HRH 7 - Kapitola 2: Naléhavé zprávy a schůzka 5/5

Jo…ne. To nemůže být pravda.

Znělo to jako hlas mladého muže, takže na tom mamutovi nejspíš jel.

„Pane, schovej se za mě.“ Aisha přispěchala a postavila se přede mě.

Hal a Kaede byli také napjatí a připraveni k akci, zatímco Juna jemně čekala po mém boku.

Možná proto, že se najednou objevilo tak mohutné zvíře, všichni přešli do bojového módu.

Roroa, protože nebyla bojovnice, vzala Tomoe a evakuovala se na místo o kousek dál. Pravděpodobně vycítil náš neklid a hlas nahoře se změnil ve výhružný.

„Kdo jste, hoši? Neplánujete napadnout tuto dílnu, že ne?“

„Cože?! Ne, nejsme! My...“

„Oookyakya!“ Než jsem to stačil vysvětlit, někdo seskočil z mamuta.

Ten, kdo se před přistáním převrátil ve vzduchu, byl bílý opičí zvířecí muž. Bílá opice... Nepatřil k rase sněžných opic, možná k jedné z pěti ras ze zasněžených plání?

Stál asi sto šedesát centimetrů vysoký a na první pohled vypadal na patnáct, možná šestnáct. Než aby měl opičí obličej, měl velké uši a dlouhé kotlety a to, čemu se říká opičí rysy.

I v tomto chladném podnebí měl na sobě košili s krátkým rukávem a polodlouhé kalhoty a ruce a nohy, které z nich vylézaly, měly husté chlupy stejné barvy jako vlasy na hlavě. Měl dlouhý ocas jako lemur vyrůstající z polodlouhých kalhot, a kdybych ho měl rychle popsat, vypadal jako živá verze Sun Wukonga (bílá opičí verze) z Putování na západ. Ten (bílý) Sun Wukong napřáhl ruku, jako by zaujal pózu.

„Oookyakya! Ty máš ale nervy, když se snažíš dostat do Taruiny dílny! Já, velký Kuu Taisei, nemám slitování tváří v tvář takové drzosti! Doufám, že jste připraveni ...“

„Mistře Kuu!“ Slabý hlas se ozval z vrcholku jeho mamuta. Dívka s králičíma ušima vystrčila hlavu a vykřikla, „Prosím tě, nevyvolávej si najednou rvačky s lidmi!“

Tato asi sedmnáctiletá dívka byla zřejmě příslušnicí rasy bílých králíků, stejně jako paní vedoucí obchodu ve městě. Teď mi připadala spíš jako králičí dívka, i když na sobě měla tlustý kabát, na kterém nebylo vidět moc kůže.

Dívka seskočila a postavila se vedle Kuua. „Jestli způsobíš scénu, tvůj otec se zase naštve, víš?“

„Oookyah? ale Leporino, ti chlapi jsou ozbrojení, takže jsou to bandité, že? Myslíš, že vydržím, až bude Taruina dílna napadena?“

Banditi…? Vypadalo to, že jsme byli špatně pochopeni.

Dívka jménem Leporina si dala ruce v bok a řekla, „No tak, tak to zjevně není. Podívej se támhle. Vidíš tu holčičku, že? Který bandita s sebou při nájezdu přivede dítě? Jsou to jen obyčejní dobrodruzi, kteří byli překvapeni tvým numothem, že?“

Když to řekla, Leporina hladila... chobot numota (?) jednou rukou ukazovala na Rorou a Tomoe druhou.

Kuu překvapeně otevřel oči. „Oookyah? Máš pravdu, je tam roztomilá dívka.“

Než jsem ho stačil zastavit, Kuu zamířil k Roroe. Schováje za sebou Tomoe, Roroa si dala ruce v bok a zamračila se na Kuua.

„Ah! Hej…“ začal jsem.

„Cože? Nemůžu dopustit, aby ses zamiloval do mé hezké tváře,“ řekla Roroa. „Už mám muže, do kterého jsem se zamilovala.“

„Cože? Nemám co dělat s někým, jako jsi ty, kdo nemá žádné.“

„Nemá žádné...?“ Roroa sklouzla pohledem na svou hruď a pak vytřeštila oči.

Zatímco Roroa tiše vykřikla překvapením, Kuu se rozhlédl za ní.

On šel po Tomoe?!

„Ty jsi ale roztomilá! Jak se jmenuješ?“

„T-Tomoe...“

„Tomoe, jo! To je dobré jméno! Hej, Tomoe...“

„A-ano...?“

„Budeš mou nevěstou?“

S těmito slovy atmosféra zamrzla. Podnebí už bylo chladné, ale teď mi připadalo ještě chladnější.

Tomoe...jeho nevěsta? Zrovna se potkali a tenhle muž se už snažil vztáhnout ruku na naši roztomilou sestřičku? Než jsem se nadál, cítil jsem hněv, který vyzařoval z Aishy vedle mě.

Byla to … výzva pro nás, že?

Museli jsme ho dostat na jeho místo.

„Aisho,“ řekl jsem rozčileně.

„Co se děje, sire? Mám chuť rozřezat opici, víš.“

„Dovolím to.“

Krev mi stoupla do hlavy, protože se vysmíval Roroe, členovi mé rodiny, a snažil se vytáhnout mou malou sestru, Tomoe. V mém starém světě byl příběh, že? Zabít démonickou opici byla práce pro psa, Shippeitarou. Když jsem se chystal poštvat divokého psa Aishu na tu drzou opici....

„Oba dva, uklidněte se,“ nařídila Juna.

„„Gwuh!““

Juna nás oba chytila zezadu za krk. Nemoci dýchat, otočil jsem se, abych se na ni podíval, a Juna mě pokárala a do jejího úsměvu pronikl hněv.

„Vy dva, tohle je jiná země, uvědomujete si? Oba musíte zvážit své pozice, tak prosím nedělejte nic, co by způsobilo potíže.“

„Uh, pravda...“

„P-Promiň.“

„Upřímně... Teď poslouchejte, pane, madam Aisho.“ Juna mi přitiskla prst na hruď, pak s mocným úsměvem vložila obličej mezi Aishin a můj a zašeptala nám do uší, „V takových chvílích se ho musíte zbavit tak, aby se na to nepřišlo.“

„„Cože?!““

Aisha a já jsme nakonec proti své vůli na Junu zírali.

Pak Juna řekla, „Hee hee, jen žertuju,“ a obdařila nás okouzlujícím úsměvem.

I když se mi ulevilo, že to byl jen vtip... když jsem byl právě svědkem toho, jak byla děsivá, když byla naštvaná, pochyboval jsem, že to byl opravdu vtip.

Možná, že hněv, který jsem viděl, jak do jejího úsměvu prosakuje, nebyl namířen proti nám dvěma a i Juna se zlobila na Kuuovo chování? Když jsem se podíval na Junu, vzhledem k tomu ...

„Když řeknu, že je to vtip, je to vtip,“ trvala na svém s úsměvem.

Jo. Raději na to moc nemyslet.

Bez ohledu na to, jak o tom přemýšlím, bude to vyvolávat problémy, které nepotřebuji. Díky ní se mi podařilo hlavně zchladit hlavu. Prozatím jsem se víc bál o Tomoe a Rorou.

Podíval jsem se a Roroa se hádala s Kuuem. „Hej, ty! Řekl jsi, že žádné nemám, tak proč se snažíš svést takovou holčičku, jako je ona, co?!“

„Cože? Ty mi nerozumíš? Říkal jsem, že nemáš srst, jasný?“

„Cože? Srst?“

Vidět Rorou tak zaskočenou, Kuu se zahihňal. „Líbí se mi holky jako ona, které mají chlupaté uši a ocasy. Tohle a tahle holka vypadá, že za deset let bude úplná bomba. Napadlo mě, že jí teď udělám nabídku. Tak co ty na to? Staneš se mou ženou?“

Whup, whup, whup, whup! Tomoe mlčky, ale energicky zavrtěla hlavou sem a tam.

Zezadu jsem cítil intenzivní pohled. Když jsem se ohlédl, Inugami, její osobní strážce, se upřeně díval tímto směrem. Zdálo se, že skrývá svou touhu po krvi, aby si toho cíl nevšiml, ale záblesk v jeho očích říkal, Prosím, dovolte mi vynést tento odpad.

Jo... Když je někdo šílenější než ty, nepřipadá ti, že se najednou uklidníš?

Když jsem se uklidnil, přistoupil jsem ke Kuuovi. Když nic jiného, musel jsem uznat, že má bystrý zrak, aby poznal Tomoeinu roztomilost. Nicméně, jako její starší bratr, nedal bych svou sestřičku muži, kterého právě potkala.

„Obtěžuješ mou sestru, mohl bych tě požádat, abys přestal?“ zeptal jsem se chladně.

Kuuovi se rozšířily oči. „Cože? Ty jsi velký bratr té dívky? Nevypadáš na to.“

„Máme složitou rodinnou situaci.“

„Hmm... No, vypadá to, že mě stejně sestřelila, takže nemám moc na výběr. Oookyakya.“ S tím si Kuu propletl prsty za hlavou a zazubil se.

Vzhledem k tomu, že nevypadal až tak zklamaně, musela být žádost o ruku právě teď téměř jen žertem. No, samozřejmě, že byla. Sotva se s ní seznámil a Tomoe byla ještě dítě. Pokud neměl takovou zálibu, nebylo možné, aby ji vážně požádal o ruku. Vypadalo to, že jsme to byli my, kdo se potřeboval uklidnit.

Přemýšlejíc o tom, uvědomil jsem si, že jsme se ještě nepozdravili, a když jsem se nadechl, natáhl jsem k němu ruku.

„Jsem Kazuma Souya, obchodník z království Friedonia, abych prozkoumal možné obchodní zboží. Tihle lidé jsou moje rodina a zaměstnanci.“

„Oh, to je všechno. To mi řekni na prvním místě.“ Kuu přijal mou ruku a energicky jí potřásl. Trochu to bolelo. „Jsem Kuu Taisei. Taru a já jsme přátelé z dětství. Přišel jsem, protože jsem si myslel, že objednaná věc by měla být hotová, ale pak jsem uviděl ty drsně vypadající chlapy se zbraněmi obklopující dílnu. Došlo mi, že se chystáš na to místo zaútočit, takže jsem byl na stráži.“

„Mohli bychom říct totéž,“ řekl jsem. „Když jsi najel s obrovským tvorem, bylo přirozené, že jsme byli ve střehu, dokud jsme nepřišli na to, co se děje.“

„Oookyakya. Bez legrace. Ale můj numoth je poslušnější, než vypadá.“

Jako by reagoval na Kuua, numoth hlasitě zatroubil.

Slyšet jeho hlas, Tomoe ke mně přišla a zašeptala mi do ucha, „Um, pan numoth řekl, „Omlouvám se, že jsem vás vylekal, mladá dámo“.“

„Je překvapivě gentlemanský?!“

Možná byl tenhle numoth lepší člověk než jeho pán...? Ne, nebyl to člověk, byl to pseudomamut, ale stejně.

Pak se Kuu na něco zeptal. „Tak proč jste přišli do téhle dílny? Je to za městem, že?“

„Přišli jsme na návštěvu, protože jsme slyšeli, že je tady talentovaný řemeslník,“ řekl jsem. „Myslel jsem, že by ten člověk tady mohl vytvořit předmět, na který jsem myslel

jako obchodní zboží.“

„Oh! Pokud jste objevili talent Taru, máte dobrý vkus. Taru možná nemá křivky, ale umí to jako žádný jiný ková – Au, to bolí!“

Kuu se náhle popadl za hlavu a dřepl si. Za ním stála Taru a mávala kyjem se zlatým vzorem stonožky, který se opíral o stěnu v její dílně. Vydávalo to dobrý zvuk, takže s tím musela Kuua praštit do hlavy.

Taru se zatvářila podrážděně. „Neříkej, že nemám křivky. A nebal dívky před mým obchodem.“

„Oh-ho? Žárlíš?“

„Chceš, abych tě znovu praštila?“

„Heh heh, to vynechám... Počkej, to je to, co jsem si objednal?“

Kuu vyskočil, vytrhl Taru kyj z rukou a otočil ho jako větrný mlýn. Vypadal přesně jako Sun Wukong, který máchá Ruyi Bangem. Po zhoupnutí kyje svisle a vodorovně, a skákání kolem, se Kuu náhle zastavil.

Bylo to něco jako čínské bojové umění.

„Je to dobrý pocit. To je moje Taru. Odvádíš dobrou práci. Miluju tě.“

„Nepotřebuju tvou lásku,“ řekla Taru. „Chci jen dostat zaplaceno za svou práci.“

„Zaplatím to. Bože... Vždycky si hraješ na nedostupnou,“ Kuu se trochu našpulil.

Huh? Byl v pohodě, když ho Tomoe předtím odmítla, ale takhle se tvářil, když k němu Taru byla chladná?

Oh, chápu to... Tak takhle to je.

Bylo opravdu snadné na něj přijít.

„Ah...“ Taru jako by si něco uvědomila. „Tohle může být dobrá příležitost. Můžeme říct hloupému pánovi o tom, o čem jsme mluvili předtím? Mohlo by to vyřešit jeden z našich problémů.“

„Ehm... O čem jsme to zase mluvili?“ zeptal jsem se.

„Ta část o tom, že potřebujeme povolení od této země, abychom mohli uzavřít dohodu. Hloupý pán má kontakty na vyšší místa v této zemi. Koneckonců... přes všechny své nedostatky je synem současné hlavy státu.“

------------------------------------------------------------------------------------------
Juna ….
Inugami ….
😂😂😂😂

2 komentáře: