IwS 3 - Kapitola 2: Babylonské dědictví 5/11

„Nevím, jak odpovědět na vaši otázku. Myslím, že by se to dalo nazvat... povinností?“ Dívka, která se představila jako Francesca, roztomile naklonila hlavu.

Počkej chvilku, myslí tím, že nosit sukně nebo kalhoty není dovoleno? Kdo je tady manažer? Musím dát nějaké komplimenty!

Počkej, uklidni se... Tato situace je nebezpečná pro tvoje duševní zdraví.

Musím s tím něco udělat.

„Uhh... Francesca, že?“

„To je správně. Měl byste mě ale označovat jako Cesca“. Nebyla by tedy Fran logičtější přezdívka? Ah, cokoliv.

„Můžeš si, prosím, něco obléct? Já, uh... Mám problém se rozhodnout, kam se podívat.“

„Ale mám na sobě spodní prádlo, ne?“ To je pravda, ale o to tady nejde! Guh... Zůstaň v klidu a drž se pohromadě, Touyo. Ber to jako plavky. Jsou to plavky, nic víc, a...

Nemohl jsem se ubránit tomu, abych se na ni znovu nepodíval. Ne! To jsou kalhotky, sakra! O tom není pochyb!

„Právě jste si je prohlížel, že?"

„Omlouvám se!“ Ah sakra, jde po mně!

„No, když na tom trváte, půjdu napřed a něco si obléknu.“ Cesca z ničeho nic vytáhla černou sukni ozdobenou bílými frčkami a začala si ji oblékat. Proč jsi to prostě nenosila od začátku?!

„...Jste si jistý, že mi nechcete něco udělat?“

„Určitě. Už si to nasaď.“

„Nebudu protestovat, když mě budete alespoň trochu hladit.“

„Tak dost! Pospěš si a nasaď si to!“ Chtělo se mi brečet. Potřebovala jsem ji dostat do sukně, abychom si konečně mohli pořádně popovídat, ale celá situace byla psychicky vyčerpávající.

„Takže, mám několik otázek. Můžeš na ně odpovědět?“

„Ano. To bych určitě mohla.“

„Co je tohle za místo?"

„Tohle je vzdušná zahrada Babylonu, vysoko na obloze. Někteří tomuhle místu říkají Nirai Kanai.“ Vzdušná zahrada? Obloha? Rozhlédl jsem se a určitě to byla zahrada, ale nezdálo se, že by se lišila od těch standardních botanických. Skrz skleněnou kopuli nad námi jsem viděl oblohu. Cesca mě zavedla k okraji, kde nás oddělovala skleněná stěna.

Za ní jsem viděl moře mraků. Nebylo o tom pochyb. To místo se skutečně vznášelo na obloze. Zasloužila si své jméno, vzdušná zahrada.

„Jaký je účel tohoto místa? Proč to bylo vyrobeno? “

„Výstavba této vzdušné zahrady byla koníčkem doktorky Babylon.“

„Doktorka Babylon ...?"

„Doktorka Regina Babylon. Naše stvořitelka.“

Stvořitelka? To je divné, co říká. Říká to, jako by byla produkt a ... počkejte chvilku.

„Můj pane. Tohle není člověk. Necítím tok jejích životních funkcí.“

„Cože -?!“ Sango mi přesně řekl, co jsem měl na mysli. Mé chápání i nepochopení situace do sebe okamžitě narazily.

„Doktorka Babylon mě stvořila jako řídící terminál této zahrady. To bylo před pěti tisíci devadesáti dvěma lety.“

„Pět ti….?! Leen mi řekla, že je jí šest set dvanáct a já mám věřit, že ta dívka je skoro o čtyři tisíce pět set let starší než ona?! Počkat, nazývat ji dívkou asi není správné, že? Pokud byla stvořena, pak je robotem...? Počkat, je to android? Nebo asi gynoid? Myslím, že řekla něco takového...

„Takže, Cesco. Jsi stroj?“

„Ne tak docela. Mám nějaké magicky vyrobené organické části a magický reaktor, takže jsem spíš kombinovaná magicko-mechanická forma života.“

Hádám, že to ji dělá blíž Golemovi nebo homunkulu, pak... Ale člověče, ona je tak realistická. Normální holka odshora dolů...

„...Nejsem schopna být oplodněna, ale jsem dobře vybavena k tomu, abych se podílela na příslušném aktu, pokud si to přejete.“

„To jsem nemusel vědět! H-Hej! Přestaň zvedat sukni!“ Není naprogramovaná na standardní hanbu?! Byla Dr. Babylon jen zatracenej idiot?!

„Nebojte se, moje díly jsou svěží, čisté a jako nové."

„To jsem taky nemusel vědět!“ Cesca pustila sukni a tvář jí zatemnil výraz zklamání. Její manýry mi poskytly dobré okno do stvořitelovy mysli. Bylo mi jasné, že Dr. Babylon to neměla v hlavě v pořádku.

„Tahle holka je tak těžko pochopitelná.“ Kokuyou se podíval na Cescu a pohupoval hlavou ze strany na stranu. Víc jsem souhlasit nemohl.

„To stranou.... Jsem ohromen, že toto místo je aktivní už pět tisíc let. Je nějaký důvod, proč jsi ty nebo zahrada nezchátrali nebo se nerozpadli?“ 

„Vzdušná zahrada jako celek je posílena magií. I když vám pět tisíc let může připadat jako hodně, většinu času jsem byla v klidovém režimu, připravená pro případ nouze. Vzdušná zahrada byla ve spánku z velké části automatizovaná.“       

...Počkej chvilku. Jestli je teď aktivní, neznamená to, že je tohle místo ve stavu nouze? Zeptal jsem se syntetické dívky a ta na mě nepatrně kývla.

„Vskutku nouzové. Nemáme lepší slovo, jak to popsat. Koneckonců jste náš první host. Jak se jmenujete, jestli se mohu zeptat?“

„Ah, já jsem Touya. Mochizuki Touya.“

„Dobře, administrátore Touyo. Byl jste uznán za kompatibilního. Já - zařízení číslo dvacet tři, krycí jméno Francesca - vám bylo přiděleno, aby vám sloužilo. Dokud nás smrt nerozdělí."

„Promiň?“ Kompatibilní? Ne, počkat... přiděleno? Cesca ukázala na magický kruh, kterým jsem se sem teleportoval, a začala vysvětlovat.

„Žádný normální člověk nemůže aktivovat ten magický kruh. Je vytvořen tak, aby nebyl schopen přijmout magii od více lidí. To znamená, že ho mohou aktivovat pouze ti, kteří mají spřízněnost se všemi typy magie ... Stejně jako doktorka Babylon.“

Takže žena, která vyrobila Cescu, byla v tomto ohledu stejná jako já, co? Páni, takže někdo takový na tomto světě skutečně existuje... No, bylo to před celými pěti tisíci lety, ale stejně. Takže se sem mohou dostat jen lidé se stejným potenciálem jako stará doktorka.

„Doktorka Babylon se rozhodla, že nás přidělí kompatibilní osobě, která se dokáže dostat přes teleportační kruh. To bylo před čtyřmi tisíci devíti sty sedmi lety.“

„Takže když říkáš kompatibilní, máš na mysli lidi, kteří mají afinitu ke všem druhům magie?“

„Ne. Tak tomu není.“

„Počkej, mýlil jsem se?!“ Okamžitě můj předpoklad sestřelila. Pokud to nebyla podmínka, tak co bylo...?

„Administrátore Touyo, byl jste uznán za kompatibilního, protože jste mi řekl, abych si schovala odhalené spodní prádlo, když jsme se poprvé setkali.

„To nemyslíš vážně! Jak to měří kompatibilitu?! To ani nedává smysl!“

„Ah, ale je to velmi důležité. Kdybyste nechal své instinkty, aby vás ovládly, a snažil se se mnou jednat po svém, za chvíli bych vás vyhodila na povrch. Kdybyste se rozhodl ignorovat můj oděv a nechal mě takhle zůstat, byl byste považován za neslučitelného a já bych vás zdvořile požádala, abyste se vrátil na povrch.“ Doopravdy...? Její odhalené kalhotky byly tak důležité? Nemohl jsem si pomoci, ale pochyboval jsem o jejích slovech.

„Doktorka Babylon se rozhodla pro tuto metodu, aby odhadla, zda je člověk natolik ohleduplný a laskavý, aby byl hoden mě a Babylonské vzdušné zahrady.“

„Vidím... Doktorka Babylon byla tedy nějaká šílená."

„Nemohu nesouhlasit, administrátore.“

Vážně? Doktorka byla určitě jakýsi úplný šílenec. Nemohl jsem to dostatečně zdůraznit.

„No, když už je ten vtip vyřešený, musím odhalit, že to bylo ve skutečnosti ponecháno na naší individuální diskrétnosti. Osobně, místo falešného gentlemana, který je přehnaně laskavý a očividně zvyklý na ženy, bych se raději spokojila s “tajným zvrhlíkem“, který vrhá pohledy na mé spodní prádlo, ale ovládá se a předstírá, že ho to vůbec nezajímá.“

Počkej, tak takhle se to rozhodlo?! Začínám být zmatený! A co myslela tím “tajný zvrhlík“? To je super neslušné! Slovo “vyřešen“ mi taky nesedí.

„V každém případě, od této chvíle jsem váš majetek. Doufám, že spolu budeme dobře vycházet, pane.“

„Hhaahhh...” Přepadl mě pocit, že se propadám. Dostal jsem se do něčeho nepříjemného. Snadno jsem si dokázal představit pokřivený úsměv na tváři doktorky Babylon.

Došlo mi, že je na čase přivolat ostatní. Koneckonců jsme si všichni měli o čem povídat. Vysvětlil jsem Cesce situaci a otevřel [bránu] na povrch.

 

„Zahrada, že...? Může to být pozůstatek, který po sobě zanechala starověká civilizace Parthena.“ Leen se rozhlížela, očividně ohromená tím, co viděla.

Starověká civilizace Parthena. Byla to vysoce pokročilá kultura zodpovědná za vytvoření různých kouzel a magických nástrojů, přesněji Artefaktů.

Tato vzdušná Babylonská zahrada byla pozůstatkem, který po sobě zanechala civilizace, a bylo fér nazývat ji Artefaktem samo o sobě. Podle této logiky by Cesca mohla být také považována za Artefakt.

Všichni chodili a zkoumali to místo. Cesca nám řekla, že tato vzdušná zahrada měla velikost čtyř Partheno Domes. To pro mě nic neznamenalo, protože jsem netušil, co je Partheno Dome. Nepochyboval jsem však, že je to velmi velké.

Byly tam oblasti podobné botanickým zahradám, fontánám, nášlapným kamenům, květinovým záhonům, rybníkům – každý, kdo by se jen tak náhodou věnoval zahradničení, by se z toho místa zbláznil.

Jak jsem tam tak stál a obdivoval flóru, snadno jsem poznal, co má každý na mysli. Julio by to rád viděl.

Leen, Cesca a já jsme odpočívali v jednom z koutů zahrady, na místě u jezírka pod něčím podobným altánku.

„Takže máš, co jsi chtěla najít, Leen?“

„Vlastně si nejsem jistá. Jen jsem doufala, že objevím nějaké prastaré kouzlo, ale náhodou jsme našli něco mnohem většího.“ Nemýlila se. Celá tahle vzdušná zahrada byla jedno obrovské shromáždění prastaré magie. Měla zahradu, která nikdy neměla přežít pět tisíc let, ale nějak se to stalo. Pak tu byly květiny, které nikdy nezvadly, bariéra, která to celé dělala neviditelným pro cizince, a tak dále... Nebylo možné uhodnout, jaký druh a kolik záhadné starověké magie v tomto plovoucím ráji působí.

Regina Babylon, stvořitelka tohoto místa, byla génius, o tom není pochyb. I když bylo docela těžké ignorovat skutečnost, že dobrý doktor je typ člověka, který nutí gynoidy chodit s obnaženým spodním prádlem.

„Cesco, je tu něco jiného kromě zahrady?"

„Ne. Nic. Na rozdíl od ostatních, toto zařízení Babylonu je prostě nádherná osobní zahrada plovoucí oblohou. Nemá žádný poklad, který by stál za zmínku, ani zbraně, o kterých by se dalo mluvit. Není to nic jiného než nádherná zahrada.“

„Hej, tohle místo je poklad samo o sobě.“

„To je od vás velmi milé. Nicméně jste si vědom, že tato vzdušná zahrada Babylonu je již vaše, že, pane.“ Huh? Co teď říkala?

„Ten, kdo to tady ovládá a spravuje, jsem já, že? A já jsem teď váš majetek, pane. To znamená, že můj majetek je zprostředkovaně váš, rozumíte?“

„...Myslíš to vážně?"

„Ano, myslím to docela vážně. Můžete to považovat za mé věno.“

Docela velké věno, navíc... Počkat, cože? Nemám v úmyslu si ji vzít! Mám toho na talíři dost jen s jednou snoubenkou.

„Hej, Cesco. Vzbudila jsi mou zvědavost. Říkala jsi, že na rozdíl od ostatních je tohle místo jen osobní zahrada. Co jsi tím myslela?“ Leen pohlédla na Cescu bystrýma, vnímavýma očima.

Když o tom tak přemýšlím, Cesca také nemluvila o gynoidech v jednotných termínech... Její formulace nasvědčují tomu, že jich je víc než jen ona.

„Babylon je rozdělen do několika plovoucích sekcí. Kromě této vzdušné zahrady je tu také výzkumná laboratoř, hangár, knihovna a několik dalších, které všechny řídí mé sestry. Babylon se stává úplným, když se všechny spojí.“ Co...?

„Říkáš, že plovoucí ostrov Babylon byl vytvořen tvou stvořitelkou, doktorkou Reginou Babylon, asi před pěti tisíci lety. Pak se to rozdělilo a jeho části se nyní vznášely po celém světě, správně?“

„Vskutku.“ Leen potvrdil fakta s Cescou. Měřítko toho všeho bylo příliš velké na to, abych mohl ovinout hlavu kolem.

Všichni, kdo byli venku v zahradě, se shromáždili v altánku a napjatě poslouchali, co jim Cesca říká.

„Kdyby se něco takového vznášelo venku, nevšiml by si toho někdo a už by kolem toho nadělal obrovský povyk?“ Elze vznesla férovou poznámku.

„Babylon je chráněn kouzelnou bariérou, která brání cizincům, aby ho viděli. Kvůli tomu je téměř nemožné dívat se na něj z povrchu.“

Zdá se, že je to tak správně... Doktorka Babylon, geniální úchyl dávno ztracených dnů, musela použít nějakou prastarou magii, aby dala Babylonu perfektní maskovací funkci. A jediný způsob, jak to zjistit, je dostat se přes teleportační kruh. Kruh, který by fungoval jen pro ty, kteří mají afinitu ke všem druhům magie, stejně jako stvořitelka.

3 komentáře: