HRH 5 - Kapitola 1: Udělejme vzdělávací program (Silvanův debut) 5/5

Když byl Danbox poražen, slečna Dran, zlá ženská velitelka, která toho neměla moc na práci, když se dívala, jak se ti dva perou, pohoršeně dupla, jako by si právě vzpomněla, co má dělat.

„Proklínám tě, Silvane! Tentokrát tě pustím zlehka! Až se vrátím, měl bys být připravený!”

S těmito slovy na rozloučenou se otočila a odběhla z placu na místo, kde ji diváci nemohli vidět.

Jakmile ji viděl odcházet, Silvan si sundal jen helmu a vystrčil pěst směrem, kterým šla slečna Dran. „Vy a ta vaše zlá organizace, která se chystá ovládnout svět, Černá skupina! Jestli chcete přijít, tak pojďte! Zničím vaše ambice znovu a znovu!”

Ivan prohlásil, že je tak rozhodnutý, a pak se obrátil zpátky k dětem. Pak s úsměvem, který mi připadal trochu dusivě vášnivý, vykřikl, „Dobrá, všichni! Pojďme trénovat se Silvanem energické cvičení, abychom neprohráli s padouchy! Stůjte kousek od sebe, ať nenarazíte na své přátele!”

O chvíli později začala v hale hrát veselá melodie a Juna s Roroou vešly ve správný okamžik, aby děti rozdělily. Pak Juna začala zpívat spolu s hudbou.

 

Pokud chcete dospět silní, udělejte si energetické cvičení Silvan.

 

„Začněme tím, že si procvičíme horní část těla,“ volal Silvan. „Všichni napodobte shoujou!”

 

Eek, eek, eek, ook. Eek, eek, eek, ook.

Jsme shoujous. Eek, eek, eek, ook.

 

Když se Ivan pohyboval v čase s hudbou, děti ho napodobovaly.

Tato cvičební rutina zahrnovala napodobování různých zvířat tohoto světa, zatímco Juna zpívala komické texty. Jejich texty byly zaměřeny na děti, ale samotná cvičení byla založena na radiové gymnastice, kterou by většina Japonců znala (napodobení shoujou bylo cvičením laterálního ohýbání), takže by měla být logickým cvičením.

„Děláš spoustu směšných věcí.... Ale tohle chce dort,“ náhle zamumlala Liscia, když sledovala cvičení. „Tohle je vzdělávací program, že? Jaký význam má krátké drama dříve a toto cvičení?”

Není to tak dávno, vsadím se, že by se zeptala, „Má to nějaký význam?“ místo toho. Ale teď, se Liscia zeptala, „Co to má znamenat?“ Byl to rozdíl jen několika slov, ale byl v tom jemný rozdíl nuancí.

V prvním případě existoval předpoklad, že to pravděpodobně nemá žádný smysl. V tom druhém byla jistota, že to musí mít nějaký smysl a že chce vědět, co to je. Cítil jsem její důvěru v tu drobnou změnu a to mě trochu potěšilo.

„Samozřejmě, že to má nějaký význam,“ řekl jsem. „Když na sebe upoutáme jejich pozornost krátkým dramatem, bude se dívat víc lidí. Cvičení je dobré pro zdraví a vývoj dětí. Aktivně se ho snažím šířit. Ale ze všeho nejvíc chci šířit slovo hrdina.“

„Slovo hrdina?”

Právě tehdy v hale začala mezihra Silvanova energetického cvičení.

Ivan se otočil k dětem a promluvil na ně. „Všichni si vedete skvěle! Takže, je tu něco, co jsem vám chtěl říct. Abyste se stali opravdu silnou osobou, potřebujete víc než jen moc. Pokud zapomenete být také laskaví, pak jste jen surovci!”

Pak se obrátil ke klenotu hlasového vysílání, tedy k divákům, a promluvil.

„Pravda je, taky bych se rád přátelil s Černou skupinou. Kdybychom to mohli probrat, nemuseli bychom se uchylovat k pěstem. Proto, bez ohledu na to, proti komu stojíte, se nikdy nevzdávejte snahy je pochopit. Ptáte se, co uděláte, když jsou stále nerozumní a násilní? Přesně tak! Abyste se ujistili, že můžete chránit své blízké, udělejte si energetické cvičení Silvan!”

Mezihra skončila v pravý čas a Ivan začal znovu cvičit spolu s písní.

Když uslyšela Ivanova slova, když na chvíli zavřela oči, Liscia řekla, „Být silný nestačí. Nezapomeňte být také laskaví. Nikdy se nevzdávejte vzájemného porozumění... To je to, přes co ses chtěl dostat.”

Znovu zašeptala slova, jako by se nad nimi zamyslela.

Mlčky jsem přikývl. „Když jsi malý, slova, která ti říkají dospělí, mají zvláštní způsob, jak s tebou zůstat, že? Obzvlášť pokud jsou od hrdiny, tato slova zůstanou v nějakém koutku tvého srdce, i když vyrosteš. Jako bonus, když tyto věci řekneme dětem, můžeme se spolehnout, že je uslyší i jejich opatrovníci.”

Pak jsem upustil od lehkovážného, vtipkujícího postoje a zvolil vážnější tón.

„Právě teď je klid, ale nakonec se každá země bude muset postavit panství Pána démonů. Tato slova teď pokládám, abych zabránil tomu, že se z toho stane naprostá šlamastyka, která neskončí, dokud jedna nebo druhá strana nebude vyhubena. Mezi schopnostmi Tomoe a informacemi, které jsme si vyměnili s Říší, jsme zjistili, že nemůžeme všechny v panství Pána démonů házet do jednoho pytle. Je-li to možné, než dojde k boji, rád bych vedl rozhovory s těmi, kteří se jim zdají přístupní, jako s koboldy, kteří ušetřili mystické vlky.”

„Pravda...”

„Mám pocit, že až ten čas přijde, počet dospělých v této zemi, kteří jsou silní, laskaví a ochotní nevzdávat se pochopení druhé strany, rozhodne o osudu této země,“ řekl jsem. „Kdyby si většina z nich mohla jen myslet, „Vyhladit démony,“ míříme přímo do totální války. Čím víc lidí si myslí, „Musí existovat démoni, kteří nám rozumí,“ tím více dalších cest budeme moci vidět.”

Když jsem to řekl, Liscia se trochu zasmála a pak mě šťouchla do ramene. „S vysvětlením jsem spokojena, ale... není to pro tebe trochu idealistické?”

„Je to dětská show, jasný? Chci, aby děti měly ideály. Ty ne? Když jsou děti podivně realistické, je to prostě nesnesitelné vidět.”

„...Asi máš pravdu.”

„Kromě toho je úkolem dospělých dívat se na realitu, aby děti mohly dál mluvit o ideálech.”

Byla to také práce krále. Při hledání světlejší budoucnosti, jsem se musel připravit na možnost, že přijde i temná budoucnost. Aby zůstala laskavá, byla síla naprostou nutností. Potřeboval jsem pozvednout sílu národa, rozšířit náš arzenál a nastavit věci tak, abychom vydrželi totální válku, kdyby na to přišlo. Vytvořit národ, který byl jako velký strom s kořeny pevně v zemi, takový, který se nebude třást, ani když přijde bouře.

Zatímco jsem o tom přemýšlel, vypadalo to, že cvičení skončilo. Ivan řekl, „Dobrá práce!“ a poplácal blízké dítě po hlavě. Hostitel, Juna, to odtamtud převzala.

„Jak se vám líbil program, který jsme vám právě přinesli, zpívat s velkou sestrou Tentokrát natáčíme uvnitř hradu, ale uvažujeme o tom, že v budoucnu budeme vysílat živě i z divadel po celé zemi. Až se tak stane, budeme hledat děti, které by s námi zpívaly a cvičily, takže vy všechny maminky a tátové tam venku, přiveďte své děti, aby si s námi hrály! Teď, do příště, teď všichni společně...”

Když Juna dala signál, děti, Roroa, Ivan a Malý Musashibo, který se rafinovaně vplížil na konec, se všichni obrátili ke kameře a zamávali.

„„„Ahoj, ahoj!“““

S hlasy všech se první vzdělávací vysílání na světě chýlilo ke konci.

 

„Je takové horko.... Jen mě nechte zemřít ...“ zasténala Pamille.

„Dobrá práce tam venku, Pamille,“ řekla jí Juna.

Pamille, která byla v Malém Musashibovi, byla teď omámená horkem. Oblek kigurumi musel být uvnitř pěkně žhavý. Juna ji tam ovívala.

Vedle Pamille bylaCarla, držela se za kolena a vzlykala v poloze plodu.

„Muset být vysílána v tom převleku... Je mi tak trapně, že bych mohla umřít.”

Zdálo se, že to, že slečna Dran odvysílala ten super skrovný úbor, ji šokovalo.

...Jo, docela bych s ní soucítil. Serina by mohla být úplná a totální sadistka.

„Čí to byla chyba?“ vybuchla. „Vaše, pane?”

„Ty se obracíš proti mně?! O tom kostýmu rozhodla Serina, jasný?!”

„Ahahaha...“ Zasmála se zvláštním hlasem. „No, víte, říká se, že nadřízený je zodpovědný za rozhodnutí svých podřízených, ne?”

Carla měla oči jako nějaký druh Yandere. Bál jsem se, že mě sejme vyjmutím, nebo křupnutím, nebo bodnutím! (Bál jsem se popsat, co si představuji, tak jsem místo toho zkusil onomatopoeii.)

„Uklidni se, Carlo!“ křičel jsem. „Jestli mě zabiješ, zemřeš taky!”

„Je mi tak trapně, že bych mohla prostě umřít.... Vezmu tě s sebou ...”

A sakra, myslel jsem. Ten pohled v jejích očích, je docela vážný.

„Aisho, pomoc!” zařval jsem.

„Madam Carlo! Jsme na hradě, na hradě!“ vykřikla Aisha.

„Nezastavuj mě, madam Aisho!“ vykřikla Carla. „Jestli ho nezabiju, já sama umřít nemůžu!”

Zatímco ji Aisha držela ve spoutání, spěšně jsem ustoupil.

Proč jsem za Serininy sadistické sklony chytal všechnu tu špínu? Nepochybně to byla jen Carla, která si vylévala beznadějné rozpaky jako vztek.

...Pravděpodobně.

 

A teď, abych šel rovnou k věci, „Společně s velkou sis“ byl hit.

Zvláště u dospělých.

Vím, že jsem to zvládl s dětmi jako cílovou skupinou, ale z nějakého důvodu byli jejich rodiče, opatrovníci a dokonce i dospělí bez dětí do toho ještě víc zapálení.

Pro ženy to byla roztomilost Malého Musashiba a lehce příliš vášnivá, ale stále žhavá Ivanova přitažlivost.

Pro muže to byla chladnokrevnost prvního tokusatsu hrdiny, kterého kdy viděli, ve spojení se sexy ničemností, kterou hrála Carla.

No, dokonce i v Japonsku byly matky, které byly na programu ještě víc závislé než jejich děti, protože ho sledovaly kvůli sexy hercům. Asi to tak bylo.

Tak tomu bylo ve Friedonském království ve dnech, kdy dávali „Spolu s velkou sestrou“, místo aby děti prosily rodiče, aby se na to šli podívat, často jste viděli rodiče prosit své děti.

Tak či tak, děti ten program viděly, takže to bylo v pohodě, ale Liscia se na mě podívala chladně, když zjistila situaci.

„Je to práce dospělého, dívat se na realitu, říkáš.“

„N-No, hele, co je špatného na tom, že dospělí mají sny?“ koktal jsem.

Liscia na mě mlčky zírala.

„...Ne, vážně, jak to vůbec dopadlo?“ zamumlala jsem.

Měl jsem pocit, že úroveň bizarnosti Friedonie zase trochu stoupla.

2 komentáře: