IwS 6 - Kapitola III: Pokud jste připraveni, není se čeho bát! 6/11

„Páni... Je opravdu lesklý a zlatý ...” Daleko na západ od Oeda, jsem našel orichalcum golema odpočívat v hlubokém údolí, útulně usazeného mezi několika obrovskými horami.

Byl o něco větší než mithrilový golem a na jeho zlatém těle se odrážely sluneční paprsky, když sestupovaly údolím. Při chůzi nádherně zářil. Věděl jsem, co to je v okamžiku, kdy jsem to uviděl. Tvor byl velký asi jako Frame Gear.

Pravděpodobně měl uvnitř jádro, podobně jako mithril golem.

Jeho drsné kamenné tělo mělo dvě velké paže. Měl malé nožičky a široký trup. Celkově to vypadalo dost podobně jako mithril golem, takže jsem předpokládal, že jádro bude na stejném místě.

„Jediné, co musím udělat, je zničit mu hrudník, tohle by mělo být docela jednoduché. [Slip].“ S velkým třeskem otřásl údolím mohutný otřes. Pozlacený golem se zřítil na zem.

[Gravity].“ Neztrácel jsem čas tím, že jsem ho přišpendlil k zemi následným kouzlem. Rychle jsem použil [sklad] k vytažení malého fragmentu fráze. Nalil jsem do něj magii, přetvořil ho do velikosti baseballového míčku a zvýšil jeho tvrdost, až byl tvrdší než orichalcum.

[Gate].“ Zavolal jsem portál a nenuceně jím prostrčil malou kouli a přitom použil [gravitaci].

Spojovací portál byl těsně nad Golemovou hrudí a během několika vteřin jím proletěla drobná křišťálová koule a přistála na své značce. Míč, který byl několiksetkrát těžší, než měl být, golemovo tělo zcela vymazal. Ozvala se obludná rána a golem konečně zmlkl.

Bylo to moje patentované [slip], [gravity], a [gate] kombo... Možná to bylo trochu přehnané.

Opatrně jsem přistoupil ke golemovu tělu, abych se ujistil, že je mrtvý. Jak jsem předpokládal, jádro bylo umístěno v hrudi.

Znovu jsem otevřel svůj [sklad] a začal sklízet golemovu mrtvolu. Mise splněna! Člověče, to bylo jednoduchý.

Náhle se odnikud ozval hluk a já se otočil a uviděl, jak z podrostu vyběhl jelen. Skoro jsem se lekl, ale rozhodně nebylo neobvyklé vidět kolem dovádějícího jelena.

Jelen se na mě ani nepodíval, místo toho klusal k nedaleké řece. Zdálo se, že se lidí vůbec nebojí.

Jelen, co... Možná bych si měl vzít domů zvěřinu... Ne, ne, ovládej se, Touyo. Tohle je roztomilý jelen bez strachu z lidí, neměl bych ho rozřezávat a jíst jeho jemné maso...

Když se má pozornost soustředila na jelena, najednou jsem si všiml, že na břehu řeky něco leží. Co je to...? Udělal jsem krok vpřed, abych lépe viděl, a pomalu jsem si uvědomil, co to je. Začal jsem utíkat rychleji. Byl to člověk. Zraněná osoba.

„Hej! Hej ty! Jsi v pořádku?!“ Skočil jsem k řece. Zhroucená osoba vypadala jako mladá žena.

Vypadala zhruba stejně stará jako Elze a Linze. Šaty měla roztrhané a zablácené, ale její vlasy byly dlouhé, čisté. Byla pokrytá škrábanci, řeznými ranami a ranami po celém těle. Krátce mě napadlo, jestli ji nevyplavil proud řeky.

Držel jsem ji v náručí a vytáhl na břeh. Okamžitě jsem si všiml něčeho neobvyklého na její pravé noze. Huh... je rozbitá? Oh. Oh ne... Sroloval jsem jí hakamu, abych jí prohlédl nohu, ale zjistil jsem, že tam od kolene dolů není. Byla roztrhaná a rozdrcená jako kus syrového masa. Rychle jsem zjistil, že její pravá ruka je v podobném stavu, rozříznutá v zápěstí.

Pořádně jsem se na ni podíval a zjistil, že má po zádech obrovské šrámy. Zřetelně ji pořezali mečem.

Předpokládal jsem, že je mrtvá, ale slyšel jsem, jak slabě dýchá. Kdybych na ni nenarazil, nejspíš by se utopila. Ale přežít tak daleko ji činilo vskutku houževnatou.

Rozhodl jsem se přestat uvažovat a začít léčit!

„Vystup, světlo! Klid bohyně: Megaléčení [Mega Heal]!“ Seslal jsem své nejsilnější zotavovací kouzlo a všechny rány na jejím těle se zavřely najednou. Modřiny jí také vybledly. Rána na noze se také zacelila, ale chybějící maso se nezregenerovalo. Rozhodl jsem se použít [zotavení], když už jsem byl v tom. Nechtěl jsem zjistit, že byla také otrávena nebo tak něco.

„...Gh...”

„Hej! Jsi se mnou?“ Pomalu otevřela oči a mířila na mě fialovýma očima.

„...Ah...“ Snažila se promluvit... ale rychle zavřela oči a znovu upadla do bezvědomí.

„Guh... Vezmu ji do alchymistické laboratoře. Flora říkala, že tam bude možné regenerovat končetiny nebo tak něco, myslím ... Doufejme, že jí tu nohu obnovíme.“ Vzal jsem dívku do náruče a přitom jsem otevřel [bránu] směrem k alchymistické laboratoři.

 

„Kde je ta dívka?”        

„Spí uvnitř kapsle Lazarus v alchymistické laboratoři. Flora a Lu se o ni právě starají.“ Odpověděl jsem Linze na otázku, když jsem se opřel v křesle. Chtěl jsem se o ni také postarat, ale Yumina a Lu mě rychle vykoply. Není to tak, že bych chtěl okukovat nahou dívku, které opravovali tělo, když se vznášela v regenerující kapsli… Čestně.

Zřejmě byla přímo na prahu smrti. Flora řekla, že kdybych ji našel jen o pár minut později, už by na tomhle světě nebyla. Možná, že ten jelen byl průvodce shora...

„A jak dlouho bude proces regenerace trvat, Touya-dono?”

„Zdá se, že to bude trvat asi den.”

„Je opravdu úžasné, že chybějící ruka a noha mohou být znovu narostlé za pouhý den, to je...” To opravdu je. Technologie Babylonu je síla, se kterou je třeba počítat. Bláznivé pomyšlení, že to může dělat věci jako klony nebo homunculi... Ale asi se na něco takového právě teď dívám...

Když mi Cesca nalévala šálek čaje, upřel jsem na ni oči. Ty terminální gynoidy měly biologické a mechanické části, takže mi připadaly spíš jako kyborgové. Nebo možná měly blíž k mechanickým formám života, z té staré televizní show a fronty na hračky, kde se roboti mohli proměnit v auta a tak... Hm... Bylo by divné, kdyby to dokázaly.

„...Mistře, cítím vaše pronikavé vzrušení, jak mě probodává a masíruje celou mou kůži. Chápu, že mi mlčky nařizujete, abych vám předala své tělo na dnešní zpustošení.“ Myslel jsem, že se s ní nemusím ničeho obávat. Byla to zbytečná omluva pro robogirl.

Držela své tělo blízko mého a já vstal, abych odešel, jakmile se o mě začala svíjet a drtit. Odešel jsem do dílny. Přece jen jsem musel Rosettě předat své těžce vydělané orichalcum.

Když jsem přišel, našel jsem Rosettu, jak upravuje nejnovějšího Chevaliera. Rosetta byla jistě šikovná, aplikovala nejnovější úpravy a vylepšení na každého robota, který dokončil výrobu a montáž.

„Hej, mám pro tebe trochu orichalcumu.“                                 

„Opravdu rychlá práce, pane! Omlouvám se, pane! Zastavila jsem sériovou výrobu, protože jsem věřila, že to bude trvat déle, pane!“

Vytáhl jsem tělo orichalcum golema ze [skladu], a ujistil jsem se, že jsem odřízl část těsně pod pravým loktem, abych si ji nechal pro sebe.

S tím mohla sériová výroba znovu začít.

„Proboha, pane...! To je strašně moc golem! Dokonce příliš mnoho!“

„Cože? Opravdu?”

„Ano, pane! Ve srovnání s jinými materiály toho orichalcum tolik nepotřebujeme! Nezáleží na tom, myslím, že nic takového jako příliš mnoho předpokládám, pane! Z této věci pravděpodobně dokážeme vyrobit mnoho Frame Gearů, pane!“ Když mluvila, podlaha dílny se otevřela kolem golema a celého ho spolkla.

„Nyní, pane! Ráda bych si s tebou promluvila o těžkém rytíři, Chevalierovi! Konkrétně, pane! Jeho vybavení! Ve výchozím nastavení je vybaven mečem, ale má i další vybavení! Ochrana ve stylu štítu, palcát, bitevní kladivo, kopí, halapartna a bitevní sekera! Stačí to, pane? Nebo mám vysadit a dát ti dalších dvacet?“

„Ehm, ne. To zní docela dobře. Hádám, že boj s frází bude spíš hra na mlácení, protože jsou odolné vůči magii a tak.“ Došlo mi, že solidní strategie na ně je jít s bitevním kladivem, ale nevadily by mi ani schopnosti na dálku. To znamená, že množství střelného prachu potřebné pro tak velkou zbraň bylo prostě nerealizovatelné... Tehdy, mě napadlo něco jiného.

„Dokázala bys vyrobit něco jako... střelné zbraně? Jako luk?”

„Mohla bych, pane... ale upřímně pochybuji, že by to bylo něco platné proti tvrdému krunýři fráze, při vší úctě, pane. Mohlo by to fungovat, když se přiblížíte a budete střílet plnou silou, pane! Ale to by pokazilo dostřel.” Oh, dobrá poznámka... hádám, že dálkový dosah je k ničemu. No, to naštve.

„Tak co takhle zbraň na blízko se schopnostmi dlouhého doletu? Jako zbraň s velkou železnou koulí na řetězu, kterou můžeš mávat kolem nebo tak něco.“

„Myslíte ranní hvězdu, pane? To je proveditelné.” Byl jsem si docela jistý, že ranní hvězdy nejsou tak flexibilní a jsou spíš jako zbraně na blízko, ale nechal jsem to být. Asi to tak v tomhle světě prostě bylo.

Po odchodu z dílny jsem zamířil do alchymistické laboratoře zkontrolovat tu Eashenskou dívku.

Ale osud tomu chtěl, Lu mi odepřela přístup.

„Její zranění budou pravděpodobně do zítřka vyléčena, ale.... Není jisté, kdy nabude vědomí.”

„Hrmph... bylo by špatné, kdyby byla traumatizovaná nebo tak něco...“ Soudě podle těch zranění, ji určitě někdo napadl. V ideálním světě, být tak blízko smrti by nezanechalo žádné trvalé duševní jizvy, ale... Věděl jsem, že to tak pravděpodobně neskončí.

„Ah, Touyo. Vem si to.“ Lu mi podala předmět. Byl to malý medailon o průměru asi deset centimetrů. Byl vyroben z lesklého kovu a kolem byla omotaná stříbrná šňůrka.

„Ta dívka to měla na krku. Mohlo by nám to nějak pomoci ji identifikovat…“ Medailon měl na sobě složitou rytinu, kterou očividně udělal někdo mimořádně zručný. Druhá strana byla úplně rovná a neposkvrněná. Na přední straně, jsem nemohl přesně rozeznat, co je to za řezbu, ale trochu to připomínalo slunce. Přinejmenším to nevypadalo jako rodinný znak nebo erb.

Rozhodl jsem se to zatím držet.

Už se nedalo nic moc dělat, tak jsem se vrátil do hradu. Jak jsem procházel chodbami, objevila se Lapis.

Lapis a Cecile sloužily mé rodině od té doby, co jsme žili v belfastském sídle. Nyní byly formálními obyvateli Brunhildu, samozřejmě.

Zatímco nám ty dvě sloužily v Belfastu, zůstaly s námi zdánlivě jménem belfastské tajné služby, Espion. Ale když bylo mé zasnoubení s Yuminou formálně oznámeno, skončily a staly se našimi služkami na plný úvazek v Brunhildu. Prozatím byla hlavní služkou Brunhildu Lapis.

„Vaše Výsosti, musíme si promluvit.“

„Hm? Co se děje?“

„Ráda bych viděla, jak se zde rozšíří personál. Já, Cecile, Renne a Cesca nestačíme pořádně uklidit všechny pokoje a pobavit všechny možné hosty...“ To bylo rozumné. Viděl jsem, odkud přichází. Bylo nerozumné očekávat, že se všechny čtyři postarají o každou povinnost od úklidu, přes pohoštění hostů až po péči o nás. Z toho, co jsem slyšel, někteří členové Tsubakinina zpravodajského sboru tu a tam pomáhali, ale měli také své vlastní práce.

„Takže jistá věc. Uvidím, jak sehnat další zaměstnance. Na kolik jsi myslela?“

„Myslím, že bychom potřebovali najmout asi deset dalších služebných. Potřebujeme služebnictvo, které se bude starat o prádelnu, ubikace pro ženy, pokojské a kuchyňské práce. Ty přidělené do kuchyně budou přímo sloužit šéfkuchařce Cree a ty, které budou pracovat v salonu, budou přímo sloužit pod Cecile.“ To byl docela nárůst personálu, ale cítil jsem, že je to dobře opodstatněné.

„Nebudeme najímat ani prostřednictvím Cechu služebných, ale prostřednictvím osobního najímání a doporučení. Chtěli bychom, abyste vedl závěrečné rozhovory, Vaše Výsosti. Navíc, Renne a Cesca budou přiděleny jako služky zodpovědné přímo za obsluhu vašich potřeb.” Hm... Renne mi nevadí, ale... Jsem trochu nesvůj, když je Cesca se mnou. Ale na druhou stranu by bylo lepší, kdyby ta perverzní robo-služka obsluhovala přímo mě, než aby obtěžovala hosty.

„Vezmu si na starost také výcvik personálu v nezbytných bojových opatřeních.”

„Počkej, bojový výcvik?! To je něco, co potřebujete?”

„Nikdy nemůžeme vědět, kde může být nepřítel, Vaše Výsosti. Dívka se slabou vůlí, která nedokáže poskytnout podporu, je selhání služky. Pravá služka je vybavena na řešení každé možné situace.“ Lapis sklonila hlavu a tiše se usmála. Služky to měly očividně těžké.

Najednou jsem si vzpomněl, že Angie z Lihney je také zkušená bojovnice, a tak mě napadlo, jestli studium bojové taktiky není jen něco, co tady služebné dělají.

No, bylo dobré mít služky, které se o sebe taky uměly postarat, tak jsem to povolil.

Zajímalo mě, jestli se Renne na takových věcech podílí, tak jsem se pro jistotu zeptal.

„Renne už se učí dobře od Cecile. Darebáci tady nebudou schopni držet svíčku na její skvostné technice s dýkou.“ V čem ji vlastně cvičíš?! Učila jsi ji divné věci, když jsem měl hlavu otočenou? Jak děsivá banda to byla...

Pojal jsem plíživé podezření, že služky na tomto světě jsou něco úplně jiného.


3 komentáře:

  1. Povinnosti sluzek : uklid vseho od necistot po mrtvoly 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem, tak ďalšia manželka na ceste a slúžky sú dobré v obsluhe, či v práci s nožom.

    OdpovědětVymazat