HRH 4 - Kapitola 1: Příprava na inovace 2/5

Mezi královským hlavním městem Parnam a novým pobřežním městem Venetinova leželo léno Arcs.

Toto byla země ovládaná kapitánem královské gardy, Ludwinem Arcsem, který stál v čele domu Arcs. Protože Ludwin žil na hradě, měl tu obvykle soudce (úředník s pravomocí), který jednal místo něj.

Ve srovnání s lény jiných šlechticů a rytířů v této zemi, to bylo kolem střední velikosti. Ludwin se vyznamenal v nedávné válce, a tak jsem ho chtěl převést do většího léna, ale Ludwin si dával záležet na svém panství a tvrdohlavě odmítal. Neviděl jsem důvod, proč bych si měl ten přesun vynucovat, a tak jsem se rozhodl rozšířit hranice jeho současného léna tak, aby vyhovovaly jeho preferencím.

Liscia, Ludwin a já jsme přišli do léna Arcs v gondole, kterou nesl jeden z wyvernů královské rodiny. Přišli jsme si ověřit fakta o tom, co nám Ludwin řekl před několika dny.

„Bylo v pořádku nechat Aishu takhle za sebou?“ zeptala se Liscia.

„Koneckonců, máme tady Ludwina,“ řekl jsem.

Na tuhle vycházku jsem s sebou žádného bodyguarda nevzal. Aisha byla znepokojená a dělala kolem toho povyk, ale s kapitánem královské gardy kolem, jsem myslel, že to bude v pohodě. Kromě toho, chtěl jsem to udržet v tajnosti, takže čím méně lidí v tom bude, tím lépe.

Ze vzduchu bylo léno Arcs potřísněno podzimními barvami listí, které padalo ze stromů. Bylo tam také hodně polí a pastvin, takže krajina, která se před námi rozprostírala, měla pocit klidu.

Bylo to založeno jen na mých vlastních smyslech, ale tento kontinent, který byl o něco větší než Čína v období Tří království, měl značný rozdíl ve svém klimatu mezi severem a jihem.

Čím víc na sever, tím větší horko, a čím víc na jih, tím větší zima. To platilo dokonce i v této zemi a v nejjižnějších končinách už začal létat sníh. Léno Arcs, které bylo více na severu, stále zažívalo mírné podzimní klima.

„Kéž bychom se mohli uklidnit a udělat si piknik nebo tak něco,“ zabručel jsem.

„Ten pocit znám, opravdu, ale uděláme to jindy, ano?“ Liscia mě jemně pokárala. „Dneska jsme sem přišli z nějakého důvodu, že?”

„Já vím, ale, hele, venku je tak hezky...”

„Ah, to je ono, pane,“ přerušil mě Ludwin. „Prosím, vezměte nás sem dolů.”

Podle Ludwinových pokynů jsme přistáli s gondolou a vystoupili na okraji malého lesa. I když jsem byl venku z gondoly, viděl jsem jen stromy. Na tomhle lese nevypadalo nic neobvyklého.

Přikázal jsem řidiči gondoly, aby na nás tady počkal, a pak jsem se zeptal Ludwina, „Opravdu je v lese?”

„Ano,“ řekl. „I když, abych byl přesný, není to, v ale pod.“

„Pod?“ zeptal jsem se.

„Myslím, že by bylo rychlejší vám to prostě ukázat.” S tím, se Ludwin vydal směrem k lesu. „Teď, sire, princezno, pojďte prosím za mnou.”

Za Ludwinem jsme s Liscí kráčeli lesem bok po boku. Jako prevenci proti divokým tvorům, jsem měl myší panenky, které jsem používal, když jsem poskytoval úlevu vesnici temných elfů, které prozkoumávaly okolí, ale nezdálo se, že by tam byla nějaká divoká zvířata, která by byla hrozbou. Byl to malý les a poznal jsem, že do něj lidé často vstupují. Vzhledem k tomu, že listí opadalo ze stromů, bylo v lese jasno, což také poskytovalo dobrou viditelnost.

Kdyby na to přišlo, došlo mi, že Ludwin a Liscia zvládnou všechny vzniklé problémy.

Ludwin byl před námi, mečem a štítem čistil všechny větve, které nám stály v cestě, takže stačilo jít za ním. Při chůzi po spadaném listí, jsem začal mít zase náladu na piknik. Přirozeně jsem začal zpívat písničku, která odpovídala atmosféře.

„To je hezká písnička. Co je to?“ požádala mě Liscia.

„Téma prvního filmu o monstrózním anime, které by znal každý člověk v mé zemi,“ řekl jsem.

„...Jediná věc, kterou vím, je, že to, co jsi právě řekl, mi nedávalo smysl.“ Liscia jen obrátila oči v sloup, ale pak najednou nabyla zamyšlenějšího výrazu. Přemýšlel jsem, co se děje, ale v příštím okamžiku mě objala kolem ramen. „Tak co? Připadá ti to teď víc jako piknik?”

Když jsem viděl Lisciin plachý úsměv,“ řekl jsem ...

„...Začínám se divně potit.”

„Proč?!“ zvolala.

„Protože jsi moc roztomilá a buší mi z toho srdce.”

„Cože?! O-Oh... Moje srdce je také,“ také flirtovala.

Ludwin se zastavil. „Tohle je to místo, sire, princezno.”

Ludwin se otočil, tak jsem rychle couvl. Pak jsem si všiml něčeho, co jsem doteď neviděl. Přímo před námi bylo něco velkého. Byla to...

„...Garáž?“ zeptal jsem se. Vypadalo to jako jediný způsob, jak popsat obdélníkový objekt.

Bylo to porostlé mechem, ale zdálo se, že je to z něčeho jako beton a že má na jedné straně okenici. Bylo to dost velké, aby se do toho vešlo průměrné auto. I když někdy měli technologie, které se zdály daleko předstihující jejich dobu, tento svět byl v průměru na úrovni před průmyslovou revolucí, takže tato konstrukce se zdála nepatřičná.

Zatímco jsem reagoval zmateně, Ludwin zavrtěl hlavou. „Není to garáž. Tohle přece jen není dost vysoké, aby sem mohl vjet kočár tažený koňmi.”

V tomto světě by se obecně předpokládalo, že garáž slouží k držení kočárů. V mém světě by se dodávka možná dovnitř nevešla, ale obyčejné auto by se tam vešlo snadno. Ne, že by to mělo smysl vysvětlovat, ale když o tom tak přemýšlím, bylo těžší pochopit projekt této budovy.

„Tak o co jde?“ zeptal jsem se a Ludwin odpověděl se vší vážností.

„Vchod do žaláře, pane.”

 

Žalář.

Tato labyrintová místa měla svou vlastní jedinečnou a tajemnou ekologii.

Byly také jediným místem, kde byla potvrzena existence příšer před příchodem Pána démonů.

Když jsem používal svého malého Musashiba, abych si hrál na dobrodruha, slyšel jsem o nich od Dece, Juno a ostatních členů jejich party. Ale ten, o kterém mi vyprávěli, byla jeskyně, jakou bych sis představoval. Neslyšel jsem nic o takovém jasně umělém vstupu.

Prezentoval jsem své pochybnosti, ale kobky zřejmě přicházely v mnoha podobách.

„Existují různé druhy žalářů,“ vysvětlila mi Liscia. „Objevují se všude od plání přes lesy až po hory a dokonce až do hlubin moře. Mohou být uvnitř jako jeskyně, nebo dlážděné kamenem jako sklepení hradu, nebo dokonce bizarní prostor s kovovými stěnami.”

Matně jsem si vzpomněl, že šperky, které jsme používali pro vysílání hlasového klenotu, pocházely z žaláře. Slyšel jsem i o jiných podobných kouscích nadtechnologií, které vycházely z žalářů, takže nebylo divné zjistit, že žalář sám je vyroben z nadtechnologie... možná?

„Hej, počkej. Jak vůbec lidé objevili podmořské žaláře?“ zeptal jsem se.

Liscia řekla, „Jsou rasy, které pracují pod vodou, a některé podmořské žaláře mají uvnitř vzduch, takže v těch případech k nim lidé chodí uvnitř těch velkých zvonovitých věcí.”

Oh, potápěčský zvon, co? To byl jakýsi potápěčský stroj ve tvaru zvonu, do kterého jste neustále pumpovali vzduch, když se potápěl. Znal jsem je jen z mangy, ale... Tak nějak jsem chtěl zkusit v jednom jet.

„No, jsou v tom žaláři nějaké monstra?“ zeptal jsem se.

Ludwin zavrtěl hlavou. „Ne. Dalo by se to nazvat zničeným žalářem. Monstra a tvorové uvnitř už byli dávno vyhubeni.”

„Myslíš, že už je vyčištěný?” zeptal jsem se

„Ano. A teď, tady v současné době žije osoba z rodu Maxwellů, rodiny excentriků, kteří dostali práva k tomuto zničenému žaláři a udělali z něj laboratoř.”

Ludwin se otočil a promluvil do kovové trubice vedle vchodu.

„Genio! To jsem já! Ludwin Arcs! Ven chodíš zřídka, takže pochybuju, že tam nejsi, tak odpověz, jestli jsi!”

Musela to být mluvící trubice, do které křičel. Měli je i na bitevní lodi Albert. A počkat, byla tam osoba, o které říkal, že je excentrik, zajímalo mě to? Ta osoba jménem Genia (na základě toho jména, byla to holka, možná?).

Z mluvicí trubice vyšlo...

Bang, crash! ...zazněl zvuk, jako by něco padalo, následovaný hlasem mladé ženy.

„Au... hej! Velký bratře Luu. Co se děje?”

„Ne, ne, co se děje?“ Ludwin to oplatil. „Právě se ozvala dost hlasitá rána. Jsi v pořádku?”

„Byla jsem překvapená, když jsi na mě najednou zavolal, tak jsem omylem něco shodila,“ řekla Genia. „No, nebyly to nebezpečné chemikálie, takže je všechno v pořádku.”

„Vůbec to není dobré,“ řekl Ludwin. „Vždycky to děláš...”

„Ahaha, nechat se poučovat mluvicí trubicí je docela čerstvá zkušenost.”

Tváří v tvář hlasu, který nejevil ani náznak lítosti, Ludwinovi poklesla ramena. Měl jsem pocit, že už z toho, co jsem tu viděl, poznám, jak jejich vztah funguje. Jedna dělala bláznivé věci a druhý se za ní hnal.

Ludwin zavrtěl hlavou a snažil se vrátit do starých kolejí. „Každopádně, přivedl jsem pár důležitých hostů, aby to tu dnes viděli. Pusť nás dovnitř.”

„Důležité?“ zeptala se Genia. „Dobře. Teď to otvírám.”

Zavřená okenice se začala zvedat sama od sebe. Možná to bylo přepnuté? Připadalo mi to na tomto světě čím dál nepatřičnější.

Když se okenice úplně otevřela, pod zemí vedly schody. Zdálo se, že tahle garáž je opravdu jen vchod. Bez ohledu na mé překvapení, tato osoba Genia řekla veselým, zpěvavým hlasem, „Dobře, Luu, a moji hosté, tak, pojďte dál.”

 

Sestoupili jsme po schodech do podzemí a brzy jsme přišli do volného prostoru.

Podle toho, co mi Ludwin řekl, to nebyl nijak zvlášť velký žalář. Bylo to jako velká šesti nebo sedmipodlažní budova, jen pohřbená pod zemí. A co víc, dům Maxwellů, který vlastnil tento žalář, zlikvidoval všechny stěny a podlahy mezi patry, aby zabezpečil více místa, takže to teď byl jen jeden velký obdélníkový prostor.

Mohutné schodiště, které se táhlo podél stěn toho obrovského prostoru, mi připadalo jako na okraji strmé skalní stěny a bylo dost děsivé. Přál jsem si, aby tam dali alespoň zábradlí.

Stěny se také zdály být z kovu. Liscia podobné kobky popsala jako „bizarní prostory s kovovými stěnami“, ale pro mě to bylo jako být uvnitř futuristické kosmické lodi. Zdálo se, že kovové stěny vydávají slabé světlo. Způsob, jakým nebyla tma, i když jsme byli v podzemí, byl také futuristický.

Vnitřně jsem byl v šoku, když jsem viděl tuto nepatřičně vyspělou technologii, ale nezdálo se, že by to Liscii a Ludwinovi vadilo. Zřejmě si oba mysleli, že zdi svítí kvůli magii nebo něčemu takovému. Protože magie dokáže všechno, možná lidé tohoto světa neměli moc smyslu pro údiv.

Když jsme sestupovali po schodech, zeptal jsem se na dům Maxwellů.

„Maxwellovi byli vznešený rod, který původně vládl této oblasti,“ vysvětlila mi Liscia. „Musí to mít v krvi, protože z domu Maxwellů vzešlo mnoho skvělých badatelů a říká se, že značně pozvedli úroveň civilizace této země. Jsou velmi dobře uznáváni pro jejich analýzu technologií objevených v kobkách. Byli to Maxwellovi, kdo objevil, jak používat jednoduché přijímače pro vysílací hlasový klenot.”

Páni... myslel jsem. Takže to byli Maxwellovi, kdo přišel na to, jak používat ty jednoduché přijímače, co?

„Počkej, co?“ vyrazil jsem. „Myslím, že je používají i v Říši, že?”

„Koneckonců je to už docela dávno,“ řekla Liscia. „Jeden král před řadou generací prodal znalosti různým cizím mocnostem.”

„Hmm... No, je pro mě těžké říct, že to byl špatný krok, asi,“ řekl jsem.

Bylo děsivé vidět, jak špičková technologie uniká ven, ale pokud ta technologie bude mít jen malý účinek a někdo jiný ji nakonec objeví, prodávat znalosti, dokud ještě mají nějakou cenu, může být možná v pořádku. Nebo to vyměnit za znalost něčeho jiného.

„Za tento úspěch dostali tuto zničenou kobku a zemi kolem ní, aby vládli,“ řekl Ludwin. „Nicméně Maxwellovi, i když byli do svých výzkumů zapálení, nejevili zájem o správu země. S pochopením královské rodiny delegovali správu půdy na nás, jejich sousedy v domě Arcs. Polovina toho, co z půdy získají, je dána domu Arcs, zatímco druhá polovina jde na podporu jejich životního stylu a financování jejich výzkumu. To je systém, který jsme přijali.”

„To je... svým způsobem docela úžasné,“ řekl jsem. Správa území jejich léna byla povinností šlechtice. Když si pomyslím, že to zanedbávají, aby trávili své dny jen výzkumem... „Ale počkat, neztrácí na té dohodě dům Arcs?”

„Protože příspěvky rodu Maxwellů byly tak velké, bylo to dovoleno,“ řekl Ludwin. „Kromě toho, pokud nám jejich výzkum přinese nové poznatky, země bude prosperovat ještě více. I když, jak časy ubíhaly, země Maxwellů byly začleněny do léna Arcs a teď se s námi zachází jako s jejich patrony.”

V podstatě, zatímco jejich dům mohl pokračovat, jejich pozemky byly zredukovány jen na tuto kobku. A dům Maxwellů byl finančně podporován domem Arcs.

„...Cože? Ty jsi hlava domu Arcs, že?“ zeptal jsem se.

„Ano. Jsem.”

„A tahle Genia je tady jediná?” zeptal jsem se

„Ano. Genia Maxwell. V současné době je poslední z Maxwellů.”

„Jinými slovy, právě teď platíš za podporu té Genii, že?”

„Urkh...”

Když jsem se ho na to zeptal, Ludwin neměl slov. Tehdy jsem si vzpomněl na ty zvěsti, že Ludwin možná čelí finančním potížím.

„Neříkej mi, že nejlacinější buchtu, jakou jídelna nabízí, jíš proto, že ...“ řekl jsem pomalu.

„...Genia je o pět let mladší než já a vychovali nás jako bratra a sestru,“ začal Ludwin s nepřítomným pohledem v očích. „Výše podpory, která má být vyplacena rodu Maxwellů, je stanovena pevnou sazbou, ale, no... Oba moji rodiče a Genii už zemřeli... To z každého z nás dělá jediného příbuzného, který zbyl... a, no... Jsem blázen, když přijde na věci, o které žádá moje sestřička, a nemůžu si pomoct, ale taky čerpám z vlastního platu...”

Neměl jsem slov.

Poplácal jsem Ludwina po rameni.

 

Když jsme dosáhli dna, Konečně jsem pochopil rozsah tohoto prostoru.

Až do té chvíle, kdy stěny vyzařovaly světlo, byl střed prostoru tmavý a já ho neviděl. Tady dole také podlaha zářila stejným slabým světlem, takže jsem poznal, že prostor je rozdělen stejnými látkovými přepážkami, jaké byste viděli na staveništi.

Za prvé, byl tam jeden masivní dělič, který rozděloval prostor na dvě poloviny.

Ve zbývajícím prostoru byla jedna středně velká plocha, která byla rozdělena, několik krabicových předmětů s látkou nad nimi a (dvoupodlažní) srub.

Přemýšlel jsem, co je za tou masivní přepážkou, ale když jsem viděl dům, který vypadal, jako by patřil do lesa tady v tom kovovém prostoru, vypadalo to jako vtip. Ten dům byl pravděpodobně životní (a experimentální prostor?) vlastníků této kobky, rodu Maxwellů.

Ludwin zaklepal na dveře. „Genio, to jsem já. Přivedl jsem hosty, tak prosím otevři.”

Když Ludwin zavolal, ozval se chmurný hlas. „Okie-dokie. Otvírám to teeeeeeď.”

Pak se otevřely dveře a z nich vyšla asi dvacetiletá žena ve vrásčitém laboratorním plášti. Vypadala trochu podvyživeně, ale měla pravidelné rysy, a kdyby se o sebe dobře starala, byla by nejspíš poměrně krásná. Její očividně neupravené polodlouhé vlasy ji však ničily.

Předpokládal jsem, že to byla Genia Maxwell. Malé kulaté brýle, položené na kořeni jejího nosu, vypadaly přesně jako to, co bych očekával od výzkumníka.

„Hej, Luu,“ usmála se Genia. „Jsem ráda, že jsi tady. ...Kdo to je?“ Naklonila hlavu na stranu.

Když Ludwin viděl její reakci, rychle omluvně sklonil hlavu. „Hej, chováš se hrubě! Moc se omlouvám, sire, princezno! Genio! Toto je Jeho Veličenstvo král Souma a princezna Liscia!”

„Ah, hele... máš pravdu,“ řekla Genia. „To je tvář, kterou jsem zvyklá vídat ve vysílání hlasového klenotu.”

Na rozdíl od Ludwinovy paniky, Genia vypadala uvolněně. Zvedla lem laboratorního pláště, jako by to byly šaty, a udělala nám pukrle. „Ještě jsme se nesetkali, Vaše Veličenstvo. Jmenuji se Genia Maxwell. Vítejte v mém zaneřáděném domě.”

Nedokázal jsem říct, jestli je tím pozdravem uctivá, nebo ne, ale alespoň se nezdálo, že by se nás snažila urazit. Byla trochu mimo, ale tohle byla asi ona, která se snažila být uctivá.

Představil jsem se. „Jsem (prozatímní) král Elfriedenu, Souma Kazuya. To je moje snoubenka, Liscia.”

„Jsem Liscia Elfrieden,” řekla Liscia

„Hee hee! Jsem si vědoma,“ zahihňala se Genia. „Pokorně si všímám svého potěšení, že vás nacházím v dobrém zdravotním stavu.”

Ludwin zabořil tvář do dlaní a nemohl se dívat. Její pokus o zdvořilé vyjadřování byl tak špatný, že z toho vyšla jako klaun.

„Pokud na to nejsi zvyklá, není třeba stát na formalitách,“ řekl jsem. „To my jsme se tu zastavili bez ohlášení. Klidně mluv, jak je to pro tebe nejjednodušší.”

„Jasně? Tak to je to, co udělám.”

„Genio!“ zvolal Ludwin.

Ludwin začal protestovat proti Geniinu náhlému posunu k pohodovějšímu tónu, ale já zvedl ruku, abych ho zastavil. „To je v pořádku. Jsme tu jediní.”

„A-ale... když uvážíte, proč jsme sem přišli ...“ zakoktal Ludwin.

„Ach, to můžeme nechat na později,“ řekl jsem. „Za tu krátkou dobu, co spolu mluvíme, jsem víceméně nabyl přesvědčení, že ona není ten typ, který by plánoval něco nekalého. Předtím, myslím, že by mě víc zajímalo slyšet o ní.”

„Chápu...“ Ludwin vypadal splaskle.

Genia se uchechtla. „No, nemá smysl stát celý den u dveří. Vstupte! Dokonce v takovém domě, mohu přinejmenším podávat kávu.“

Zavedla nás dovnitř do jakéhosi obývacího pokoje. Když jsme tam seděli u stolu,

Genia vytáhla čtyři hrnky kávy. Zřejmě neměla smetanu ani cukr.

Když Genia všem dopila kávu a posadila se, představila se ještě jednou. „Ještě jednou, jsem Genia Maxwell. Jsem hlavou rodu Maxwell, majitelem tohoto žaláře a také výzkumníkem, vědcem a vynálezcem. A technicky vzato jsem také mág v Zakázané armádě. Původně jsem pracovala na vývoji zbraní, ale něco jsem udělala...”

Začalo to jako relativně hladké sebeuvedení, ale Genia s tou poslední částí mlžila.

„Ty jsi udělala nějaké věci...?“ zeptal jsem se. „A co jsi vlastně udělala?”

„Vytvořila něco nehorázného.“ Ludwin se zamračil.

Genia to rychle vysvětlila. „Hele, víš, jak války vždycky pustoší zemi? Abych se ujistila, že po bitvě bude země plná zeleně, vyrobila jsem tyhle šípy s rychle rostoucími rostlinnými semeny naloženými do nich.”

„Sázet stromy na bojišti?! Není ten nápad příliš mimo pole?!“ zvolal jsem.

Oh. Ale i když to nebyl nápad, který by měl vycházet z oddělení vývoje zbraní, připadalo mi to trochu slabé jako důvod, proč ji vyhnat. Jak jsem si myslel, zdálo se, že Genia je hluboce zamyšlená.

„Hrm... Myslím, že to byl dobrý nápad, jen možná byla chyba okouzlit je světelnou elementární magií, aby se podpořil růst. Začaly růst neuvěřitelně rychle, víte. Ahaha... Nikdy by mě nenapadlo, že jediný zkušební výstřel, který jsem vypálila, pohltí cvičiště a laboratoř, která je k nim připojena, v moře stromůů.”

„Tos byla ty?!“ vykřikla Liscia překvapeně.

Zdálo se, že se to stalo předtím, než jsem přišel na tento svět, ale mohl to být poměrně známý incident.

...Jo. Viděl jsem, jak ji vyhodili.

Genia se tomu smála, ale Ludwin svíral hlavu v dlaních.

„No, Atmosféra ve vývojovém oddělení se mi stejně moc nelíbila, takže mi to vyhovovalo, opravdu,“ odpověděla Genia. „Všichni jdou tak nějak stejným směrem. Nebylo by lepší, kdyby byli svobodnější ve způsobu myšlení?”

„Ne, ve tvém případě myslím, že jsi byla až moc volná,“ řekl jsem.

„Ne, ne, myslím, že nadřazená kultura nebo civilizace se může zrodit pouze ze svobodného prosazování myšlenek,“ trvala na svém. „Podle mě je vývoj výbuch!”

„To je jediná věc, kterou nechceme nechat vybuchnout!”

Prosím, ať je umění to jediné, co je výbuch. Pokud to, co vyvíjíte, exploduje, je to jen nehoda.

Teď už to nebyl jen Ludwin, Liscia vypadala vyčerpaně, už když poslouchala. „Je to jako mít tady tři Soumy.”

„Cože? Znamená to, že jednat se mnou je z poloviny tak vyčerpávající jako jednat s ní?“ zeptal jsem se.

„Od té doby, co jsme se zasnoubili, mě pořád taháš za nos,“ řekla. „I když... poslední dobou, začínám mít pocit, že to není tak špatné.”

„Ahaha!“ řekla Genia škádlivě. „Jsem ráda, že budoucí královský pár si je tak blízký.”

Liscia zrudla a podívala se do země.

„Měli jsme tak dobrou atmosféru a teď jsi to zničila,“ stěžoval jsem si.

„Omlouvám se za to,“ odpověděla mi Genia. „No, to je asi tak všechno, co se o mně dá říct. Mimochodem, Vaše Výsosti, slyšel jste, jaký rodokmen má rod Maxwellů?”

„Váš dům se vyznamenal studiem artefaktů objevených v žalářích, že?“ zeptal jsem se.

„Přesně tak!“ Genia s lusknutím prstů prohlásila, „Moje rodina zkoumá artefakty z žaláře už dlouho. To jsou věci, které značně přesahují to, co technologie tohoto světa dokáže napodobit, a my jsme je studovali po generace. A tak jsme za tu dlouhou dobu, kterou jsme strávili výzkumem, matně dospěli k jisté věci.”

„Jisté věci?“ zeptal jsem se.

„Je to princip tohoto světa, oddělený od magie.”


-----------------------------------------------------------------------------

Tak a dočkali jsme se pořádného příchodu Genii
„Podle mě je vývoj výbuch!”



4 komentáře:

  1. Když to nebude výbuch, co srovná půl kontinentu .... :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-)
    proč mi trochu připomíná dentaliona ze shakugan no shana :D, taky tak trochu blázen :D

    OdpovědětVymazat
  3. A to se šílený vědec teprve rozjíždí :-)

    OdpovědětVymazat