IwS 3 - Kapitola 3: Každodenní život v jiném světě 1/7

 Kapitola III: Každodenní život v jiném světě       

 

Následujícího dne jsme všichni vyrazili do cechu. Myslel jsem, že bych se mohl s Endem znovu setkat, ale také jsem si myslel, že by bylo hezké pozvednout naši cechovní hodnost na další úroveň.

Yumina byla zelená, krok za námi ostatními, kteří jsme byli modří. Systém řazení fungoval ve vzestupném pořadí, černá, fialová, zelená, modrá, červená, stříbrná a pak zlato. Chtěl jsem se dostat k červené, protože pak bych byl považován za zkušeného dobrodruha.

Už jsme porazili černého draka, což byla věc, která by odpovídala skutku červené hodnosti, kdybychom to udělali přes vývěsní tabuli cechu. Zkrátka, rozhodně jsme na to měli.

Navíc, čím větší práce, tím větší výplata. Stále jsem si nebyl jistý, co přesně chci dělat, ale věděl jsem, že bez ohledu na to budu potřebovat hotovost. Koneckonců jsem teď byl zasnoubený. Musel jsem se stát zodpovědnějším.

Všichni v této chvíli Kohaku dobře znali, ale zdálo se, že Kokuyou a Sango přitahují dost pozornosti svou rutinou plavání vzduchem.

« Vy dva byste měli zůstat doma. Jste příliš nápadní. »

« Nesmysl! Kam jde náš dobrý pán, budu ho následovat. »

« Přesssně tak. Kroměě toho, nevydržíššš tolik, kolik děláme, Kohaku? » Všichni tři mluvili telepatickým spojením, ale já jsem jasně slyšel všechno. Abych byl upřímný, jediný důvod, proč tolik vyčnívali, byl jejich plovoucí pohyb. Snadno by se to dalo napravit, kdyby mě je nechali nést. Ale když jsem se nabídl, odmítli.

Říkali, že je to otázka osobní hrdosti a že se nemohou smířit s tím, že je budu nosit já. No, nebyl to velký problém. Rozhodl jsem se, že pokud se někdo zeptá na jejich vzdušné plavání, řekl bych jen, že to udělal čaroděj.“

Když jsme se konečně dostali do cechu, rozhlédl jsem se, ale nikde v davu jsem Endeho neviděl. Přemýšlel jsem, jestli už odešel do jiného města.

Zatímco se všichni ostatní šli podívat na tabuli se žádostmi, upoutal jsem pozornost recepční, se kterou se včera Ende přihlašoval. Řekl jsem si, že se zeptám, jestli od té doby něco udělal.

„Ach, ten chlapec s šálou? Ano, včera dokončil výpravu na lov příšer a dostal docela slušně zaplaceno. Lovil jednorohé vlky, věřím.“ Jednorozí vlci, eh... To znamená, že postupuje tak, jak by měl běžný černý rank. Heh, to byl také jeden z mých nováčkových úkolů ...

„Ačkoli ...“ povzdechla si recepční.

„Hm? Stalo se něco?“ Recepční měla na tváři očividně nucený úsměv, ale nedokázala skrýt záblesk potíží v očích. Přemýšlel jsem, co asi Ende udělal.

„Jeho lovecký úkol stanovil, že musí přinést důkaz o porážce pěti jednorohých vlků... ale zašel ještě o krok dál…“

„... Musel přinést roh jako důkaz, že? Kolik jich měl?“

„No, nejsem si úplně jistá, ale bylo to přes padesát.“

„Přes padesát rohů?!“ Nedokázal jsem potlačit překvapení. Mluvte o nadměrném zabíjení.

„Požadavek byl jen na pět, takže dostal standardní platbu, ale ostatní rohy prodal za jejich tržní cenu. Byl na sebe rozhodně pyšný.“ Přes padesát... to je ale chlap. Když o tom tak přemýšlím, nebyl neozbrojený? Hádám, že je to přece jen mág... Alespoň to je jediný způsob, jak mohu ten masakr zdůvodnit.

...No, neměl jsem tušení a nemělo smysl se tím zabývat. Stejně nebylo mým stylem plést se do cizích záležitostí.

Rozhodl jsem se zamířit k vývěsní tabuli a čtyřem dívkám, které tam čekaly.

„Takže, našly jste něco dobrého?“

„Ach, Touyo ... Viděli jsme tohle, ale ...“ Yumina ukázala na červený rank úkol na desce. Hmm? Můžeme vzít úkoly až do modrého ranku, že? Tenhle je nad námi.

Rozhodl jsem se, že si to oznámení stejně přečtu.

„Mithril.... golem? Co je to, golem vyrobený z mitrilu? Nachází se v pohoří Melicia... a odměna pět platinových mincí? Není to na Rudou výpravu trochu laciné?“

„Je to trochu málo, to ano, ale to proto, že nepřítel je mithrilový golem. Jeho tělo je velmi vzácný materiál, navíc nesmírně cenný. V závislosti na kusech, které se podaří zachránit, se může prodávat za výjimečně vysokou cenu.“ To mi dávalo smysl. Takže v podstatě bylo odměnou samotné monstrum. To byl docela šťavnatý sólokapr... Ale nebylo to tak, že bychom tuhle výpravu mohli přijmout... nebo snad ano?

„Každému dobrodruhovi s titulem B-rank nebo vyšším je dovoleno vydat se na tuto výpravu a obejít přitom omezení hodnosti?“ Titul...? Jako titul přemožitel draků, který jsem před časem dostal? Pokud tomu dobře rozumím, existují další tituly jako zabiják démonů a ničitel Griffinů.

„Přemožitel draků je titul A-Rank, takže to znamená...“

„Hm? Přece jen můžeme podniknout tuhle výpravu?“ Odtrhl jsem formulář a přinesl ho na recepci. Když o tom tak přemýšlím, zatímco většina z nás to má, Yumina nemá titul přemožitelka draků... Budeme to moci brát jako skupina, nebo ne?

Nízká hodnost stejně nemusí být nutně velkým ukazatelem osobních dovedností. Zkušený voják s brilantní bojovou zdatností se přece jen vždycky může rozhodnout pro změnu kariéry a začít v nižších řadách cechu dobrodruhů. Držet titul byl snadný způsob, jak získat uznání nezávisle na cechovní hodnosti.

„Bez obav, titul má většina vaší družiny, takže výpravu můžete brát jako skupina. Chcete se dozvědět více?“

„Ano, prosím.“ Výprava byla na úpatí pohoří Melicia. Skupina pracující z dolu Stael už nemohla pokračovat ve svém těžebním úsilí, protože se uprostřed jejich fungování usadil mithrilový golem.

Zdálo se, že tvor má výjimečně tvrdou zbroj. Navíc byl na golema abnormálně rychlý vzhledem ke svému materiálovému složení. Byl tvořen z mitrilu, takže byl lehký a zároveň robustní. Zdálo se, že mnoho horníků už padlo za oběť jeho běsnění.

Golemové byli brutálně teritoriální, takže nedovolili nikomu, aby zasahoval na jejich území. To byl jeden z důvodů, proč byli golemové preferovanou metodou obrany mágů a jejich hord pokladů.

„No, to jsou detaily... Chcete si to vzít?“ Řekl jsem si, že bych to měl s každým potvrdit, ale všichni jsme se jednomyslně shodli. Ta část, kterou bylo třeba zničit, bylo golemovo jádro. Zřejmě když byla ta věc zničena, golem si nedokázal udržet svou podobu a zemřel. Ale dostat se doprostřed té zatracené věci by bylo dost těžké, protože golemové byli statní a tak. Mitrilové ještě víc.

„Nemůžeš to udělat se svým kouzlem [Apport]? Minule to fungovalo.“ Elze přišla se zajímavým nápadem hned, jak jsme opustili cech, ale mně se to nezdálo proveditelné. Na rozdíl od fráze by golem nebyl průhledný, takže jádro by nebylo na očích. Na golema by to nefungovalo, to by bylo příliš snadné. Linze měla zřejmě stejný nápad a rychle sestřelila sestřinu naději.

„Golemovo jádro je asi... takhle velké. [Apport] by se nemohlo zmocnit něčeho tak velkého.“ Linze natáhla ruce a napodobila tvar volejbalového míče. Měla pravdu. [Apport] bylo kouzlo, které fungovalo jen na něco, co se dalo uchopit v jedné ruce. Věci velkých rozměrů byly mimo limity.

Zdálo se, že jsme neměli jinou možnost, než se tomu postavit čelem.... Rozhodně by to nebylo snadné. Až do té chvíle byla fráze mým nejtvrdším nepřítelem, ale možná by nám golem dal šanci získat peníze.  Dobře, byl bych víc než šťastný, kdybych bojoval s golemem místo s něčím, co by se dokázalo zregenerovat.

Linze měla destruktivní magii jako [Exploze] a [Bublinová bomba], která se jistě bude hodit. Yumina měla také zemské kouzlo [Skalní srážka], a to se také mohlo ukázat jako cenné.

Navíc by Elze a její pravá rukavice na podporu poškození určitě dokázala udržet tlak na nepřítele. Jediným problémem, který mě napadl, byla Yae. Ona měla jen ostré útoky svými čepelemi. Byla zásadně špatně vybavená na vypořádání se s tvrzenými nepřáteli.

„Neboj se, tentokrát budu působit jako rozptýlení, budu.“ V duchu jsem si poznamenal, že po skončení výpravy mám použít mitril, abych pro ni nechal ukoval novou katanu.

„Tak jak se dostaneme do pohoří Melicia? Zase si pronajmeme vůz? Nebo bychom si možná už měli koupit vlastní.“ Elze se vztyčila. Cestování vozem by bylo určitě nejpohodlnější metodou, ale měl jsem na mysli jiný nápad. Koneckonců, prošel jsem toho hodně, abych získal tento nový způsob dopravy.

 

„Za chvíli odjíždíme. Zůstaňte prosím na svých místech, dokud se světlo bezpečnostních pásů nevypne.“

„Nejsou tu žádná sedadla. Nebo světla bezpečnostních pásů.“

„Takové řeči jsou pro estetiku nezbytné. Prosím, naučte se číst náladu, pane.“ Trvalo to několik dní, ale stálo to za to, aby se vzdušná zahrada Babylonu přesunula k nebi nad Belfastem. Za pár hodin bychom mohli letět kamkoliv bychom chtěli, kdybychom s ní letěli.

V současné době jsme byli asi dvě stě metrů vysoko ve vzduchu. Nebyli jsme ani tak vysoko jako Tokijská věž, ale bylo to v pořádku kvůli všeobecnému nedostatku velkých staveb a hor v okolí. Navíc jsme měli maskovací pole, takže nás nikdo ani neviděl. To maskovací pole bylo opravdu úžasné. Ani jsme kvůli tomu nevrhali stín. Neměl jsem tušení, jak je to možné, ale prostě jsem to odepsal jako další aplikaci ztracené prastaré magie.

„Odhadovaný příjezd, jedna hodina.“ Cesca monitorovala centrální ovládací panel uprostřed zahrady a řekla mi, jak dlouho bude naše jízda trvat. Panel byl příjemný na pohled, protože to byla prostě velká uhlově černá břidlice. Dalo by se to nazvat monolitem. Byla tam základní mapa a nějaký jazyk, kterému jsem nemohl rozumět. Předpokládal jsem, že pohyblivé, blikající světlo na mapě je sama zahrada.

Opustil jsem Cescu a monolit a pak jsem se vydal do zahrady, abych viděl, že všechny dívky sedí na dece. Vypadalo to, jako by právě probíhal piknik.

„Máme asi hodinu, než přistaneme.“ Yae mi podala sendvič, když jsem se posadil mezi ní a Yuminu. Byla to jen obyčejná šunka se sýrem, ale po kousnutí jsem zmateně naklonil hlavu na stranu.

„J-Je něco špatně, že?“

„Ne... nic se neděje... Je to prostě jiné než obvykle. Vlastně to chutná lépe.“

„O-opravdu?!“ Yae se s úlevou poplácala po hrudi. Divné, ale... má v sobě víc soli a pepře, než Crea obvykle zahrnuje... Počkej chvíli...

„Jo... to jsi udělala ty?“

„A-ano, já... C-Crea-dono mě učila ... Rozhodla jsem se, že kdybych měla být tvou ženou, T-Touya-dono... pak bych měla ovládat kuchyň, vedle ovládání meče...“

Chápu, to dává smysl. Jsem rád, že jsem neřekl nic neopatrného... Šťastně jsem si pochutnal na sendviči a poděkoval Yae za její úsilí.

„Tady. Tohle jsem udělala! Měl bys to zkusit.“

„Hmm? Taky jsi něco udělala, Elze? Jistě, dám si to.“

„P-Počkej, to je....“ Natáhl jsem se pro smažené kuře, které mi Elze nabídla. Linze se pokusila něco zamumlat, ale už bylo pozdě. Vidličku už jsem měl v puse.

„Hh...”

„No? Chutné, že?“

„Hhhhhhoht! Ugh! Pihkhantní! Mooj jahhyk! Hohthohthohth hen !!! Ho bolííí!“ Yumina mi rychle podala trochu vody, ale na pomoc to ani zdaleka nestačilo. Linze se podařilo vyrobit kus ledu o velikosti basketbalového míče, tak jsem o něj opřel jazyk. Krize zažehnána.

„Nemůžu uvěřit tomu, co jsi mi dala.... Nemůžu tomu uvěřit...“ Po tváři mi tekly slzy, ale určitě to nebyly slzy radosti. Co to bylo za pikantní kuře?!

„Cože? Je to tak ostré?“ Elze se nonšalantně zakousla do kuřete a strčila si do úst další kousek. Zatímco jsem přemýšlel, jak ten drzý maniak ještě dýchá, Linze se jejím jménem začala omlouvat.

„Moje sestra má... zrůdnou odolnost vůči jakémukoliv koření. Když vaří, má tendenci dělat ty nejžhavější druhy jídel, jaké si lze představit... Doma z tohoto důvodu nesměla do kuchyně.“ Sakra, Linze, proč jsi nepromluvila dřív? Nečekal jsem, že pocítím ten ochromující pocit porážky dřív, než se dostaneme ke golemovi…

V tu chvíli jsem se rozhodl, že Elze v naší domácnosti nebude nikdy dovoleno vařit. Bylo to prostě příliš velké riziko pro zdraví a bezpečnost, než aby ji pustili k něčemu, co má něco společného s vařením.

Hrozně mě bolí jazyk... Mám taky oteklé rty?!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elzeino slavné superostré kuře.😁 Ještě se objeví a bude mít i zvláštní oběť😂

2 komentáře: