HRH 5 - Kapitola 1: Udělejme vzdělávací program (Silvanův debut) 4/5

„...A, no, takhle jsem najal našeho cvičitele, Ivana Juniro,“ skončil jsem.

„Zachytil jsi dalšího podivína, chápu... “ Liscia se na mě podrážděně podívala.

Jo, to byla její obvyklá odpověď.

Venku v hale, Ivan Juniro, cvičitel, ukázal dětem palec nahoru a blýskl perleťově bílými zuby, když řekl, „Zdravá mysl sídlí ve zdravém těle. Pojďte, děti! Trénujte se mnou, abyste vyrostly silné, laskavé a odolné!”

I když to Ivan říkal, děti měly rozporuplné reakce. Byly tam děti, které byly z toho úplně na větvi, děti, které zastrašovala jeho přehnaná vášeň a doháněla je k slzám, děti, které se vyděsily a držely se Juny... a v drtivé většině nejčastější reakce byly děti, jejichž malé mozečky nedokázaly zpracovat muže, který se před nimi právě objevil a stál tam a nechápavě na něj zíraly.

Když viděla stav věcí v sále, Liscia se mě ustaraně zeptala, „Vydrž, Soumo, bude to v pořádku?”

„Hmm... Je trochu ztuhlý, asi jo? Možná se Ivan cítí napjatý?”

„Tohle má být čas cvičení, ne?“ zeptala se Liscia. „Takhle to přece nemůžou udělat, ne?”

Pravda, nevypadalo to, že by za nás děti cvičily.

Ve cvičební části školních pořadů, na kterých jsem to zakládal, byly děti, které běhaly a válely se, útočily na cvičícího a většinou dělaly, co chtěly. Ale „Myslím, že to bude v pořádku,“ řekl jsem konečně. „Přece jen je v tom nějaký trik.”

„Trik?”

 

„Heheheh... Hahaha... Bwahahaha!”

 

Ženským hlasem se síní rozlehl třístupňový smích.

„Kdo je tam?!“ Ivan se rozhlédl.

Když to udělal, děti křičely, „Tam! Tam nahoře!“ a ukázaly nahoru. Někdo stál ve druhém patře, kde byl předtím Ivan.

„Říkáte, ať jsou děti silné, laskavé a odolné?“ zavolala žena. „Jak směšné! Mi, Černá skupina, kteří usilujeme o nadvládu nad světem, to nikdy nedovolíme!”

Ty linky, které páchly expozitivním dialogem, pronesla žena v masce, která jí zakrývala horní polovinu obličeje, v plavkách, s pláštěnkou, která byla uprostřed rozhalená, aby odhalila výstřih, a ve stylu vycpaných ramenních vycpávek z konce století. Ze spánků jí trčely dva rohy, na zádech dračí křídla a ze zad jí rostl ocas jako bič.

Ivan se otočil k ženě a vykřikl, „Kdo vlastně jsi?!”

„Jsem zlá ženská velitelka Černé skupiny, slečna Dran,“ oznámila žena.

Liscia, která se dívala po mém boku, na chvíli nechápavě zírala, ale brzy přišla k rozumu, otočila se ke mně a zeptala se, „To je.... Carla, že?”

„Ne. Je to zlá ženská velitelka, slečna Dran.”

„Huh...?”

„To je zlá ženská velitelka, slečna Dran, rozumíš?“ řekl jsem.

„Tak dobře... Jo, víš, že to jen tak nepřijmu!”

I když mě Liscia “škrtila“, příběh v hale se hýbal dál.

Slečna Dran roztáhla křídla, aby Ivana zastrašila. „Když děti zvětšíte, mohlo by to zkřížit cestu plánu Černé skupiny na dobytí světa. Zadržím vás, než se to stane. Ivane Juniro!“

S vysoce odhalujícím úborem byla pravděpodobně tak rozpačitá, že ji ovládlo zoufalství. V představení slečny Dran byla opravdová, vášnivá vášeň.

Pokaždé, když slečna Dran udělala jednu ze svých přehnaných akcí, některé její části sebou škubaly. Video kvalita vysílacího hlasového klenotu nebyla až tak dobrá, takže jsem si nemyslel, že si toho diváci všimnou, ale... upřímně, Nebyl jsem si jistý, kam koukat. Chci říct, Liscia byla přímo tam a zírala na mě.

„Nemyslíš, že kostým slečny Dran je trochu moc riskantní?“ dožadovala se.

„Serina měla nad návrhem plnou kontrolu,“ bránil jsem se. „Měl bych zmínit, řekl jsem jí, aby se krotila, protože tohle má být dětská show, ale... protože jsem ji požádal, aby mi pomohla s výrobou kostýmu, bylo těžké to odmítnout.”

„Věděla jsem to...“ povzdechla si Liscia. „Když už, nebyla by Serina sama lepší zlou ženskou velitelkou?”

„Mohla bys jí to říct do očí?”

„Ani náhodou!”

„Já vím, že?”

Když jsme o tom mluvili, Ivan ukázal prstem na slečnu Dran. „Světová nadvláda?! Nikdy nedovolím, aby ti to prošlo!”

„Hmm, jsi duchaplný, ale co opravdu dokážeš? Na něj, nohsledi!”

Když slečna Dran vydala rozkaz, objevil se houf mužů v černém a obklopil Ivana. Klíčové bylo, aby se drželi od dětí v nepatrné vzdálenosti, aby to nevypadalo příliš nebezpečně.

Ivan upadl do bojového postoje a zakřičel, „Tak do toho!”

S tímto pokynem se muži v černém střídali a útočili na Ivana. Ivan s nimi bojoval jeden na jednoho.

Biff, bash, bam!

Pokaždé, když zasáhl jednoho z přisluhovačů, ozval se přehnaný zvukový efekt. Když byli zasaženi, nohsledi prolétli vzduchem, nebo se otočili k zemi a zhroutili se. Vypadalo to působivě, ale ty zvuky vycházely z Ivanových schopností a to, že je někdo odfoukl, byla jen hra, takže k žádné škodě nedošlo.

Mimochodem, děti byly rozděleny půl na půl na ty, které se bály, a na ty, jejichž oči zářily vzrušením, když sledovaly, jak Ivan bojuje. Koneckonců, ty zvuky byly dost hlasité. Bylo třeba říci něco o tom, že efekty nebyly příliš okázalé.

Děti, které byly vyděšené, se přirozeně choulily k Juně a Roroe, které jim řekly, „Nebojte se, bude to v pořádku,” a, „Ten chlap je zmlátí, takže se nemusíte bát,” aby se uklidnily.

Nakonec Ivan porazil všechny přisluhovače.

Nicméně, slečna Dran si udržela sebejistý úsměv. „Heh heh heh. Nejsi špatný, Ivane Juniro. Tak co s tím uděláš? Vyjdi, příšero z papírové krabice, Danbox!”

Zatímco na tváři měl šikmé oči z papíru... celkově to vypadalo trochu trapně. Díky své siluetě vypadal, jako by byl postaven z Le** bloků, a pokaždé, když se jeho klouby pohnuly, ozval se škrábavý zvuk.

Liscia se chladně podívala na Danboxe. „Není to monstrum trochu méně kvalitní ve srovnání s ostatními?”

„Měli jsme vášeň,“ řekl jsem. „To, co nám chybělo, byl čas a rozpočet.”

„Je to opravdu drsný svět, co...”

Sám bych kigurumi oblek v plné velikosti nevyrobil. Kdybych si ho měl odněkud objednat, tak by to chvíli trvalo. Proto to tentokrát skončilo tak, že jsem odsouhlasil tu naprosto fackovací příšeru. Byla to připomínka toho, jak těžké to muselo být pro lidi, kteří dělali nepřátelská monstra v raných tokusatsu show.

Přesto, i když to mohlo vypadat trochu nevýrazně, Danbox byl silný. Když zaútočil na Ivana, zvedl 180 centimetrů vysokého, 90 kilogramů vážícího člověka stejně snadno jako surfař, který bere surfovací prkno. Pak, jako zápasník předvádějící svou sílu,

Danbox se otočil na místě a udržoval pózu.

Ta směšná síla, která vzdorovala jeho vzhledu, Lisciu ohromila. „To je neuvěřitelná síla příšery. Oh! Mohlo by to být, osoba uvnitř je...”

„Jo. To je Aisha.”

„Co nutíš svou budoucí druhou primární královnu dělat...?“ zasténala.

„Je trochu pozdě to říkat, když Juna i Roroa už jsou v programu. Ty se chceš taky přidat, Liscio? Když budeš jednat teď, role Ivanova pomocníka je stále otevřená.”

„Ne. Bez šance.“

V tu chvíli, se Ivan začal vzpírat. „Zatraceně, pusť mě!”

„Jsem Danboooox.”

„Gwah!”

Možná se Ivanova slova dostala až k netvorovi, protože Danbox přikývl a tvrdě ho hodil ke zdi, která byla připravena právě k tomuto účelu. Když do ní vrazil, Ivan prorazil zeď.

Mimochodem, byla vyrobena z lehkých materiálů, které mu usnadnily průchod, takže byl jen trochu zraněný. Nicméně Ivan se choval, jako by byl vážně zraněn, sténal bolestí.

„Urgh, jak mocné monstrum...”

„Daaaan, bo, bo, box! To jsem já.“ Danbox se triumfálně zasmál (?).

Ivan se vyhrabal ze zdi, klopýtl, pak se otočil k dětem a vykřikl. „Jestli to takhle půjde dál, prohrajeme. Vy všichni dobré děti, propůjčte mi svou moc!”

Roroa a Juna vysvětlily dětem, co tím myslel

„Dobrá, všichni,“ řekla Roroa. „Běžte a roztočte ty svítící tyčinky, co jsme vám daly. Křičte „Ty to dokážeš!““

„Pošleme všichni velkému bratru Ivanovi naši moc,“ řekla jim Juna. „Jedna, dvě....”

„Ty to dokážeš!“

Na pobídku těch dvou začaly děti kreslit kruhy žhnoucími tyčemi, které byly velké asi jako kus křídy.

Ty hole jsme rozdávali ještě před začátkem programu. Zářily slabě, protože do nich byl nahnán světelný mech, který se používal v pouličních lampách města, protože pohlcoval světlo a pak ho uvolňoval do tmy.

Ivan se dál choval, jako by ho něco bolelo, když se otočil k dětem a vykřikl, „To nestačí! Ještě ne! Udělejte to hlasitěji, spoléhám na vás!”

Děti se vždycky rozpálí, když dospělý řekne, že na ně spoléhá.

Tentokrát, když ho povzbuzovaly, byly hlasitější a vážnější než minule. „Ty to dokážeš!“

„Víc! Ještě hlasitěji!”

„Ty to dokážeš!“

Děti křičely, až se jim téměř svírala hrdla, a v příštím okamžiku...

„Dobře! Rozhodně jsem obdržel energii dětí!”

Ivanovo tělo zahalil záblesk světla. Tehdy se Ivanův hlas odrážel od nitra světla.

 

„Transformace!”

 

Když se tak stalo, odnikud se vynořila sada kovového brnění, chrániče a modifikovaná přílba s celoobličejovým hledím. Ivan stál nehybně s rukama a nohama doširoka roztaženýma, jak se mu kusy “automaticky“ nasazovaly. Ta cool transformační scéna děti rozveselila.

Mezitím, v té době, jsem byl za jevištěm a využíval své schopnosti živých poltergeistů a manipulovat s kovovým zařízením. Ano. Ovládal jsem Ivanovo vybavení tak, aby to vypadalo, že je jím automaticky vybaven. Protože na tuhle vzdálenost jsem to dokázal, i když to nebyly panenky.

Liscia mě pozorovala kdovíjak podrážděným pohledem, který jsem od ní dnes viděl. „To je strašné plýtvání tvými schopnostmi.”

„Hele, trik je trik, i když je to jen párty trik,“ řekl jsem. „Teď je čas vyrazit.”

„Hej, počkej, Soumo?!”

Jakmile jsem si potvrdil, že Ivanovo vybavení je plně vybaveno, přesunul jsem se vedle stanice klenotu vysílacího hlasového klenotu a ujistil se, že se ve vysílání neobjevím. Mezitím v hale utichl záblesk světla a objevil se hrdina oblečený v kovové výstroji. Ivan zaujal transformační pózu a vykřikl.

 

„Nabít! Silvan!“

 

Jakmile uvedl své jméno, mluvil jsem do klenotu, aby se ve vysílání objevil jen můj hlas. „Dovolte, abych vám to vysvětlil. Když Ivan Juniro, cvičitel dostává energii od dětí, promění se v kovového hrdinu Silvana.“ Zaťal jsem pěst, jak jsem to s gustem vysvětloval.

Byl to žánrový standard, nechat si vysvětlit vyprávění po hrdinově proměně. Nehodlal jsem ale udělat to, že se vrátí a znovu se podívají na scénu transformačního procesu.

Když moje role skončila, vrátil jsem se k Liscii. Vypadala hrozně vyčerpaně.

„Nevím, začíná mi připadat hloupé něco říkat...”

„Tokusatsu je do značné míry „Nemysli, nemysli,“ tak nějak,“ vysvětlil jsem. „Když se nad tím moc nezamyslíš, prostě jdeš s proudem, není nic zábavnějšího ke sledování.”

„...To udělám.”

Teď, když obrátil příběh zpět do sálu, byl proměněný Silvan silný.

Danbox si s ním předtím pohrával, ale teď obludu zasypal přívalem úderů a kopů a celou dobu ho držel v defenzivě.

Silný. Jsi silný, Silvane, musel každý přemýšlet. Děti byly taky rozčilené.

„Da, dan... box...” Nakonec, Danbox klopýtl a poklekl.

Teď dostal šanci!

„Sněz to, Danboxi! Konečný úder hromu!”

Když Silvan vypustil letmý kop, blesk se mu rozběhl po špičce nohy. Ten bleskový kop bodl do Danboxe.

Vím, že to pořád říkám, ale ten blesk byl produktem jeho schopností. Byl to vlastně jen letmý kop, takže Aishe, osobě uvnitř Danboxe, vůbec neublížil.

Nicméně, Danbox o pár kroků couvl.

Zanechal za sebou výkřik, „Da... Danbooooooox! To jsem já!“  a vybuchovaly roztroušené části na všechny strany.

Samozřejmě, všechno, co se skutečně stalo, bylo to, že se schoval, zatímco Ivanova schopnost generovala explozivní efekt.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Slečna Dran 😂😂😂😂

1 komentář: