstatě jim jen řekla, aby dělali svou práci.

Po pravdě řečeno, jejich příchod by byl problém. Měli jsme v plánu dostat se domů okamžitě pomocí [brány].

Než jsme odešli, dal jsem Lyonovi sadu „bránových zrcátek“ pro zasílání dopisů. Myslel jsem, že jméno, které jsem jim dal, bylo skvělé. Umožnily lidem zůstat v kontaktu i přes velkou vzdálenost. Kdyby jedno dal Olze, mohl by s ní mluvit i po návratu do Belfastu. Člověče, byl rozhozen, když jsem mu je předal. Abych byl upřímný, bylo to trochu znepokojující.

Rozloučil jsem se s Jeho Bestií, kancléřem Glatzem, Olgou a kapitánem Garmem. Leen a Paulu však nebylo nikde vidět, a tak jsem odešel, aniž bych jim cokoli řekl. Škoda, opravdu, ale nedalo se s tím nic dělat.

Opustili jsme palác a rozhodli se jít po městě vyzvednout nějaké suvenýry pro Sue a služebnictvo. Zatímco jsme to dělali, provedli jsme také konečnou kontrolu našich věcí. Jediné, co zbývalo, bylo otevřít [bránu] a vrátit se do Belfastu, ale...

„Promiňte, zapomněl jsem suvenýr, který jsem si chtěl koupit.“ Dívkám jsem podstrčil čistou lež, vmísil se do davu, zapnul svou aplikaci mapy a hledal lidi, které jsem potřeboval. „Dobře, tak na téhle střeše?“ Aktivoval jsem [Boost], vyskočil a dostal se přímo tam, kde byli.

„Eek?!”

„Uwahh?! Ohhh, to jste jen vy, pane. Nepřekvapujte nás takto.“

Byla to Lapis a Cecile, stále ještě v maskách z minulého dne. Byly to mé služebné, ale jejich hlavním zaměstnavatelem byl stále Yuminin otec – Jeho Veličenstvo, král Belfastu.

Jeho Veličenstvo patrně donutilo Laima, aby je najal, a tak jsem se bavil myšlenkou, že bych jim měl snížit nebo rovnou zrušit plat, ale protože se zdálo, že jsou to šikovné služebné, rozhodl jsem se, že to nechám plavat.

Rozhodně ale nedostanete zaplaceno za příštích deset dní! Jestli s tím máte problém, naúčtujte to králi!

„Chystáme se použít [bránu] k návratu do Belfastu. Řekl jsem si, že bych měl nejdřív poslat vás dvě.“ Se vším tím špehováním, které prováděly, už určitě věděly o mém kouzlu [brány], tak jsem si řekl, že tu udělám nabídku.

„Cooo? Do Belfaaaastu?“

„No, když pojedeme normální cestou domů, vrátíme se deset dní po všech ostatních... Princezna by pravděpodobně pojala podezření.“

„Přesně proto jsem tady.“ S ironickým úsměvem, jsem jim otevřel malou [bránu]. Prošel jsem, ony mě následovaly a všichni jsme skončili zpátky v našem sídle. V obývacím pokoj, abych byl přesný.

„Vítejte zpět."

Mého komorníka, Laima náš náhlý příchod trochu překvapil, ale rychle se vzpamatoval a přivítal nás doma.

„Jsme zpátky, Laime."

„Jsme zpěěěěět."

„Prosím, odpusť nám, pán domu zjistil naše skutečné poslání.“

„To vidím.“ Lapis začala vysvětlovat, co šlo z této situace snadno odvodit. V reakci na to mohl Laim nabídnout jen rezignovaný úsměv.

Nechal jsem obě dívky, aby se převlékly do služkovských uniforem a chovaly se, jako by tu byly celou dobu. Jakmile odešly do svých pokojů, Laim ke mně sklonil hlavu.

„Pane, prosím, odpusťte mi. Jeho královská Výsost mě sama donutila, abych jim dal rozkaz…“

„Dokážu pochopit, že se otec obává o svou dceru, a není to tak, že by se kvůli tomu stalo něco zlého, takže mi to moc nevadí. Nemluvě o tom, že by pro tebe bylo asi opravdu těžké odmítnout.“ Neměl jsem v úmyslu ho za takovou drobnost potrestat. Nebyl jsem tak přísný.

Jistě, kdyby to souviselo se situací na život a na smrt nebo mě to donutilo ztratit něco velkého, reagoval bych jinak, ale v tomto případě nebylo nic, co by mě příliš zajímalo. Sakra, když se na to podíváte z jiného úhlu, můžete dokonce říct, že mám nový pár stráží, které mi hlídají záda… To by mohlo být trochu přitažené za vlasy, ačkoli.

„Neboj se, zachovám to tajemství před Yuminou a ostatními." Protože jsem se chystal odejít a vrátit se s dívkami, požádal jsem ho, aby se ujistil, že mě přivítá, jako bych se právě vracel z cesty.

„Trvalo ti to věky! Co jsi dělal?“ Pomocí jiné [brány], jsem vyšel na stejnou střechu, ze které jsem odešel, a zamířil rovnou k ostatním. Elze okamžitě vyjádřila nelibost. Dal jsem jim pár polovičatých lží, než jsme šli do prázdné uličky, kde jsem otevřel další [bránu].

Jakmile jsme vstoupili do obývacího pokoje, Laim nás přivítal úklonou.

„Vítejte zpět.“ Když jsem přijal jeho pozdrav podruhé, dveře do obývacího pokoje se otevřely. Lapis a Cecile prošly kolem a vypadaly jako správné služebné, kterými měly být po celou dobu.

„Vítejte zpátky, všichni.“

„Vítejte zpátkyyy“

„Lapis, Cecile. Rád vás obě zase vidím.“ Vyměnili jsme si celkem přirozený pozdrav. Všichni se vrátili do svých pokojů a pak se šli vykoupat. Po cestě jsme byli všichni dost unavení. Rozhodl jsem se jít dovnitř, až skončí.

Byla to dobrá šance dát všem jejich suvenýry

Laimovi jsem dal kravatu a manžetové knoflíčky, zatímco Lapis a Cecile dostaly různobarevné čajové šálky. Říkaly, že je nemůžou přijmout, ale bylo by divné, kdyby byly jediné, kdo ode mě nic nedostal, tak jsem je prakticky donutil, aby si ty dárky vzaly.

Julio a jeho žena Crea, dostali slaměný klobouk a Mismedskou kuchařku. Taky jsem dal šťastnému páru dvě stejné misky. Stráže, Tom a Huck dostali každý zdobený obřadní nůž. Sue dostane dárek druhý den.

Upadl jsem na postel a natáhl se. Člověče, to bylo vyčerpávající. A nejen fyzicky. Nečekal jsem od cesty do nové země tolik psychického vypětí, ale ve skutečnosti to byl velký stres. Pak zase, myslím, že celý tento svět je pro mě nový, že?

Ale celkově vzato, jsem rád, že jsem se vydal na tu cestu. Přišel jsem s tunou nových nápadů. Myslím, hypoteticky, mohu poslat zrcadlo okouzlené [bránou] do Eashenu a jít tam, jakmile dorazí. Navíc toto nové kouzlo otevírá zcela nový svět věcí, které je možné udělat. Mohu [naprogramovat] samohybný kočár nebo dokonce vytvořit automatické vozidlo. Myšlenka na auto je pravděpodobně nejlepší ... Počkejte, ne, pravděpodobně by to příliš vyčnívalo. Oh ... mohu použít [program], a dát aplikaci mapy funkci automatického zaměřování! Je toho mnohem víc, co teď můžu udělat... Člověče, to je všechno tak skvělé!

Myslel jsem na autonomní panenku, Paulu. Měl bych udělat něco podobného, jo ... použiju kočku nebo tučňákovou plyšovou hračku a ... uhh ... Začínám být... ospalý.

 

Huh? Oh, sakra. Myslím, že jsem tam trochu usnul. Asi jsem byl unavenější, než jsem si myslel. Nepřevlékl jsem se do pyžama, takže mi tělo připadalo těžké. Rozhodl jsem se zamířit do vany, protože jsem si myslel, že horká voda oživí mého ducha.

Vytáhl jsem z prádelníku čerstvé spodní prádlo a ručník a pak jsem se vydal do koupelny v prvním patře.

Vana v pokoji byla dost velká, aby se do ní vešlo pět až šest dospělých. Bylo to jako skromné veřejné lázně. Holky se spolu často koupaly, ale já tam vždycky chodil sám. Sluha a já jsme byli jediní muži, kteří to používali, takže to tak vždycky skončilo. Koneckonců jsem neměl v úmyslu jít s Laimem.

„No, je to jeden z přepychů v mém současném životě. Moje nálada se zvedla, položil jsem ruku na kliku a vstoupil do šatny.

„...Hm? Všechny čtyři vzhlédly, když jsem vstoupil.

„.........Jejda?“  Err ... co tady Elze, Linze, Yae a Yumina dělají? Všechny dívky byly ve spodním prádle.

Elze a Linze se k sobě hodily, měly stejné malé stužky, i když měly různé barvy. Elze měla růžovou, Linze měla modrou. Obě pastelové. Spodní oděvy byly kalhotky s mašličkou. Yae, stojící vedle nich, měla na sobě saraši náprsní zábal a fundoši. To nebylo příliš překvapivé. Hádám, že to byl asi standard v Eashenu. Ach, ta bělost je prostě oslepující. Také saraši je trochu volné, takže je jasné, že má ze všech holek největší pár. V neposlední řadě Yumina. Měla na sobě drahé, ale ne příliš divoké bílé spodní prádlo s volánky a tkaničkami. Spodní část byla stejně jako u dvojčat svázaná. Mohl jsem se jen domnívat, že je to kalhotkový standard tohoto světa.

Divné, vůbec si nepamatuji, že bych použil [Accel]... Je působivé, kolik toho dokážu zpracovat za tak málo času.

„KYAAHH!” Všechny dívky jednohlasně zaječely.

„Gyaaah!!!” Křičel jsem hrůzou. Jejich náhlý křik mě vrátil k rozumu, ale jediné, co se mi podařilo udělat, bylo reagovat stejně. Opravdu jsem na ně zíral víc, než jsem měl?! Elze se slzami v očích po mně vrhla pěst. Soudě podle ráznosti útoku, jsem se mohl jen domnívat, že použila [Boost], aby to zesílila. A s tím se můj spánkový lalok prudce otřásl. Ztratil jsem veškeré vědomí.


„No, máš pravdu, že jsme se dopustily toho, že jsme nezamkly dveře, ale...!“ Linze tiše zamumlala.

„Byla bych ráda, kdybys si více uvědomoval své okolí," řekla Yumina. Jsem na zemi. Dívky mě obklopují. Jak je to dlouho, co mě začaly plísnit? Snad věky?

„Myslel jsem, že už jste byly všechny hotové a pryč ..." Z toho, co mi řekly, jsem nebyl jediný, kdo si po návratu do svého pokoje krátce zdříml. Vstoupil jsem těsně poté, co se probudily, zamířily do šatny a začaly se svlékat. Mluvte o špatném načasování ... Nebo, no, vlastně ... možná to bylo dobré načasování?

„...Cítíš se provinile, že?“

„Huh? Ah, samozřejmě!“ Když jsem odpověděl na její otázku, Linze na mě pohrdavě pohlédla. Protože byla obvykle mlčenlivá, byl to podivně silný výraz.

„Byla bych raději, kdyby k takovým událostem došlo až poté, co budou podniknuty patřičné kroky… Počkej, o jakých krocích to mluvíš, Yumino?! Neříkej takové divné věci s rudými tvářemi. Ty mě tady fakt děsíš! No, bylo faktem, že jsem se té situaci mohl vyhnout, kdybych byl vnímavější. Kromě toho jsem nemohl popřít, že jsem na ně dlouho zíral. Opravdu jsem nebyl v situaci, kdy bych mohl odmlouvat...

Plísnění ještě chvíli pokračovalo, a když konečně skončilo, byla už hluboká noc. Pro případ, že by to nebylo zřejmé, vůbec jsem se nevyspal. Koneckonců, ten úžasný pohled se mi vracel, kdykoliv jsem zavřel oči... Když odložíme tu bolestivou ránu stranou, byl to opravdu skvělý den!

2 komentáře: