IwS 6 - Kapitola I: Frame Gear 2/4

Lokalita rozhodně dobře zapadá do obrazu „opuštěného ostrova“. To bylo zřejmé z mé vyhlídkové plošiny v Babylonu.

Snažil jsem se pomocí pátrací magie hledat lidi, ale bylo to neplodné. Celé to místo bylo bez života. Přestěhovali jsme se na širokou písečnou pláž. Měl jsem na ní dobrý výhled ze vzduchu. Přivolaný pták, který našel ostrov, si mě všiml a snesl se dolů. Páni, ty jsi ale velký pták. Byl velký, s kudrnatým smaragdovým peřím a připomínal jeřába.

„Zříceniny jsou v lese, nedaleko odtud.“ Kougyoku, sedící mi na rameni, promluvil. Podíval jsem se před sebe a viděl jsem jen hustý shluk stromů. Ale nedělal jsem si velké starosti, protože ostrov nebyl nijak zvlášť velký.

„Touya-dono, opravdu tu nejsou žádní lidé, že?”

„No, soudě podle mého pátrání.... Rozhodně tu nejsou žádní lidé.”

Yae vedla postup a prosekávala cestu mezi větvemi a šlahouny, které nám blokovaly cestu. Nedostatek lidské činnosti mohl umožnit, aby se monstrům nebo magickým zvířatům dařilo. S tou myšlenkou v hlavě jsme opatrně postupovali kupředu. Yae náhle zvedla ruku a způsobila, že jsme všichni ztuhli.

„...Nedaleko je něco divného, to je.“ Yae si při řeči připravila meč. Jako by ji všichni následovali, připravili si zbraně a rozhlíželi se po okolí cvičenýma, podezřívavýma očima.

...Paulo, nemusíš se prát.

Zíral jsem na oživlého vycpaného medvěda, který nevysvětlitelně házel stíny do vzduchu. Stejně jako ona udržovala mou pozornost, cítil jsem, jak se před námi v podrostu vynořuje nějaká přítomnost.

Ze stínu se pomalu vynořila obludná démonická bestie, podobná nosorožci. Dobře, říkal jsem, že je jako nosorožec, ale ve skutečnosti má tři rohy. V tom případě, myslím, že by bylo vhodnější nazývat to triceratops. Uprostřed nosu měl jediný roh a z čela mu vystupovaly dva menší rohy. Měl čtyři velké, tlusté nohy a tuhou kůži, která připomínala pásovce. Oči mu rudě svítily jako krev, hruď se mu zvedala a klesala v nejistém rytmu, neexistovaly dvě cesty. Ta věc byla nepřátelská.

S náhlým zabručením sklonila rohy a neuvěřitelně rychle se k nám vrhla.

Než jsem mohl vytáhnout Brunhild, Yumina rychle zareagovala a vypálila na bestii ze svého modelu Colt Army 1860.

Kulka, kterou vystřelila, prorazila nosorožci pravé oko. Neuvěřitelná rána, vzhledem k tomu, že neměla čas zamířit. Bestie se zapotácela a její útok zpomalil. Linze vycítila svou šanci a seslala kouzlo.

„Proplétej se, lede! zmrazená kletba: ledová vazba [Icebind]!“ Nosorožčí šelma měla nohy přimrzlé k zemi a její postup byl zcela zastaven. Lu k němu vyskočila a několikrát ho sekla do kolena. Šelma se začala napínat a pokoušela se led roztříštit pouhou silou.

Na základě Luina návrhu, Elze vyskočila a zuřivě švihla netvora pravým hákem, až ho omámila. Yae naopak využila svou Touku, aby to všechno ukončila, a jedním rychlým pohybem prosekla monstru krk. Hlava mu sklouzla z těla, useknutá.

„W-Whoa...“ Zabily ho během několika vteřin! Co je to za týmovou práci?!

„Nebyla to vůbec žádná výzva, nebyla.”

„Pravděpodobně to bylo kolem zelené hodnosti ... asi jo.”

„Hmm, to by mě zajímalo. Myslím, že výzbroj z fráze nám rozhodně dala výhodu. Kdyby to byla jen obyčejná čepel, byl by to mnohem větší problém. Pravděpodobně modrá hodnost.”

„Máš pravdu, má pěkně tuhou kůži.”

„Navrhovala bych to sklidit, nebo si mrtvolu nechat na později.“ Všichni do mrtvoly líně šťourali zbraněmi. Ani jsem neměl šanci se ho dotknout...

„Vypadá trochu jako pancéřovaný nosorožec, ale.... Takovou kouzelnou bestii jsem ještě neviděla. Je to snad nový druh?” Jak Leen uvažovala o takové věci, popadl jsem mrtvé tělo a hodil ho do [skladu]. Rozhodl jsem se to později prozkoumat trochu důkladněji.

Potom jsme pokračovali dál. Postavili jsme se dvouhlavému hadovi, šestinohému vlkovi a dlouhonohé opici. Dívky nemilosrdně zabily každou šelmu, aniž bych měl příležitost hnout prstem, a každá šelma, se kterou jsme se setkali, Leen komentovala, jak je každý konkrétní exemplář neobvyklý.

Vypadali podobně jako známé druhy, ale malé detaily byly trochu jiné. Přemýšlel jsem, jestli to není důsledek toho, že prostředí ostrova ovlivňuje jejich vývoj, něco jako Galapágy v mém světě.

Ostrov byl zcela izolován od okolního světa, takže by dávalo smysl předpokládat, že tvorové, kteří na něm žijí, budou mít jiné potřeby než ti, kteří žijí v zalidněnějších oblastech. To mi dělalo trochu starosti, protože by to pravděpodobně znamenalo, že magická zvířata, která jsme dosud zabíjeli, jsou ohrožené druhy. Očividně však ochrana takových druhů nebyla na tomto světě považována za hlavní prioritu. Nemohl jsem jim to mít za zlé. Zvířata jako ta, často ohrožovala lidské životy, takže to byl scénář „my versus oni“.

Běžná zvířata, jako jsou ještěrky, původní ptáci a hlodavci, si od nás většinou držela odstup. Předpokládal jsem, že je to kvůli tomu, že Kohaku a ostatní Nebeská zvířata jsou s námi. Jejich účinky se však netýkaly ani kouzelných zvířat.

Jak jsme pokračovali, byli jsme několikrát napadeni ještě více šelmami. Elze a ostatní se o ně bez problémů postaraly. Nechápejte mě špatně, byla jsem šťastný, že se o sebe a o mě dokážou postarat, ale... cítil jsem se trochu odstrčený.

„Oh.“ Nakonec jsme dorazili na mýtinu v porostu džungle. Přímo tam, jako by na nás čekala, byla obsidiánová pyramida.

Vypadalo to, že je asi osm metrů vysoké a každá její strana byla asi deset metrů dlouhá. Byla pokrytá vinnou révou a břečťanem, jako by se jí nikdo nedotkl už mnoho let. Skutečná stavba však zůstala zcela nepoškozena.

„Jo, nemám ponětí, kde je na té věci vchod…“ Obešel jsem ho, ale nemohl jsem ho moc rozeznat kvůli hustým rostlinám, které zakrývaly stavbu. To je otravné, prostě se o to postarám...

„Vystup, ohni! Vířivá spirála: ohnivá bouře [Firestorm]!“ Kolem pyramidy se objal ohnivý vír. Převzal jsem nad ním kontrolu a dával si pozor, abych nespálil žádné stromy v okolí. Réva se proměnila v popel jen s malým odporem. Jediné, co teď zůstalo, byla velká černá pyramida.

Podíval jsem se na ni zblízka a všiml jsem si tenké, švu podobné rýhy, táhnoucí se po jejím povrchu. Natáhl jsem ruku a přejel po ní prstem.

„YYYOWCH!!! JE TO HORKÉ, AH KRUCI! PROČ JSEM TO NEČEKAL?!“ Rychle jsem se podíval na svou ruku. Naštěstí nebyla spálená. Jsem totální idiot ...

Nalil jsem studenou vodu na pyramidu shora a ze stavby začala rychle stoupat pára.

Huh, počkej chvilku... Bylo to vážně tak horké? Mám štěstí, že jsem se nespálil... Ale počkat, nedostal jsem na kůži ani škrábnutí? Moje ruka není ani trochu červená ...

Došlo mi, že to asi souvisí s tím, že mám technicky tělo dětského boha.

No, to je fuk. Tentokrát za to budu vděčný, asi jo.

Myslel jsem, že rychlý rozdíl v teplotě způsobí praskliny nebo trhliny na povrchu, ale nic se nestalo. Položil jsem ruku na nyní zchlazený povrch pyramidy a nahmatal rýhu. Bylo to asi ve výšce ramen. Hmatal jsem podél drážky, až jsem se dostal k části, která byla širší než ostatní strany. Bylo to dost široké, aby se mi tam vešla ruka.

To je něco jako ta věc s ústy pravdy v Římě, že? Mám do toho strčit ruku?

...Neusekne mi to ruku, že ne? Opatrně jsem natáhl paži a vsunul ruku do díry a část drážky začala zářit jasně zelenou barvou. Část pyramidy se náhle pohnula a rozšířila do podoby připomínající dveře. Ale neměly kliku u dveří. Vypadalo to spíš jako rytina dveří než jako dveře samotné.

„Zase tohle, co?“ Natáhl jsem ruku a dotkl se vyrážených dveří. Přesně jak jsem očekával, podařilo se mi tím bez problémů projít. Ocitl jsem se ve spoře osvětlené místnosti se šesti pilíři obklopujícími kouzelný kruh. Jo, to je ono. Je to teleport z Babylonu.

Našel jsem to. Teď se přesunu, dobře?

Rozumím. Buďte opatrný Poslal jsem zprávu Kohaku a ostatním venku a pak začal aktivovat sloupy.

Jako hodinky, naposledy jsem aktivoval nulovou magii a pohltila mě spirála oslňujícího světla.

Jak světlo pohasínalo, ocitl jsem se ve známé scéně.

Nebe nad hlavou bylo modré, tu a tam poseté několika mraky. Tráva, na které jsem teď stál, byla nádherně zelená a všude kolem byly stromy. Sluneční světlo se ve vodě třpytilo, jak proudilo v nedalekém kanálu. Rozhodně jsem byl na palubě Babylonu.

Rozhlédl jsem se a najednou jsem si všiml černé budovy po své pravici. Zdálo se, že se táhne dost daleko. Také jsem si všiml, že poblíž je budova školy.

Bože, je tady zařízení Babylon tak široké jako ostrov sám? Udělal jsem krok vpřed s úmyslem pátrat, když na mě někdo vyskočil zpoza nedalekého stromu.

„Hiyaaaaah!!!“ Útočnice se po mně ohnala těžkou kovovou tyčí.

CO? Byl jsem zaskočen, ale přesto jsem se jen tak tak vyhnul napadení. Přesto jsem i tehdy jasně viděl, že konec té zbraně zanechal v hlíně značnou odřeninu. Rychle jsem se soustředil, abych se podíval, čím mě právě napadli, a ... byl to obrovský hasák. Ani náhodou. Hotovo. Nooope.

„Slyš cestovateli. Udělal jsi dobře, že ses vyhnul mému útoku. Jako by to nikdy nikdo nedokázal, páni!“ Moje útočnice se rozzářila od ucha k uchu, když se opřela o hasák. Vlasy měla dlouhé, neuspořádané, rudé. Oči měla jako z mandlí a v jejím drzém úsměvu nebyl ani náznak strachu.

„I když je to možná proto, že jsi jediný, proti komu jsem kdy zaútočila.“ Při své poznámce se suše zasmála. Tato mladá dívka byla určitě terminálním gynoidem Babylonu. Jednu minutu mluvila jako starší chlap a pak jako by se propadla do něčeho holčičího. Měla na sobě také sukni, takže její celkový oděv byl podobný tomu, který nosila Cesca a ostatní.

Ale bylo na ní ještě něco.... Byla šíleně malá. Vypadala jen o trochu vyšší než Renne. Rosetta byla nejmenší z terminálních gynoidů Babylonu, ale tahle byla menší než ona.

„Ehm... a ty jsi?”

„Jsem známá jako Fredmonica. Ale můžeš mi říkat Monico! Jsem jako terminalní gynoid tohoto Babylonu a tak! Jmenuj se.”

„Ehm, jsem Mochizuki Touya. Touya je moje křestní jméno. Jsem... pán zahrady, dílny a alchymistické laboratoře… Jo, to jsou všichni.”

„Zahrada... Cesčino panství! Vidím, že vlastní více Babylonů. Jsi .. velmi působivý. Takže mi musíš ukázat, jestli máš taky ty správný věci!“ Monica sevřela hasák a znovu se na mě vrhla. Hej, uklidni se! Copak tady nemáš žádné hranice?! „[Slip].”

„Uwhoa!“ Monica najednou vyletěla dozadu, jako by ji někdo strčil, a obě nohy se vznesly do vzduchu. Oh... pěkné kalhotky.

Monica se rychle vyškrábala na nohy a přidržela si sukni.

„Díval ses na moje spodní prádlo?”

„Cože? Ahaha... no, možná jsi trochu mladá na to, abys byla v černém.“ Když o tom tak přemýšlím, když je stejná jako Cesca a ostatní... tak je jí asi pět tisíc let? Tak to asi není moc mladá. Monica se posadila na zem a zatahala se za sukni. Obličej jí rudě pálil.

Je v pořádku? Každý terminální gynoid, kterého jsem dosud potkal, byl nějaký divný úchyl, takže její reakce mě rozhodila. Začala jsem cítit hlubokou hrůzu, která se ve mně vznášela.

„...Pak jsi mi jako, úplně nenechal jinou... možnost...”

„Huh?”

„JDEM JE VYČISTIT Z TVÉ FREKVENČNÍ PAMĚTI!“ Monica začala kvílet jako siréna, rozběhla se ke mně a mávala hasákem. Hej, to je nebezpečné!

„[Shield].”

„Huoh!!!“ Utvořil jsem před sebou neviditelnou bariéru, která odrážela útok. Monica udeřila do přední části a převrátila se kvůli zpětnému rázu. Trochu se skutálela a nakonec se zastavila, její poslední poloha byla jedna z dívek, která se zřítila na zem, za zády vysoko ve vzduchu. Sukni měla přirozeně vyhrnutou až nahoru a kalhotky úplně odkryté pod širým nebem. Její spodní prádlo bylo dost dospělé, všestranně. Bylo černé a zdobené krajkovými provázky.

Nakonec se natáhla, převalila se na záda a zůstala tam ležet natažená jako hvězdice. Uh... tvoje kalhotky jsou pořád vidět.

„Skutečné neštěstí na mě dnes svítí... Jsem úplně vyřízená!“ Když vyhlašovala porážku, trochu popotáhla. A pak, z ničeho nic.... Cítil jsem, jak mě zaplavila vlna viny. Z pohledu někoho zvenčí by to vypadalo, že jsem šikanoval dítě, přehodil jí sukni a pak ji rozplakal. Nechtěl jsem, aby to tak dopadlo!

„Výborně, uwah... jste přijat jako kompatibilní jedinec. od teď Fredmonica, letecký rám číslo dvacet osm, je zavázán tvým přáním, waaah.“ Prosím, přestaň plakat. Zní to hrozně, když brečíš. Nakonec slzy přece jen ustaly. Volala na mě ze země.

„Mistře, pomozte mi vstát.“ Chytil jsem Monicu za ruku a vytáhl ji nahoru. Využila této příležitosti, aby mě přistihla nepřipraveného, objala mě a ukradla mi polibek ze rtů.

„Mmmph?!“ Chytila mě! Byl jsem neopatrný a ona mě uvěznila! Proč se nemůžu poučit ze svých chyb?! Monica se po krátké chvíli oddělila rty od mých. Po tváři se jí rozlil úsměv spolu s růžovým ruměncem.

„Registrace dokončena. Vaše genetická informace proudí ve mně, pane. Ty teď máš rád Babylonský hangár, hurá!”

„Babylonský hangár?!“ Do prdele, to je hangár?! Dokázal jsem to! Bingo, baby!


2 komentáře: